✨Huszonhetedik fejezet✨

172 10 0
                                    

Ott az ágyban öleltem.. sírt, zokogott. Szegényt nagyon sajnáltam.
Eltoltam magamtól és letöröltem könnyeit arcáról.

-Nyugodj meg. Kérlek. Nem muszáj elmondanod hogy mi volt, de akkor megkönnyebbülnél.

Erre csak megrázta fejét. Nem erőltetem, még a végén megutál.

*Jonghyun szemszöge*
-Na jó, ez nem mehet így sokáig! Ki kell derítenünk hogy mit mondott neki.

-De nem fogja elmondani.-állt fel Key.

-Nem e? Szépen odamegyünk a menedzserhez és kiszedjük belőle.
Gyertek.

Szóltunk Bominak, de persze hazudtunk neki hogy vásárolni megyünk. El is indultunk mikor a folyosó végén pont megláttuk bemenni az irodába.

-Boss.-nyitottunk be és hajoltunk meg.

-Mit szeretnétek fiúk?

-Mit mondtál Onewnak hogy ennyire kivan?-kezdett bele Minho.

-Hogy hogy kivan? Bármint hogy?

-Folyamatosan zokog, és nem akarja elmondani hogy mi a baja. És ez azután történt miután eljött tőled.

-Zokog? Pedig igenjó ajánlatot adtam neki.

-M...milyen ajánlat?

-De ha elmeritek mondani Bominak....

-Jólvan nem mondjuk el sem Taeminnek csak mondjad már.

-Azt kértem tőle hogy válassza szét Bomit és Mint.

-De...de miért?

-Azért mert mióta itt van azóta csak a baj van vele. Veletek annyira nem mondhatnám. De Minnek biztos mert elvesztette a fejét. Fellépéseken is nem teljesít olyan jól amit szokott .

-Miért, most talán tudni fog ha szakítanak?

-Egy vagy két hét és elmúlik.

-De abba nem szólsz bele ugye hogy az élete felét Hyuna tette tönkre? Meg amikor Hyuna csókolgassa, abba ugye nem szólsz bele? Mert ő is híres.

-Min majd elintézi ha akarja ezt a Hyunas ügyet. Mit szeretnétek még mit mondjak?

-Oh, és nem gondoltál abba bele hogy Bomi szívét is összetörik? Mi lesz ha végleg felmond?

-Hát akkor nincs mit tenni. Ugye tudjátok hogy 20 nap és túrné? Na az első állomás Amerika lesz, Bomi szülőországa (létezik ilyen?) nyugodtan hazamehet onnan. Keresünk másik sminkest.

-Hogy te milyen egy ember vagy...

-Ez a munkám.

-Mi??! Mi a te munkád mond már meg! Nem nézed azt hogy nekünk mi jó csak az a lényeg hogy neked jó legyen és saját magaddal foglalkozol! Velünk egy cseppet sem, és Taemin is azért lett rosszul, mert fél a magasban és olykor rosszul szokott lenni. És előtte nem adtál neki nyugtatót vagy valamit amitől elmúlna arra a 4 percre. Tudod mit? Rohadj meg.-állt fel idegesen Key és kiment az ajtón.

Mi ketten Minhoval maradtunk és meg sem szólaltunk.

-Ha elmondjátok Bominak vagy valakinek ezt, esküszöm hogy vége a csapatnak. Az összes mvteket le fogom törölni, és már senki sem fog titeket ismerni. Megérdemelnétek.

-Na jó én itt nem maradok tovább.-szólaltam meg és ragadtam meg Minhot.

Egy ami biztos. Keresnünk kell másik menedzsert különben nekünk végünk. Végleg.

-Várjatok!-jött ki újra Boss az irodából-Mondjátok meg Onewnak hogy tudtok az egészről. De végleg megsemmisítem a tervet. Mást tervezek helyette. Hamarosan bejelentjük hogy Hyuna és Taemin titokban kapcsolatban van. Ez jobb mint a másik.-kezdett el nevetni, és visszavonult.

Hogy ez milyen alattomos féreg!

*Bomi szemszöge*
Míg a többiek elmentek, addig mi Onewal nagyon jól elvoltunk. Már nem is volt szomorú. Örülök hogy újra boldog.
Hirtelen hangos ajtócsapódást hallottam.

-Rohadjon meg az a mocskos vén fasz...-mérgelődött a személy aki Key volt. Kimentünk, és láttuk hogy vörös volt a feje és ideges.

-Key mi történt?-kérdezte mellettem Onew.

-Hogy mi? Az történt hogy egy vén hülye faszkalap a menedzserünk.!

-De mégis mi...

Közben megjöttek a többiek is akik úgy szintén mérgesek voltak. Na jó tudni akarom hogy mi történhetett ott a menedzserüknél.

-Srácok, nyugodjatok le jó? Én elmegyek kicsit aludni mert hosszú volt ez a mai nap.

Felmentem a szobámba és nemsokára el is nyomott az álom.

*Jonghyun szemszöge*
-Onew, változott a terv.

-Mi? Ti tudtok róla?

-Igen, ez a mocsok elmondta.

-Na és mi az új? Mert gondolom van új.

-Hát az hogy nemsokára bejelentik mindenhol hogy Taemin és Hyuna járnak. 

-Jézusom... de hál égnek nem kell nekem szétválasztani.

-De mondott még olyanokat.. inkább nem is akarom hogy megtudd.-hajtotta le fejét Key.

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum