Reggel Taemin finom illatára keltem. Elmosolyodtam, és megnéztem arcát. Valami szépet álmodhatott mert mosoly ült arcán.
Megpróbáltam kiszállni az ágyból, de ő megakadájozta hogy elmenjek.-Hová mész?-kérdezte csukott szemmel.
-Készülődni.. kelj te is mert lassan indulnunk kell.-paskoltam meg mellkasát.
-A-a. Ha adsz egy reggeli csókot akkor felkelek.
Fölémásztam és megcsókoltam. Már váltam volna el tőle, de ő tarkómnál visszafogott. Nyelveink lassú táncot jártak, amitől úgy éreztem, kezd felforrósodni a levegő köztünk.
-Jóreggelt Bomi akkor....-lépett be az ajtón Jonghyun és mi elváltunk egymástól.
-Igen?
-Akkor jössz velünk próbára?
-Persze.
-Oké, még maradhattok egy kicsit az ágyban majd szólok mikor kell készülődni.-mondta és becsukta az ajtót.
Összekulcsoltam kezeinket és elmosolyodtam.
-Taemin-ránrottam ki kezemet kezéből-mutasd fel a kezed egy kicsit.
-Na nee..-ellenkezett.
-Dee igen naa had nézzem.
Végül felmutatta és láthattam kicsi kezét.
-Ne nevess ki, éppen ezért nem szeretem a kezeimet. Kinevetik.-vágta be a durcát.
-De nagyon cukii-másztam rá és egy apró csókot adtam ajkára.
-Tudod hogy még ki cuki?
-Ki?
-Te.
Elkezdett csikizni amitől nagyot nevettem, és egészen fél hétig hemperegtünk az ágyban.
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Leültem a sarokba és onnan figyeltem a fiúkat ahogyan táncolnak. Ki kellett mennem a mosdóba ezért felálltam és kimentem.
A folyosón egy nőt láttam meg. Na ne... csak ne ő...-Nem emlékszel hogy mit mondtam Taemin macival kapcsolatban?-jött be feldúltan.
-Igen, de nem fogom őket betartani mivelhogy nem te vagy az aki megmondja hogy mit csináljak..
-Hah, mekkora szája lett őfelségének.-nevetett.
-Beszélhetnénk róla kinek van nagy szája.
-Jó, nem érdekel! Utoljára mondom. Ne menj Taemin maci közelébe különben beárullak az újságíróknak.
-Ez nehéz lesz cicám, ugyan is egy pár vagyunk.-jelentettem be büszkén, mire ledöbbenten nézett.
Ezt beszoptad.-Mi??! Taemin velem jár és nem veled!!
-Tévedés ne essék-szólalt meg Taemin az ajtóban és odajött elém-már rég elfelejtettelek Hyuna. Húzz el, és kérlek ne kövess minket mindenhová. Mindenkinek van magán élete szerintem, te sem örülnél neki ha beletrollkodnának a magán ügyeidbe. És igen, járok Bomival és sokkal jobb mint te.
Büszkén és elégedetten elmosolyodtam.
-És miben jobb nálam?
-Ő nem ken magára 100 kg sminket, és nincsen póthaja mint egyeseknek... meg nem ilyen picsa ruhákba öltözik.
-De Taemin macikám...-közelített a lány, mire Taemin hátrahúzott.
-Ne hívj Taemin macikának! Nagyon idegesít.-mondta mérgesen.
-Na jó mostmár igen elegünk van belőled Hyuna-jelent meg Onew-mit keresel megint itt?
-Csak Taemint akartam meglátogatni...
-Te mindig őt akarod...-mondtam gúnyosan.
-Te anorexiás fogd be a lepcse szádat.-fordult elém a ribanc.
Így játszunk?Elkapott a harci ideg és elkaptam haját. Elkezdtem cibálni mindenfelé. Közben a fiúk próbáltak minket széjjel szedni de nem sikerült. Néhány perc múlva elengedtem mert már elegem volt. Sminkje az arcán folyt végig, és feje tűz piros volt. Meg akart támadni de a fiúk elémugordtak.
-Na jó most már elég legyen!!-kiabált eréjesen Key.
Mérgemben elkezdtem sírni, Taemin pedig átölelt.
-Shh.. nincsen semmi baj.-simogatta hajam.
Hyunat elvitték, mi pedig hazamentünk.
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
-Éljeeen csirkee!!-kiáltott fel Onew.
-Remélem most nem fogod megenni a felét mint tegnap.-nézett rá gúnyosan Minho.
-Jaj hagyjál már..
Konyhában sütögettem, mikor Taemin átölelt hátulról.
-Fáj még?-húzta végig ujját a sebemen amit a verekedés során szereztem.
-Egy kicsit de nem vészes.
-Nem fogom hagyni hogy szétválasszon minket.-ölelt szorosabban.
Néhány perc múlva meg is sült az összes csirke, és kivittem a fiúknak egy tálcára. Onew hát persze hogy öröm táncot járt. Nagyon szereti a csirkét.
Elkezdtünk enni, és eszembe jutottak a mai események. Rohadtul utálom azt a nőt. A négy csirkéből csak egyet ettem meg a többit pedig odatoltam Onewnek.-Nem kéred?
-Nem. Nyugodtan edd meg.
-Na jó Bomi. Rég óta nem eszel semmit. Meg is látszik rajtad. Csont sovány vagy.-nézett rám Jonghyun.
-A tanácsom az hogy egyél mindig csirkét és boldog leszel.-vigyorgott Onew.
Elnevettem magam és végül újra elkezdtem enni.
Onew újra megette a csirke felét, és a többiek is mérgesek voltak rá hogy ők csak keveset ehettek. Bocsánatot kért és megpróbál leközelebb kevesebbet enni. Karácsonyra veszek neki komolyan egy nagy csomag csirkét. Hihetetlen....
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...