Lehajtott fejjel és földbegyökerezett lábakkal álltam az ajtóban. Nem szóltam semmit. Hirtelen azt vettem észre hogy, Taemin életnagyságban ott áll előttem.
Gyönyörű haja belelógott mandula szemeibe. Engem pedig arra késztetett hogy eltűrjem onnan azokat a csúnya tincseket.
Elhessegettem gondolataimat, én pedig kezemet nyújtottam feje felé, és kisepertem tincseit.
Elmosolyodott én pedig utánoztam.-Srácok! Lesz szerintem alkalmotok romantikázni, de most bemutatkoznánk.-állt fel Onew.
A fiúk egymás mellé álltak.
-Egy, két, há! Üdv, mi vagyunk a Shinee!-hajoltak meg.
-Sziasztok. Park Bomi vagyok az új sminkesetek.
-Csinos vagy Bomi.-szólalt meg Key.
-K...köszönöm.
Egy kis ideig beszélgettünk, mire megjelent a menedzser.
-Látom megbarátkoztál a fiúkkal Bomi. Egy kicsit bejönnél az irodámba?
-Persze.-álltam fel és az iroda felé tartottam.
Mikor odaértem, a menedzser kérte hogy üljek le vele szembe.-Ne ijedj meg, nem azért hívtalak ide hogy lecsesszelek. Hanem hogy néhány dolgot megbeszéljünk. Először is, minden koncertre, illetve más fellépésekre jönnünk kell velünk. Szerintem gondolhattad is. Másodszor pedig ha lehet ne mozdulj rá a fiúkra, mert az előbbi eset is azért történt. Világos?
-Persze minden világos. Mehetek?
-Igen.
Felálltam és éppen kimenni szerettem volna mikor...
-Bomi várjon egy pillanatot!-szólított meg a menedzser.
-Igen?
-Azt elfelejtettem kérdezni... hoztad minden cuccodat?
-Öhm persze miért is?
-Mert a fiúknál fogsz lakni.-jelentette ki mire én ledermedtem. Velük fogok lakni??! Nem hiszem el!
-Valami baj van? Egy kicsit sápadtabb lett az arcod.
-Jaj... nincs... nincsen semmi gond csak meglepődtem.-mosolyogtam.
-Akkor jó. Most pedig mehet.
Újra elindultam a fiúk felé.
*Percekkel később*
-Ez pedig a te szobád. Néhány cuccot még itt hagyott a kiscsaj de sebaj.-mondta a leader.
-Oké, köszönöm hogy körbevezettél.-mosolyogtam rá.
-Nincs mit. Ha esetleg valami baj van szólj nekünk nyugodtan.
Még utoljára összenéztünk én pedig kipakoltam mindent a bőröndből. Néhány szekrényben találtam sok sminket ami bizony nem az enyémek voltak. Jézusom hány kiló sminket kenhet magára az a nő?! Nem akarom tudni!
Titokban elraktam az én táskám legaljára. Keresse csak ha visszajön. Habár ez egy kicsit bunkóság volt tőlem... De mindegy majd azt mondjuk hogy elvitték.*Este*🌃
Egy felesz vagy mersz játékon voltunk túl az előbb. De nagyon durva volt. Mindenki nagyon élvezte, és brutális kérdések voltak, meg merések.
Nagyon elfáradtam a mai nap, ezért úgy döntöttem lezuhanyzok.
Bementem a fürdőbe, és levetkőztem. Beálltam a zuhany alá és megnyitottam a csapot. Rögtön hidegebb víz jött testemre mire én reszketni kezdtem. Melegebbre vettem és elkezdtem tusolni.
Mikor végeztem, felvettem magamra a csipkés melltartómat és bugyimat mikor benyitott valaki.-Te....te i...tt?-kérdezte ijedten.
-Taemin?.....
VOUS LISEZ
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...