[VIGYÁZAT! Ebben a részben előfordulhatnak perverzségek😁🔞 saját felelősségre olvasd, nem fogadok el reklamációt! Jó olvasást!😊💝]
[Kedves olvasók! Most remélem nem foglak ezzel a résszel megölni. :D]Taemin lassan fölémkerekedett, és hevesebben kezdett el csókolni.
Nem tudok haragudni rád..
Ajkamtól eltávolodott, és nyakamra tért puha párnáival. Közben kezei felfedezőútra indultak meg testemen. Elvált nyakamtól, és a legféltettebb pontomhoz akart érni mikor úgy éreztem hogy ezt most nem kellene...-Taemin.-ültem fel.
-Rosszul csinálok valamit?-nézett rám ártatlanul. Azt hittem ott zabálom meg olyan édesen nézett. Mind két kezemmel megfogtam puha arcát, és mélyen szemébe néztem.
-Most tudod nem lehet...
-Félsz?
-Nem is az hanem.... hát most megvan..
Értetlenül nézett rám, és nem tudta miről van szó.-Tudod a nőknél...
-Jah már értem...-esett le neki.
-De attól még a kezem meg a szám szabad.-mosolyogtam rá.
Újra megcsókolt, de ez nem tartott sokáig.
Elváltunk egymástól, és szemeimbe nézett.-Levehetem?-kérdezte félénken pólómra mutatva. Én csak bólíntottam és levette rólam az anyagot. Elé tárult, csipkés fekete melltartóm. Egy ideig nem tudta hogy mit csináljon ezért kezeit a mellemre tettem. Olyan óvatosan csinált mindent, hogy elkuncogtam magam.
-Nyugodtan fogd meg jobban. Nem harapnak.
Lassan, óvatosan markolta meg őket, amire nekem muszáj volt felnyögnöm halkan.
Mikor kezdett belejönni, lehúzta melltartómat, és bizonytalanul felnézett, mintha engedélyt akarna kérni. Bólintottam egy aprót és ajkai közé vette mellemet. Próbáltam nem felizgulni a tettére.
Megbátorodott és a másikat is elkezdte nyalogatni, szívogatni. Nem sokáig tudtam ülő helyzetben maradni, ezért elterültem az ágyon. Aprókat nyögtem a jóleső érzéstől.
Néhány perc múlva pedig visszatért ajkaimra. Beletúrtam selymes hajába, mire ő felmordult.-Ezt ne csináld...-lihegte számra.
-Mith?
-Ezt. Hogy beletúrsz a hajamba. Ezzel mégjobban felizgatsz, pedig most igazán lennének terveim veled.
Még ilyet sem mondott. Ezen csak elnevettem magam mire ő is. Mellém feküdt, én pedig rendbeszedtem magam.
-Haragszol még?-simított karomra.
-Nem haragudtam, csak csalódott voltam.-mondtam, és ráfeküdtem mellkasára. Tisztán hallottam minden egyes szívdobbanásait. Megnyugtatott.
Menni készült, mikor lefogtam.-Ne menj. Maradj itt.-könyörögtem.
-Nem lehet. Ha a fiúk megtudják, tudod mi lesz...
-Hmm hát oké..-szomorodtam el.
Amikor az ajtónál állt, visszanézett és visszajött ágyamhoz. Már kezdtem örülni hogy itt marad de csak egy csókot kaptam homlokomra.Elköszöntünk egymástól, és kiment a szobámból. Annyira örültem, hogy fejemet a párnába fúrtam és sikoltozni kezdtem. Teljesen megőrít az a fiú...
A csókjai...
Khm Bomi nem szabad most erre gonolnod! Aludnod kell.
Még egy kicsit telefonoztam mikor elnyomott az álom.*Reggel*🌇
Reggel úgy éreztem mint ha valaki cirógatná az arcom. Akárhányszor végigsimít arcomon, a helye ég. Kinyiottam szemeimet, és Taemin arcát pillantottam meg.
-Jóreggelt.-csókolt homlokon.
