✨Huszonkilencedik fejezet✨

168 11 5
                                    

-Meglepődél?-kérdezte könnyeit törölgetve.

-Eléggé. Köszönöm.

-Mit köszönsz?

-Hogy vagy nekem.-öleltem át.

-Én is köszönöm. Évekig ölelnének, de most menjük le.-fogta meg kezem.

Lementünk a földszintre, és egy asztalt láttam meg, amin finomságok voltak. Körülötte gyertyák, és szirmok mint a szobában. Hogy ez a srác mennyi meglepetést okoz nekem.

Leültünk, és elkezdtünk enni. Nem tudtam levenni a szemem Taeminről. Egyszerűen olyan helyes ebben az öltönyben.

Miután megettük a kaját, hoztak nekünk egy tortát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután megettük a kaját, hoztak nekünk egy tortát. Egy felirat volt rajta. Feléhajoltam és elolvastam. Egy "Szeretlek" felirat volt a tortán. Elolvadok.

-Én is.-csókoltam meg.

Vágtam a tortából és elkezdtünk enni.

-Ma hazamegyünk a cuccainkért és visszajövünk ide. Holnap elutazunk.

-Mármint mi ketten?

-Aha.-válaszolt.

-De mit fognak szólni a fiúk és a menedzser?

-Nem érdekel a menedzser. Ha nem tudja elfogadni hogy lassan a feleségem leszel, akkor elbúcsúzok tőle.

-A fiúkkal mi lesz?

-Szereznek másik menedzsert.

Hm, tök jó hogy ezt ennyire le tudják rendezni. Én nem azért jöttem ide hogy a fiúkat tönkretegyem. Habár a menedzser szerint azért. De nem. Hanem hogy sminkeljek. Erre most jegyezett el Lee Taemin. Mi lesz ezek után? Én még szeretném látni a fiúkat együtt a színpadon.

-Jól vagy? Egy kicsit sápadt vagy.

-Nincs semmi. Jól vagyok.

Már hogyne lennék jól. Ez az egész dolog aggaszt.

-Figyelj, ha nem örülsz ennek az egésznek nyugodtan várhatunk még.

-De, nagyon örülök neki csak váratlanul ért. Engem nem érdekel senki csak te. És az a legfontosabb hogy boldogok legyünk ketten.

-Szeretlek.-csókolt meg.

-Menjünk.-álltunk fel a helyünkről és a szoba felé vettük az irányt. Taemin felkapott menyasszonyi pózba és az egész folyosón úgy vitt. Nemsokára már tényleg férj és feleség leszünk. Szép kis álom.
Mikor beértünk a szobába letámadott ajkaival. Bezárta kulcsra az ajtót és az ágyhoz vezetve, ledöntött. Áttért nyakamra amit csókolgatott és egy kicsit megszívott. Aztán abbahagyta.

-Ezt majd a nászéjszakán.-kacsintott.
Elpirultam. Jól tudja hogy a kacsintás a gyenge pontom.

-Na, gyere hazamegyünk a cuccainkért.-állt fel.

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now