✨Negyvenkettedik fejezet✨

141 10 0
                                    

Újra folytattam a sorozat nézést, mikor azt vettem észre hogy már nincs nasi a tálban. Nagyot sóhajtottam, felöltöztem, és elindultam a közeli boltba. Ugyan azokat vettem, csak még pluszba vettem pockyt, és savanyú cukorkát. Illetve még a fontosakat is megvettem, tej, cukor satöbbi.
Hazafele megláttam egy cipőboltot, úgy gondoltam hogy bemegyek. Jó kis cipők voltak mindenütt. Csak nehéz volt választani. Megláttam egy Vans cipőt ami tökéletes volt. Levettem a polcról, vagyis levettem volna ha nem lett volna olyan magasan. Nyújtózkodtam hogy elérjem de sehogy nem sikerült elérnem. Feladtam, de egyszer csak valaki levette nekem.

-Oh, köszönöm szé....-akadt el a szavam mikor ránéztem az illetőre aki levette a dobozt. Ő... Andy Biersack... el sem hiszem hogy itt van. Nagy rajongója vagyok. Imádom a bandáját.

-Igazán nincs mit törpe-nevetett és borzolta össze hajam.

-Rajongód vagyok..

-Azt látom. Le voltál fagyva kb 2 percig. Adhatok egy aláírást?

-Öhm persze, megnézem hogy van e papírom meg tollam.

Szerencsére találtam papírt és tollat.
A lapra gyorsan lefirkantotta a nevét, és még képet is csináltam vele. Meg engedte hogy megöleljem. Olyan jó illata volt!

-Nos, nekem mennem kell még találkozunk törpe lány!-vigyorgott és elment.

Miután elment, leültem egy székre és felpróbáltam a cipőt. Jó volt rám.
A pénztároshoz mentem hogy kifizessem, mikor megláttam az utcán egy ismerős alakot..

Hyuna

Mi? Kiengedték a börtönből?
Kicsit megremegtek lábaim, de nem foglalkoztam vele. Vagyis próbáltam nem vele foglalkozni.

-Hölgyem, 2 dollár és 20 cent lesz.

Kifizettem gyorsan, és úgy mentem hogy már lassan futottam. Nem akartam vele összetalálkozni.
És mivan ha látta hogy megöleltem Andyt? Tuti elmondja Taeminnek hogy ő meg elváljon tőlem. Hárpia ez a nő.

-Nicsak itt van a magányos farkaslány!-ordibálta a másik járdáról. Nem foglalkoztam vele, még csak rá sem néztem. Ha észreveszi hogy mérges vagyok akkor annál jobban csinálja.

-Mond csak, már más faszán ugrálsz míg a férjecskéd nincs itthon? Huha, mi lesz ha ezt megtudja..-játszotta meg az aggódást. Na most lett elegem. Megálltam. Átmentem a másik oldalra ahol ő állt, és behúztam egy fedett részre.

-Te meg mond csak, még mindig nem bírsz békénhagyni minket? Hm?

-Elvetted tőlem Taemin macikát!! Ezt meg fogom bosszúlni!

-Ugyan már! Együtt voltatok, ő szakított veled, ennyi! Fogd fel hogy ő már az enyém, és feleség és férj vagyunk! Neked nincsen semmi keresni valód a mi házunk tájékán! Ha pedig most sem bírsz magaddal, még mindig zaklatni fogsz minket esküszöm hogy feljelentelek zaklatásért. Úgyhogy úgy vigyázz. És most mennék mert nincs időm plaszik kurvákkal foglalkozni-indultam meg visszafele mikor újra megszólalt.

-Akkor nem baj hogy elmondom neki hogy Andy Biersack-el ölelkeztél? Meg még kitudja mikor fogtok találkozni.

-De igen baj-fordultam vissza-Kibaszottul baj, de elárulok neked valamit. Taemin tudja hogy nagy rajongója vagyok neki. És ezért nem haragudna soha. Be lehet fogni mert ha nem fogod be akkor én teszem.

-Jaj, előbújt a vad kiscica!-nevetett-neked már gondolom sok pasi tömte be a szádat tudod mivel. Kitudja mit csinálsz te otthon egyedül.

-Közöd van hozzá bazdmeg?-már majdnem ordibáltam vele.

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now