-Hmm szia.-nyújtózkodtam
-Mennyi az idő?-ültem fel.
-Fél hat. Nemsokára mennünk kell egy tv showba.
Nagyszerű.
Felkeltem, és megtettem a reggeli rutinomat. Amikor mindenki kész volt, elindultunk.✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
-Rendben meg is vagy.-mosolygtam Taeminre miután befejeztem sminkjét.
-Jóba lettetek?-kérdezte Minho.
-Aha. Kibékültünk és elég közel állunk egymáshoz.-mosolyogtam.
-Ennek örülünk hogy végre nincsen vita, de már hívott a stáb hogy menni kéne.-kiáltott Jonghyun.
-Akkor menjünk. Taemin gyere gyorsan.
Felállt a székből, és megölelt.
-Ügyesek legyetek.-suttogtam fülébe.
-Meglesz.-suttogott vissza.
Miután elengedett egy csókot nyomott homlokomra és kiment az ajtón. Én sajnos csak a szobában maradhattam, ezért tvn néztem a showt.
2 számot adtak elő profin, amin én is táncoltam. Szerencsére nem vett észre senki.
Továbbra is néztem mikor bejelentették hogy a mai sztárvendég Hyuna. Egyből vöröses színre váltott fejem, azt hittem felrobbanok.
Tuti hogy ez a nő követi a fiúkat. Mindig, mindenhol.Elmentem kávéért, a közeli automatához. Éppen magassarkú lépteket hallottam mire megláttam azt a banyát. Mit keres ez itt?
-Tudom mit akarsz Taemin macikámtól, szóval akadj le róla mert ha én akasztalak le róla, a kórházban fogsz kikötni kianyám.
-Most meg kéne ijednem?
-Meg igen.
-Amúgy nem értelek, te mindehova követsz minket? Nem is tettem ellened soha semmit mégis huzod az agyam azzal hogy Taeminnel enyelegsz.
-Tudom hogy mi van köztetek. Szét foglak titket szedni.
-És hogyan?
-Hogyan? Akkor el kell mondanom úgy látom a szabályokat. Az első az hogy ne menj Taemin közelébe. Kettő ha valamit meglátok vagy megtudok, hogy vele miket csinálsz éppen elmondom az újságíróknak hogy te csak azért vagy ott hogy a fiúkkal lefeküdhess. Harmadik nincsen. Felfogtad?
-Mégis kinek képzeled magad?! Nem azért jelentkeztem sminkesnek hogy s fiúkkal feküdjek le hanem hogy keressek rendes állást te igen ész. És hogyan csinálhatnám azt meg mégis hogy ne menjek a közelébe? Én vagyok a sminkesük, és nem te mondod meg hogy mit csináljak. Na húzás van kiscsaj.-éppen menni akartam volna mikor ez a ribanc kivette kezemből a kávét és levágta a földre. Elkezdett cibálni, mire én is őt. Azonnal jöttek a biztonsági őrök hofy szétválasszanak minket. Utána megjöttek a fiúk is.
-Fiúk nem veszitek észre hogy ez az anorexiás azért van veletek, hogy ágyba vigyen titeket?
-Kussolj már!-kiabáltam.
-Na idefigyelj Hyuna-lépett elé Onew-ha még egyszer bántani mered a sminkesünket esükszöm kitépem azt a szép póthajadat. Remélem érthető voltam. És hagyjál minket békén, és Taemint is, mert mi sem tudtuk elnézni azt hogy csókolóztok, meghogy tegnap előtt még el is ment hozzád ez a szerencsétlen....-mutatott Taeminre mire én nagyot néztem, és könnybe lábadtak szemeim. Most senki sem tudott lenyugtatni.
-Fáj az igazság kislány ?-dumált vissza Hyuna. Nem bírtam idegekkel ezt nézni, ezért elfutottam a mosdóba.
Már megszoktam hogy mindenki kishasznál...
De akkor.. őszinték is voltak azok a csókok vajon?
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...