Taemin szemszöge
Miután eljöttem Bomitól, utána elmentem a fiúkhoz is hogy tudják hogy élek. Szinte letámadtak. Megmondtam nekik mi a helyzet, és alig akarták elhinni. Bomi barátnője, Yoona majdnem felpofozott.. de hát ez van.
Éppen mentem vissza a hotelba Hyunahoz, mikor megláttam a szobánkban azt amit nagyon nem akartam... Hyuna és Hyuk egy ágyban voltak.
-Ti mi a faszt csináltok?! Hyuk, azt hittem haverok vagyunk! Hyuna! Te meg terhesen baszatod meg magad?? Normálisak vagytok?-ordibáltam velük.
-Taemin, én felajánlottam neked hogy tartunk egy közös közösülést.. de mivel nem voltál benne, ezért eljöttem Hyunahoz és ő bizony elengedte magát.
-Taemin macikám, gyere te is. Édes hármasra nagyon ki vagyok éhezve-mondta Hyuna közben pedig magát simogatta.
Hányok tőlük.. hiba volt Hyunaval lefeküdnöm, és Hyukkal barátságot kötnöm.. elmegyek innét, egy percig sem maradok tovább.
Előkerestem a bőröndöm, és elkezdtem a cuccaimat bepakolni. Hyuna a hátam mögé jött, és kétségbe volt esve.
-Taemin te most elmész?? Hogy képzeled??
-Igen elmegyek! Mivel én nem bírok olyannal együtt lenni akit még más is meghúz! Visszamegyek a fiúkhoz!-pakoltam bele a cuccaimat a bőröndbe, felvettem kabátom, és útnak indultam.
A fiúk is biztos haragudnak rám... biztos tudják hogy Bomival szakítottam Hyuna miatt.
A kocsimba ülve, elgondolkodtam mit is fogok ezek után csinálni.. Bomihoz nem merek visszamenni, nem fogadna vissza.. utál. A banda pedig... öehh, a menedzser... nem fogom én ezt sokáig bírni..Bomi szemszöge
A gyűlölet, és a szomorúság kavargott bennem. Minden egyes percben újra és újra elképzelem hogy Taemin és Hyuna mit csinálhattak... Az agyam azt mondja hogy ne bocsássak meg neki ha esetleg ide jönne, a szívem pedig azt súgja hogy de... bocsássak meg neki..
-Mindene megvan kisasszony?-kérdezte a házvezető nő.
-Persze. Csak minél előbb had menjek el innét-mondtam letörten.
-Igazán sajnálom asszonyom. Remélem hamar túl lép rajta-mosolygott.
-Remélem én is. Totó gyere!-szóltam Totónak, akit azonnal felkaptam. Néhány férfi feljött a cuccaimért, és egy utolsó pillantást vetettem a lakásunkra amik szép emlékekkel van tele.. egészen idáig.
-Asszonyom.. A házzal mi lesz?-kérdeztem, miután beraktam Totót a kocsiba.
-Ezért ne aggódjon! Csak az a lényeg hogy nyugodt környezetben legyen. Minden jót kívánok-ölelt meg a hölgy. Azt hiszem soha többet nem látok ilyen kedves asszonyt.
-Magának is. Köszönöm a munkáját-mosolyogtam rá utoljára, és beszállva a kocsiba elindultam haza... a szüleimhez..
De eszembe jutott valami. A srácoktól nem búcsúztam el. Se Yoonatól..Yoona szemszöge
A fiúkkal éppen beszélgettünk, mikor megjelent az ajtóban Taemin. Két bőrönddel. Mi történhetett?
-Haver! Mi történt veled? Pocsékul nézel ki-mondta Jonghyun ijedten.
-Szóval még nem tudjátok..-sóhajtott fel, és keresett magának a hűtőben alkoholt.
-Tae te mióta iszol piát?-kérdezte mellettem Minho. Mindenki meglepetten nézte az elkeseredett Taemint aki épp egy üveg borba folytotta bánatát.
-Azóta mióta szakítottam Bomival-sóhajtott fel, visszatette a bort a hűtőbe, hangosan becsapva az ajtót.
-Hogy...mi?-kérdeztem meglepetten.
-Igen, Bomival szakítottunk. Csodálom hogy még nem tudjátok a menedzsertől...
-De.. de miért szakítottatok?-kérdezte mindenki egyszerre.
-Lefeküdtem Hyunaval. Terhes lett tőlem, és úgy éreztem nem tudom tovább szeretni Bomit. És most pedig hagyjatok békén pihenni akarok-ment fel az emeletre a szobájába Taemin.
Na ezt azért nem hittem volna! Pont Hyunaval csalta meg? Habár lehet Hyuna is közre játszott hogy szakítsanak.
-Oh basszus. Valahogy éreztem hogy emiatt a műanyag lény miatt lesz vége Bomi kapcsolatának..-sóhajtott fel Key.
-Felhívom Bomit-nyúltam a telefonomért.
Tárcsáztam Bomit, de nem vette fel.
-Na? Helyzet?-kérdezte Jonghyun.
-Semmi... nem vette fel-közöltem szomorúan.
-Várjatok!-szólalt meg Minho-nekem megvan a házvezető nő száma. Ismerem személyesen is. Talán megtudnám érdeklődni hogy ott van e még Bomi.
Minho fel is hívta a házvezető nőt.
-Jónapot kívánok, Minho vagyok a Shinee bandából.. azt szeretném kérdezni hogy Bomi ott van még a lakásban?
-Oh, szervusz Minho. Nem, Bomi kisasszony most ment el pár perce. De hogy hova ment azt én sem tudom.-mondta.
-Azért köszönjük szépen, további szép napot!
Bomi elment.. de hova mehetett..?
Taemin szemszöge
Az ágyamon feküdve nem tudtam nem Bomira gondolni. Egyszerűen nem tudtam másra gondolni csak rá.. bevallom, hülyeséget tettem és baromira hiányzik. Hülyeség volt azt mondanom hogy nem szeretem már. A szívem azt súgja hogy menjek és keressem meg. És ezt fogom tenni.
Kijöttem a szobámból, a többieket még mindig a nappaliban találtam. Próbáltak valakit elérni telefonon de az illető nem vette fel.
-Kit hívtok?-kérdeztem tőlük.
-Bomit.. de már tizedjére sem veszi fel..-sóhajtott Yoona.
Nem szóltam semmit, helyette felvettem kabátomat és útnak indultam a házunkhoz.
Út közben Hyuna hívogatott, de nem igazán érdekelt. Azt csinál amit akar! Engem többet nem fog látni az biztos.Mikor odaértem a házunkhoz, éppen akkor jött ki a bejárónő.
-Jónapot! Bomi itt van?-kérdeztem.
-Szervusz Taemin. Bomi elment.
Gondolhattam volna...
-És... hova ment?-kérdeztem kétségbeesetten.
-Nemtudom, de már a cuccait is összepakolta és taxival elment.
Nem mondtam semmit, útnak indultam hogy megkeressem Bomit. Nem érdekel hogy az egész napom rá fog menni, de ma még megkeresem őt... mert... szeretem..
Sziasztok!💕
Igen ez egy új rész végre😆 Igaz, nem lett túl hosszú de remélem tetszik nektek! Próbálok újra aktív lenni😊Puszi:Bogi
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...