Bomi szemszöge
Már elment két hónap. Taemin minden nap felhívott és elmesélt mindent hogy mik történtek vele. Nagyon hiányzik, és ő is mindig elmondja hogy alig bírja ki nélkülem a napokat. Látszik rajta hogy fáradt satöbbi.
De az volt bennem hogy már csak egy hét és végre újra együtt lehetünk. Sok idő után megölelhetem, és megcsókolhatom.Gondolatmenetemből a telefonom zökkentett ki. Yoona hívott.
-Igen?
-Bomi, otthon vagy?
-Persze.
-10 perc és ott vagyok!!
Letette. Csak meredten néztem telefonomra. Nagyon fura mostanában Yoona..
Lementem a konyhába ahol Totót láttam meg, éppen a tálkáját nyalogatta. Meglátott és odafutott hozzám.
-Mivan kutyuli, éhes vagy?-dögönyöztem meg, mire megnyalta kezem.
Végül adtam neki egy alutasakos eledelt amit kb 10 perc alatt meg is evett, és visszament aludni. Milyen lusta kutya!
Éppen mosogadtam mikor csengettek.
Megtöröltem kezemet és kinyitottam az ajtót. Yoona berontott a lakásba kipirult arccal.-Neked is szia Yoona...
-El sem hiszed mi történt velem!!
-Na mesélj-ültünk le a kanapéra.
-Hát tegnap nagyon szomorú voltam, mert hiányzott nekem mindenki. És odajött hozzám Minho és megnyugtatott. Bementünk a szobámba ahol hát...-kezdett még jobban elpirulni.
-Igen? Mi történt?
-Csókolóztunk!!!
-MIVAN??-álltam fel megdöbbenve a kanapéról. El sem hiszem.
-Ez azt jelenti hogy...?
-Igen!!! Együtt vagyunk Bomi, te el tudod ezt hinni? Minden vágyam ez volt hogy ezzel az adonisszal együtt legyek!!-ugrált örömében.
-Nagyon örülök nektek Yoona!!-vontam ölelésbe.
-Én is nagyon!
-Hé, amúgy láttad Taemin dalát?
-M...mi? Már ki is jött?
-Persze. Gyere megmutizom.
Felmentünk a szobámba, és Yoona elindította a klipet. A dal neve 'Move' volt.
Hihetetlen volt az egész klip... és az a hang.. te jó isten.
-Na? Hogy tetszik?-vigyorgott Yoona.
-Ez... ez...
-Na jó, te lefagytál-nevetett.
-Igen, mert ez elképesztő volt.. úristen..-temettem arcomat kezeimbe.
-Igazán szerencsés vagy Bomi mellette-mosolygott.
-Ezt hogy érted?
-Tudod... én régebben szerelmes voltam Taeminbe. És nem Minhoba. Már akkor éreztem iránta valamit mikor először találkoztunk-vallotta be.
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...