✨Hetedik fejezet✨

334 22 2
                                    

*Reggel*🌇

Kora reggel, a madarak csiripelésére keltem, és Taemin finom illatára. Hártanéztem és láttam hogy ő már ébren van. Rámmosolygott és csupasz vállamra adott egy puszit.

-Hogy aludtál?-kérdezte egy mosoly kíséretével.

-Jól.-nyújtózkodtam.

-Szia Bomi csak azért....-nyitott be Minho de meglátta hogy Taemin velem van-megzavartam valamit?

-Jaj dehogy. Mondjad.

-Csak a boss szólt hogy elhívtak a Weekly Idolba. Nemsokára indulunk szóval, öltözzetek.-csukta be az ajtót.

Felkeltünk, és a reggeli rutinunk kezdetét vette. Sietnünk kellett de annyira, hogy még a saját sminkemet sem tudtam megcsinálni.

-Amúgy jól hallottam hogy Bomi Taeminnel aludt?-kérdezte Key, és egy perverz mosoly jelent meg arcán.

-Csak....-kezdtem volna el de Taemin beleszólt.

-Csak rosszat álmodott megint és megnyugtattam.

-Mi az hogy megint?-fordult hátra Onew.

Na basszus hogy mászunk ki ebből?!

-Tegnap is rosszat álmodott és megnyugtattam. Ennyi az egész.

-Hát oké...

Egy "köszönöm hogy hazudtál" pillantást vetettem felé, mire ő csak elmosolyodott és bólintott.

-Tényleg, Taemin-fordult hátra Jonghyun-három hét is itt a szülinapod.

-Nem mondod haver...

-De igen. És mit szólnál hozzá ha bulit tartanánk?

-Jó ötlet.

-Akkor jó.

-Hé, nekem is három hét múlva lesz.-szólaltam meg.

-És hányadikán?

-19

-Taeminnek 18.án van. Akkor megtartjuk egybe.

Nem volt kedvem bulizni, mivel nem vagyok az a bulizós fajta.. de ezt az egyet nem hagyhatom ki...

*percekkel később*

-Minho könyörgöm ne mosolyogj, nemtudom megcsinálni a sminkedet...

-Jó bocsii..

Már legalább kétszer könyörögtem neki hogy ne mosolyogjon, de a fiúk mindig megnevettetik.
Ez után következett Taemin. Gyorsabban kezdett el verni a szívem. Jó isten mi lesz velem, ha olyan közel hajolok arcához?!

Végül elkezdtem a szemét kifesteni. Egész végig engem nézett ami egy kicsit zavarba ejtő volt.
Érezhet irántam valamit hogy folyamatosan bámul?
Miért jött be az este befeküdni mellém?
Ezek a kérdések jártak a fejemben, de én csak megráztam fejemet. Elhessegettem gondolataimat vele kapcsolatban és tovább folytattam munkámat.

Néhány perc múlva szólt is a stáb hogy igyekezzünk, nemsokára kezdenek. Még gyorsan megcsináltam Jonghyun sminkét is, de a szeménék elrontottam de alig lehet észrevenni.

Mikor elkezdődött, beköszöntek a fiúk és tovább folytatódott a műsor.
Hirtelen megjelent Hyuna is. Volt egy olyan rész is, ahol annyira bámulta Hyuna Taemint hogy azt hittem megcibálom a csajt. És ez még nem minden! Hyuna olyan feladatot kapott ahol a fiúkat el kellett csábítania valamilyen sexi táncmozdulattal. Nem bírtam ezt sokáig nézni, ezért kimentem a mosdóba hogy megmoshassam egy kicsit az arcom. Jól esett a hideg víz. Főleg a lángoló fejemnek.
Egyszer csak egy lányt hallottam meg aki egy fiúval beszélt. Ők azok...

-Itt a telószámom, hívj fel és rendezzük a dolgokat.

-Rendben mindenképp.
Mivan???! Mit kell rendezni?? Na jó itt utána kell járnom a dolgoknak mert nem fogom hagyni hogy ez a.... nő elvegye tőlem Taemint. Jó, tudom hogy nem járunk meg satöbbi, de marhára féltékeny vagyok! Ezt észre is lehet rajtam venni nagyon könnyen.

-Szia hát te?-lépett be a mosdóba Taemin.

-Csak kiszellőztetem a fejem.

-Mi a baj?

-Hah.. nem lényeges. Már végeztetek?

-Persze. Körülbellül 20 perce. Addig Hyunaval beszélgettem.
Bomi ne kapd fel az agyvizet nem szabad!! Ő nem szereti Hyunat csak egy barátja.... remélem.

-Akkor jó.-erőltettem magamra egy mosolyt.

Éppen menni készültem volna mikor Taemin megfogta csuklómat és vele szembe állított. Keze lejjebbhaladt, egészen a derekamig. Utána mind két kezét az arcomra tette és mélyen a szemembe nézett.
Mintha belém látnál...

-Elmondhatod nekem hogy mi bánt. A barátod vagyok.
Barát.

-Ez nem ilyen egyszerű...

-Akkor elmondod ha ezt csinálom?-kérdezett meg, és közelebb hajolva megcsókolt. Behunyta szemeit, és én is.
Most már tudom milyen a csókod..
Édes mint a méz.

Elváltunk egymástól de, ő hiányolta ajkaimat, ezért újra ajkaimra cuppant. (XD) Nyelvével befurakodott számba, és vad táncot lejtettek nyelveink.
Nem sokkal később azt vettem észre hogy Taemin az ingemet gombolja ki és látást nyer melleimre, mire én eltakarom őket. Közelebb hajol, és ott kezd el suttogni.

-Nem kell takargatnod. Hiszen már láttam.
Tényleg... a fürdős eset...

Újra ajkamra pillantott és most én csókoltam meg. Ölébe vett, én pedig szorosan átkulcsoltam lábaim derekán. A falnak lökött, mikor lépteket hallotunk.

-Taemin itt vagy..?-jött a kérdés az ajtó felől mire mi abbahagytuk.

-Jézusom itt már élő pornót is nézni lehet?-jött elő Minho.

Taemin gyorsan letett és próbáltuk összeszedni magunkat.

-Taemineee neked még ilyet nem szabad.

-Na hagyjatok ezzel.

-Oh, Taemin mikor vallod be Bominak a...-kezdte el de az illető befogta a száját ezért nem tudta befejezni.

-Mit kellene bevallania?-fordultam feléjük.

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now