✨Negyvenharmadik fejezet✨

124 9 2
                                    

Este 8kor még halálra untam magam, mikor elhatároztam hogy elmegyek a plázába még több cuccot venni. Meglepetést szeretnék okozni Taeminnek.

A plázában lépkedtem mikor megláttam egy dekor boltot.
Beléptem, és odamentem az egyik nőhöz.

-Ne haragudjon, de dekorációt keresek.

-És milyen dekorációra gondol?

-A férjem ma jön haza, és szeretnék neki meglepetést okozni.

-Rendben jöjjön velem.

Odamentünk az egyik polchoz ahol sok 'isten hozott!' 'Meglepetés!' felirat állt.

Mikor mindent megvettem, hazamentem.

Kb este 10 órára értem haza. Nagyot sóhajtottam. Még van időm.
Feldíszítettem a konyhát, nappalit, és a szobát.
Készítettem egy kis vacsit, mikor hirtelen két erős kart éreztem meg derekam körül. Szívem majd kiugrott helyéről.

-Micsoda finom illatok..-motyogott vállamba.

Megfordultam és megláttam őt. Taemin hazaért.
Nyakába ugrottam, és nem bírtam ki hogy ne pityeregjek. Vállába fúrtam fejem, és szorosan öleltük egymást.

-Shh baba, ne sírj itt vagyok. És többet nem megyek el nélküled sehova.

Elváltam tőle és egy forró csókba hívtam. Olyan rég csókoltam ajkait.

-Szeretlek-suttogta számra mikor elváltunk egymástól.

-Én is téged-suttogtam vissza, és mellkasára ejtettem fejem. Hallottam heves szívdobogását. Ő sem volt másképp mint én.

-Gyere, egyél.

-Kicsim, majd később eszek. De most téged akarlak ölelgetni-ekkor újra megölelt.
Beszívtam illatát. Annyira hiányzott már.

-Kicsim, gyere üljünk le-húzott a kanapéhoz.

-Valami baj van?-kérdeztem aggódva.

-Nincs. Dehogy. Csak, ugye az interjúban említettem hogy szeretnék egy babát-mondta lehajtott fejjel zavartan.

-Igen tudom.

-És... te ehhez mit szólsz?

-Figyelj.. én nagyon örülök ennek. Csak attól félek hogy nem leszek jó anya..

-Na ezt most hagyd abba-nézett fel és tette kezeibe arcomat-csodálatos anya lennél. Te lennél a legszebb hidd el.

-Tényleg?

-Igen. Szóval.. mit gondolsz?

Jó ötlet ez? Én még nagyon fiatal vagyok, Taemin pedig már 20 éves.. habár nem olyan sok az év köztünk. Csak ettől az anyaságtól félek.

-Hát..

-Figyelj, én megértem hogy nem szeretnél de..

-De, igen szeretnék.

-K..komolyan?

-Igen.

-Úristen Bomi-kapott fel és pörgetett meg a levegőben.

Mikor letett egy hosszú csókba hívott.

-Van egy jó hírem. Hyuna nem fog többé minket zaklatni.

-Mi??

-Lett egy emberem, és lebeszéltem vele hogy mindenhova jöjjön velünk. Itt van az ajtó előtt is. Úgymond egy biztonsági őr ő.

-Ohh.. hála istennek-tettem össze kezeimet mint ha imádkoznék.

-Megünnepeljük?-vigyorgott pervezen.

-H..hogyan?

-Elmehetnénk fürdeni.. utána pedig felavathatnánk az ágyat.. úgyis régen voltam benne-nyalta meg ajkait.

Annyira zavarba jöttem hogy lehajtottam fejem. Lassan úgy éreztem hogy szétdurran a fejem annyira meleg volt az arcom.

-Menj fel a szobába, én addig előkészítek mindent-puszilta meg arcom és felmentünk a szobába.

-------------------------------------------------

-El sem hiszem hogy végre itthon vagyok veled-simított végig karomon amitől kirázott a hideg. Ezt észre is vette, és elmosolyodott-Örülök hogy ilyeneket tudok belőled kiváltani.(írói megj:most ezt így kellett írni ugye?xd)

-Te már mindent kiváltasz belőlem.

Taemin mellkasára döntöttem egész testemet, és a fejemet a vállánál pihentettem, arra pedig adott egy puszit. Éreztem hogy egyre lejjebb megy kezével, és pont a legféltettebb testrészemnél állt meg. Csiklómat kezdte el izgatni, amitől hangosan felnyögtem. Kezét szorongattam, mikor a nyakamat kezdte el csókokkal behinteni. Már akkor tudtam hogy nem mostanában fogunk elaludni...

--------------------------------------------------
Pont éjfél tájékán megébredtem. Láttam hogy az ágyban vagyunk, és rájöttem hogy mit is csináltunk az elmúlt órákban. Elpirultam, és kimentem vizet inni. Mikor visszamentem Taemin még az igazak álmát aludta. Szegény. Biztos nagyon kifáradt. Na meg én is. Lefeküdtem mellé, és arcát kezdtem el simogatni. Elkezdett mocorogni, mikor megfogta kezemet és a feje alá tette, mintha egy párna lenne a kezem. Ezen csak nevetni tudtam, tipikus Taemin...

Pár perc múlva elkezdett zsibbadni a kezem, ezért kihúztam feje alól. Szerencsére nem ébredt fel. Betakartam magamat, és szorosan átöleltem és már én is néhány percen belül az igazak álmát aludtam....

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now