✨Nyolcadik fejezet✨

350 23 10
                                    

Meglepődve álltam a fiúk előtt.

-Mit kell bevallanod?-fordultam Taeminhez.
Nem szólt semmit sem. Na jó mi folyik itt?!

-Ezt majd otthon...-mondta és elfutott.
Nemsokkal később éppen a kocsihoz mentünk, mikor megláttam Hyunat és Taemint. Hyuna észrevett és egyből elkezdte Taemint cirógatni, satöbbi.
Mérges fejemet még a többiek is észrevették.

-Mi a baj Bomi? Olyan morcos fejed van.-mondta Jonghyun.

-Semmi..-válaszoltam flegmán Taemin-ékre nézve.

-Taemin? Féltékeny vagy hogy Hyunaval van?

-Mi?! Én? Dehogy!

-Látszik rajtad.-fordult hátra Onew is.

-Na jó, hagyjatok békén. Nagyon mérges vagyok és nem ők miattuk.-mutattam az említettekre.
Dehogy nem. Miattuk vagyok borzasztóan ideges, és bérmelyik pillanatban fel tudnék robbanni. Mit képzel ez a nő magáról hogy csak letámadja? Fogadjunk a menedzser ezt eltűrné otthon...

-Mi van már?! Mikor indulunk végre?-akadtam ki.

-Hé nyugalom. Csak még megvárjuk Taemint.

-Jah értem. Szerintem el is indulhatnánk, mert biztos Hyunaval akad dolga.

-Istenem Bomi! Taemin nem olyan!

-Jah nagyon látszik...-mondtam flegmán.
Nem tudtam róluk levenni a szemem. Észrevettem hogy Hyuna már Taemin szájában matat. Elkapott a hányinger. Key kiszállta kocsiból és szólt Taeminnek hogy igyekezzen. Mikor visszajött, rámpillantott.

-Jól vagy Bomi? Kicsit sápadt vagy.

-Nincsen semmi...

-Hát rendben.
Nem sokára beült az autóba Taemin is. Az arcán egy nagy rúzsfolt, volt. Mellém ült, de én nem bírtam mellette ülni.

-Onew cserélhetnénk helyet? Most elől szeretnék ülni.-néztem rá könyörgő szemekkel. Bólíntott és helyet cseréltünk. Beültem Jonghyun mellé, és egész úton csak nevettünk, és vicceket mondtunk egymásnak. Néha a visszapillantóba rápillantottam Taeminre aki bánatos fejet vágott.

Mikor végre hazaértünk a többiek bementek, én is beakartam de egy két visszahúzott. Jonghyunt találtam magammal szemben.

-Maradjunk kint. Gyere üljünk le.-húzott a hintához.

-Mit szeretnél?-néztem rá.

-Bomi. Nem vagyunk hülyék. Látjuk hogy féltékeny vagy ha Taemin közelében van Hyuna.

-Én féltékeny? Pff... ugyan már.

-Ne legyél ilyen. Szereted Taemint igaz?
Amit Hyunaval lenyomott.... csak szerettem.

-Csak szerettem. Most már ott van neki Hyuna.

-Figyelj.. ha bármi baj van csak gyere hozzám. Én meghallgatlak.
A kijelentésére jó szorosan átöleltem, és beszippantottam férifas illatát.

-Gyere menjünk be. A többiek már várnak.-húzott fel.

Bementünk a lakásba, ahol a fiúk játszottak, Taemin valószínüleg pedig a szobájában van.

-Bomi. Jössz játszani?-szólított fel Key.

-Bocsi srácok de fáradt vagyok. Megyek aludni.

-Hát oké, jóéjt.
Rájukmosolyogtam. Elindultam a szobámba és átöltöztem. Nem volt kedvem most fürdeni. Ez a mai nap teljesen leszívta az agyam.

Befeküdtem az ágyamba és elnyomott az álom.

*Taemin szemszöge*

Ezt nem hiszem el. Biztos azért kerül el mert Hyunaval csókolóztam és meglátta. A fiúk még javában játszottak mikor én csendben belopóztam Bomi szobájába. Redőnye félig le volt engedve, a hold pedig bevilágított és tisztán láttam ahogy alszik. Hason feküdt, pólója a hátán felcsúszott és láthattam gyönyörű fehér hátát. Hosszú haja arcába lógott. Leültem mellé, és kisepertem tincseit. Elkezdett mocorogni, de ez engem még jobban felizgatott.
Mikre gondolsz Taemin?
Megráztam fejemet, és észrevettem hogy Bomi ébren van. Felült, és hajába túrt.

-Miért vagy itt?-kérdezte álmos hangon.

-Csak látni akartalak.

-Engem? Miért nem a barátnődet akit ma szedtél fel?

-Ő nem a barátnőm....

-Nem érdekel!-emelte fel hangját-tisztán láttam mindent ma amit csináltatok kint. Tudod mennyire fájdalmas volt látnom azt hogy annak a nőnek a szájában matatsz a nyelveddel? Előtte meg majdnem engem dugsz meg?-könnyes szemekkel nézett rám amitől összeszorult a szívem. Milyen ember vagyok én? Bomiba vagyok szerelmes közben Hyunaval csókolóztam az utcán, ami szerintem néhány napon bellül pletykák fogják járni az internetet..

-Ne sírj...-simítottam hajára.

-Ne sírjak????! De igen is sírok miattad! Hát nem veszed észre hogy őrülten beléd estem??? Hogy az első pillanattól fogva szerettelek?

Tudtam... tudtam hogy nagyon megbántom, és azt is tudtam hogy szerelmes belém, de hogy ennyire...

Megragadtam tarkóját, és megcsókoltam. Nem viszonozta. Nyelvemmel bejutást kértem, amit meg is adott. Kicsi kezével hajamba túrt, a másikkal pedig hasamat simogatta. Ledöntöttem az ágyra, és felékerekedtem.

Jó résznél fejeztem be mi?😂

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now