Csendben sírtam, a mosdó padlóján. Közben a fiúk kiabáltak hogy jöjjek ki onnan. Eszem ágában sincs. Nem akarom látni azt a nőszemélyt meg...Taemint.. hogy tehette ezt? Beállít este és majdnem megtörtént megint ugyan az? Mi lesz itt?
-Mi folyik itt?-hallom meg a menedzser hangját.
-Egy kisebb verekedés volt Hyuna és Bomi között. Most bent van Bomi a mosdóban. Nem akar kijönni.-magyarázott Key.
-Jézusom... ebből mekkora pletyka lesz..
Őt a mindig csak az érdekli hogy mekkora pletykák lesznek... hát igen ilyenért lehet is aggódni.
Amióta itt vagyok náluk csak a gondot okozom nekik.
Elmegyek..Felálltam és kimentem a mosdóból. Taemin kisírt szemeit láttam meg.
-Bomi, ha hazaértünk azonnal az irodámba gyere. Beszélnünk kell.
Bólintottam egy aprót és tudtam mi fog következni. Ki fognak rúgni. De nem kell hiszen én megyek el...
A kocsiban megint Jonghyun mellé ültem előre. Sikerült egy kicsit felvidítania. Közben hátul Onew és Minho a csirkén veszekedtek hogy ki fog többet enni. Igen, Onew nagyon szereti a csirkét. Ahogy én is.
Amikor hazaértünk, az utcán megláttam egy ismerős alakot... ez... ő...
-Yoona!!!!-futottam oda legjobb barátőmhöz aki kitárt karokkal várt.
-Te hogy kerülsz ide??!-kérdeztem tőle egy kicsit lesokkolva.
-Nagyon hiányoztál, és anyuékat rábeszéltem hogy énis had közltözzek ki Koreába. És megengedték!!
A fiúk a hátunk mögött csak néztek, meg sem szólaltak.
-Öhm fiúk. Ő itt a barátnőm. Yoona.
-Szi...sziasztok..-köszönt félénken Yoona.
-Szia mi vagyunk a Shinee.-mosolyogtak.
-Kérhetek tőletek egy aláírást?
-Persze.
Minden aláírták a noteszét. Majdnem kiugrott a bőréből hogy láthatja Minhot. Igen ő az ubje.-Nagyon örültünk a találkozásnak, de most már mennünk kell mert elég sok a dolgunk.-nézett rám a menedzser.
-I..igen.. akkor szia Yoona.-öleltem meg.
A házba lépve le sem vetkőztem hanem a menedzserhez siettem. Mikor odértem benyitottam és leültem vele szembe.
-Elmondanád hogy mi volt ez az egész?
-Én kimentem kávét venni az automatához, és megjelent az a nő, aki mondta hogy ne nyúljak Taeminhez mert akkor a mentő fog elvinni meg ilyeneket mondogatott.
-Hmm. Képzeld egy idol nem mondana ilyet. És mégis, mi a fenének verekedtetek?
-Kiverte a kávét a kezemből és akkor kezdett el cibálni.
-Nem hiszem el...
-De....
-Nincs semmi de. Ha még egyszer ilyen történik röpülsz innen megértve?
-Nem... mert én megyek el innen. Amióta itt vagyok sok gondot okoztam a fiúknak. Főleg magát idegesítettem sokszor. Szóval visszaadom a sminkeket is...
Álltam fel, és kiálltott utánam a menedzser hogy nem úgy gondolta. Hát persze hogy nem.. de amikor mérges akkor igen.
Szobámba lépve elővettem a bőröndömet és pakolni kezdtem. Még jó hogy Yoona ideköltözött.Pulcsimat felvettem, és indultam el.
-Bomi te mit csinálsz?-kérdezte Minho ledöbbenten.
-Elmegyek.. sok gondot okoztam nektek. Remélem találtok jobb sminkest..
-De te sokkal jobb vagy bárkinél.-állt fel Key.
-Én nem így gondolom.
-És hova fogsz menni?-kérdezte Taemin.
-Az legyen az én gondom.-válaszoltam flegmán, és kiléptem a lakásból.
Fájdalmas szívvel mentem el tőlük de így lesz a legjobb mindenkinek....Hogy ne szomorkodjatok, tessék egy cuki gif😍
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...