*1 héttel később*
Taemin miután kijöhetett a kórházból, szerelmet vallott nekem és megigérte hogy nem fog Hyuna közelébe menni. Most jelenleg járunk.
A menedzser sem nézte jó szemmel, de végül elfogadta és arra kért minket hogy a rajongók előtt ne legyünk együtt. Csak itthon.✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
A konyhában vagyok, és csirkét készítek nekik. Kinek az ötlete volt? Hát persze hogy Onew-é...
Egy kellemes, férfias illatot éreztem meg hátam mögül. Két erős kar ölelte át derekamat.-Most még finomabb lesz.
-Miért?
-Mert te csinálod.-csókolt bele nyakamba.
-Héé, az enyém nem volt jó sosem?-kiálltott fel Key.
-De igen, csak tudod Key, most rózsaszín köd van körülöttük.-vigyorgott Jonghyun.
-Jut eszembe, holnap próbára megyünk. Van kedved eljönni Bomi?-szólalt meg Onew.
-Miért is ne..-mosolyogtam.
Miután megcsináltam a csirkét, minden megettük az összeset. A legtöbbet Onew tömte magába. Ez a gyerek nagyon szereti a csirkét...
-Ez nem igazság, én akartam megenni az utolsót!-nyafogott Minho.
-De engem jobban szeret a csirkeee.
Komolyan mint az óvodások. Ezen csak nevetni tudtam.
-Fiúk. Ha kell elmegyek és veszek nektek még csirkét és megcsinálom.-ajánlottam fel mire minden felnéztek. Hogy ezek mennyire szeretik a húst..
-Megtennéd?-jött elém Onew.
-Persze.-vigyorogtam.
-Várj Bomi!-állított meg Taemin-majd én elmegyek venni, te addig maradj itthon velük.
-De én elmentem volna..
-Nincs de-puszilta meg ajkamat-mindjárt jövök.-ölelt meg.
Nem szívesen engedtem el egyedül, hátha találkozik azzal a nővel és elrabolja. Nem szabad ilyesmikre gondolnom!
-Bomi van kedved játszani?-mutatott Minho a videojátékra.
-Aha, csak valaki mutassa meg hogy kell irányítani mert totál béna vagyok..-nevettem.
Kezembe vettem a konzolt, és Key elkezdett nekem magyarázni hogy mit kell nyomni és hol. Egy kicsit magas ez nekem...
-Úgyis legyőzlek!!-nevetett képembe Onew.
-Azt csak hiszed.
Így is lett. Az első menetet Onew nyerte a másodikat viszont én.
Hirtelen megjelent az ajtóban Taemin egy zacskó csirkével és háta mögött egy rózsával jelent meg. Lerakta az asztalra a zacskót, és felém indult. Felálltam és felém tartotta a rózsát. Elvettem tőle és megcsókoltam.
-Menjetek szobára.-vigyorgott Jonghyun.
-Megyünk is hiszen már este van.-mondta Taemin.
-Várj. Fiúk, még éhesek vagytok?
-Nem. Majd holnap megcsinálhatod.
-Rendben. Jóéjt.
-Jóéjt.-mondták kórusban.
Szobába érve eszembe jutott hogy tusolnom is kellene hiszen ma mozgalmas volt a napom.
Fürdőbe érve csuktam volna be az ajtót, de valaki visszafogta. Taemin jött be félmeztelenül amitől elpirultam.-Te... miért....
-Jöttem fürdeni.-vigyorgott.
*Taemin szemszöge*
Elvigyorodtam Bomi elpirulásán. Mikor levette felsőjét, és megláttam melltartóját egy kicsit beindult a fantáziám. Egy kicsit nyújtózkodott és kilátszódtak bordái. Jézusom, ez a lány eszik egyáltalán valamit? A csirkéből is alig evett.
Külön mentünk el fürdeni, hiszen ebből nem fürdés lenne hanem más. Nem akarok neki fájdalmat okozni, és még "friss" párok vagyunk ugyhogy eljön mindennek az ideje.
Kiléptünk a fürdőből, és az ágyra huppantunk. Bomi mellé feküdtem aki egyből átölelte derekam. Cirógatni kezdte kockáimat amitől kirázott a hideg. Vissza kellett fognom magam de nagyon. Elkezdtem neki énekelni az egyik szóló számomat, amin elmosolyodott. Mikor végig énekeltem neki, ránéztem és már szuszogott. Elaludt.. megsimogattam haját, és végül énis elaludtam.
Jajj nem jó részeket írok bocsiii😞😞❤
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...