✨Negyvenhatodik fejezet✨

103 5 5
                                    

Amikor Minho kimondta azt a szót, nagyon megijedtem. Látta hogy nagyon félek, ezért még szorosabban ölelt át, már azt hittem hogy kiszorítja belőlem a szúszt is. De ezzel most nem foglalkoztam.
Egyre jobban jöttek a hangok lentről, én pedig már Minho mellkasába bújtam.

-Minho!? Mi a faszt csinálsz itt meztelenül?!! És ki ez a nő melletted?-jött be a menedzser, és kezdett el ordibálni.

-Ez a nő itt mellettem a szerelmem érted? És ha bármit mondanál rá, esküszöm hogy odamegyek és....

-Shh Minho. Nyugi. Öhm-bújtam ki mellkasából-Én Yoona vagyok, és tudja, mi együtt vagyunk Minhoval és szeretném ha maga ezt elfogadná...

-Hogy az istenbe fogadjam el?? Már két tagnak is van barátnője, és szarik bele a karrierjükbe!! Azt akarom hogy álljon újra össze a banda!! Maga pedig kimegy innen szépen, beszédem van a fiatalemberrel-ragadta meg erősen karom, és kiráncigált a szobából. Hangosan becsapta az ajtót, mire én hangosan elkezdtem zokogni. Mi lesz ha nem maradhatunk együtt Minhoval? És mi lesz, ha megtudja hogy Taemin apuka lesz? Na még akkor fog kitörni a harmadik világháború...

-Hé Yoona. Mi a baj?-hallottam meg Key hangját mellőlem-a menedzser?

Csak bólogatni tudtam, mire ő felfogta hogy mi is a helyzet. Szorosan átölelt, én pedig nyakhajlatába fúrtam fejem.

Minho szemszöge

-Mindent tudni akarok!-mondta keményen a menedzser.

-Mégis mit? Minket már úgyis tudsz.

-Taemin. Hol van?

Megfagyott a levegő köztünk. Most mit mondjak? Ha nem mondom el akkor tuti hogy kitalál valamit hogy elmondjam neki, ha viszont kikotyogom akkor Taeminnek fogok csalódást okozni hogy elmondtam.

-Nemtudom, mégis honnan tudnám? Nem is beszélek vele!

-Oh, igazán?-kérdezte mire én bólintottam.

Hirtelen felállt és kilépett a szobámból.
Lementem a nappaliba ahol egy megtört Yoonat láttam és a három fiút. Mi történhetett?

-Hol van?-kérdeztem kicsit kiabálva mire minden megugrottak.

-Elment-válaszolta Onew.

Csak reménykedni tudtam hogy nem találja meg Bomiékat...

Bomi szemszöge

Taemin ma mindenképp erőszakoskodott velem, hogy mindent ő csináljon ma meg helyettem. Egy kicsit össze is vesztünk, de utána minden megoldódott.

-Kicsim-ült le mellém-Mi legyen a neve a picinek?

-Hmm-gondolkodtam-Ha fiú akkor Taeyong, ha lány akkor Naeun.

-Nagyon szép nevek-puszilta meg homlokom.

Heves csókolózásba kezdtünk volna bele ha nem csengettek volna. Taemin kinyitotta az ajtót, és olyan személyt láttam akitől ki tudtam volna kergülni a világból...

-Te mit keresel itt? Hogy találtál meg minket?-Taemin hangja egyre mérgesebb lett.

Az ajtóban álló személy nem szólt egy szót sem, inkább helyette engem kezdett el nézni. Hosszú ideig bámult, mikor tekintete levándorolt a hasamra. Haspólót hordtam, és tisztán látszott hogy terhes vagyok...
A gyomrom egyre jobban elkezdett remegni, nagyon féltem.
A menedszer beljebb haladt és megállt velem szembe. Szemei szikrákat szórtak.

-Ez mi?-mutatott a hasamra-Ez mi a fasz?? Mond hogy nem Taemintől vagy terhes!!

Még megszólalni sem tudtam. Lábaim a földbe gyökereztek.

-A kurva életbe!!-csapott egyet a mellettünk álló asztalra, mire kicsit megugrodtam-Édes jó istenem! Taemin mégis ezt hogy képzelted??

-Te, hogy képzelted főnök hogy ideállítasz! Honnan tudtad meg hogy itt vagyunk?-kérdezte feszülten Taemin.

-Oh, azt nem akarod tudni te. De a kérdésemre válaszolj! Hogy képzeled hogy teherbe ejtesz egy ilyen fiatal lányt?? A hírnevünket is tönkre teheti az a gyerek!-jött beljebb a menedzser.
Őszintén megmondom, hazudnék ha nem lennék beszarva..

-Bomit szeretem, és fogadd el hogy gyermekünk lesz! És így is tudni fogok a srácokkal fellépésekre járni! Bomival képzeltem el a jövőm, és te nem szólhatsz bele a magánügyeimbe!-már szinte majdnem ordított Taemin mérgében.

-De igen mert a menedzsered vagyok és én döntöm el hogy mi legyen a jövőddel!

Nem sokáig tűrtem a veszekedésüket, ezért felálltam a kanapéról, és odaálltam Taemin mellé. Megsimítottam vállát, és próbáltam megnyugtatni.

-Ha kérhetem, elmenne?-kérdeztem csendesen és higgadtan.

A menedzser hirtelen rám nézett, és elkezdett nevetni. Most mi volt ezen olyan vicces?!

-Próbálkozhatsz kislány, de nem fog menni-nevetett továbbra is-Ide figyelj Taemin-lépett közelebb Taeminhez-nem fogom hagyni hogy egy gyerek és egy nő miatt ne romoljon a hírneved. Szóval választhatsz. Vagy a Shinee, vagy Bomi-jelentette ki, nekünk pedig a földbe gyökeredzett a lábunk.

A menedzser elment, Taemin pedig a hajába túrva sóhajtott egyet. Megmondom őszintén én sem voltam nyugodt abban a pillanatban. Tudom, hogy Taeminnek a karrierje is sokat jelent és mi is. De ez, amit kijelentett a menedszer... felfoghatatlan.

-Figyelj Bomi.. én nem akarom hogy elvesszen a karrierem..-fejét fogva mondta Tae.

-Oh, szóval azt akarod mondani, hogy a hírnév sokkal fontosabb mint én meg a pici?-remegő hanggal kérdeztem.

-Nem! Dehogy! Csak, úgy érzem hogy nem tudnám abbahagyni a srácokkal. De viszont titeket sem akarlak itt hagyni-jött közelebb és két kezébe fogva arcomat, belenézett szemembe és tovább mondta-és a főnök nem szólhat ebbe bele. Nem foglak elhagyni Bomi. Soha.

-De ha fontos a karrier, hogyan fogod csinálni? Elmész itthonról, és másik országban leszel egy vagy két hónapot? Mi lesz ha pont akkor fogok szülni mikor nem leszel itthon?

-Akkor nem megyek a srácokkal fellépni. Mert tudom, hogy akkor lassan jön a baba. Ennyi.

Milyen jó hogy Taemin így megold mindent.. de ez nem azt jelenti hogy ez így is fog megtörténni..

Na sziasztok❤
Igen, jól látjátok ez egy újabb rész. Megpróbálok mostantól újabb részeket írni. Bocsánat hogy eddig nem voltam, csak nem jött ihlet, és elég sok minden történt mostanában😢 De most itt vagyok!❤ remélem tetszik ez a rész is. Sok benne a szóismétlés de nézzétek el nekem. Köszi😊

Puszi:Bogi

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now