*Bomi szemszöge*
Egész éjjel alig aludtam. Tulajdonképpen végig sírtam az egészet, és még jobban lázas lettem. Klassz.
Voltak pillanatok amikor Onew bejött hozzám és nyugtatott, ez igen sokat jelentett nekem.
A konyhába érve láttam hogy a fiúk a szemetet hordják Taemin szobájából. Éppen Keyt láttam meg akihez odamentem.-Mi történt?
-Te itt? Hát tegnap Taemin szétzúzta a szobáját. Nem hallottad?
-Túlságosan is sírtam, nem vettem észre.
-Lement amúgy a lázad?
-Szerintem még jobban az lettem. Éjjel túl sokat sírtam és ez lett az eredmény.
-Akkor feküdj vissza szépen, majd mi elrendezünk mindent. Mondom Jonghyunnak hogy vigyen be egy kis reggelit illetve orvosságot. Jó?
-Oké köszönöm.-mentem elé és megöleltem. Egy kicsit meglepődött de végül viszonozta. Nem is tudja milyen jól is esik egy baráti ölelés.
Visszamentem a szobámba ahol Taemint pillantottam meg. Levegőnek néztem, ezért visszafeküdtem az ágyba. Éreztem hogy besüpped mellettem az ágy. Lehunytam szemeimet és próbáltam elaludni. De ez nem sikerült.
-Sajnálom. Nem akartam, annak a nőnek a hibája az egész. Kérlek bocsáss meg.
Nem törődve vele tovább hallgattam a kis bocsánatkéréseit.
-Ha kell mindent megcsinálok neked amit kérsz csak bocsáss meg. Nélküled nem jó kellni reggel. Aludni sem tudtam az éjjel csak rád gondoltam.
-Én meg azon gondolkodtam hogy hogy lehetsz ekkora fasz.
-Az vagyok nem tagadom.
-Menj ki pihenni szeretnék.
-Beszéljük meg.
-Nincs mit ezen már megbeszélni Taemin!-ültem fel mérgesen-én megértem hogy nem akartad de, akkor is amit hallottam az felfoghatatlan.
-Kérlek. Mond, mit tegyek hogy megbocsáss?
-Mondjuk, azt hogy kimész.
-Öhm, nem akarlak titeket megzavarni de hoztam a reggelit Bominak.-nyitott be Jonghyun.
-Köszönöm.
-Jonghyun menj ki, én megetetem Bomit.
-Ne. Ne menj ki Jonghyun. Szeretném ha te etetnél meg.
-De ő takarítja a szobámat.
-Épp ezaz! Nem neki kellene meg a többi fiúnak hanem neked. Te voltál idegbeteg. Most pedig szépen menj ki mert szeretnék beszélni Jonghyunnal.
Felállt és idegesen becsapta az ajtót. Hát öregem ha nem mentél volna el, ráadásul nem hazudtál volna nekem akkor nem lenne ez..
-Amúgy a menedzser tudja mind ezt?
-Igen. Hallotta.
-Nagyon ki volt akadva?
-Hát nagyon nem örült neki. Mindent elmondtunk neki amikor Taemin nem volt ott.
-És még azt hazudta hogy Minhyukhoz megy baráti beszélgetésre, de Minhyuk Amerikában forgat a Monsta X el.
-Erre nemtudok mit mondani. Egyél.
Mituán megettem a reggelit, még az ágyban feküdtem mikor a telefonom csörgött. Yoona hívott.
-Szia csajszi, hallottam hogy...
-Igen, én is.. de ne aggódj.
-És mi történt? Szakítottatok?
-Igen.
-Adj neki még egy esélyt könyörgöm.
-Minek? Hogy megint azt lesegessem hogy mikor merre és hová megy? Na nem, ezt nem. Soha többet nem fogok neki megbocsájtani.
-És akkor most mi lesz? Ott tudsz még lenni a fiúknál?
-Hát nemtudom. Holnap kezdődik újra minden előről szóval lehet hogy holnap megírom a felmondásomat mert elegem van....
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...