-Bomi hallasz, hercegnőm?-fogta meg vállam Taemin. Teljesen lefagytam kijelentésén. Ennyi hét? Én azokat a heteket nem fogom kibírni! Taemin nélkül egy semmi vagyok..
-P..persze itt vagyok....
-Nem haragszol? De most ezt tényleg nagyon muszáj...
-Nem haragszom csak..... csak nehéz lesz kibírni nélküled a heteket...
Taemin nagyot sóhajtott és egy ölelésbe húzott. Imádom ahogyan ölel. Imádom hogy az erős, izmos karjaival védelmez engem. Hálás vagyok neki.
-------------------------------------------
Néhány perc múlva haza is értem. Ki kisértem Taemint a reptérre.
Út közben rájöttem hogy nekem is kellene egy munkát keresnem hogy szerezzek egy kis pénzt.
Sajnos alig van pénzem, igen bevallom. De kellett ruhákra...
Leültem az asztalhoz, és átlapoztam a heti újságot és nézegettem az állásokat. Hirtelen fura hangokat hallottam, egy kicsit meg is ijedtem. De aztán rájöttem hogy Totó éppen felém tart. Szegény szomorkás, mintha tudná hogy szerelmem elment néhény hétre.
Első két mancsát feltette lábamra, jelezve hogy fel akar mászni ölembe.Yoona szemszöge
Lassan már két hete hogy összeházasodott Bomi és Taemin. Nagyon örültem neki, hiszen a legjobb barátnőm férjhez ment. Most már legalább boldogok lesznek együtt.
Ami azt illeti itt lakom már három hete a srácoknál. Az albérletet nem tudtam kifizetni, ezért a fiúk befogadtak. Látszik rajtuk hogy örülnek nekem, de valami még is van a lelkük mélyén. Hogy ők már soha nem lesznek egy csapat....-Hé Yoona!-kiáltott nekem Onew.
-Mizujs? Igencsak elbambultál.-jött oda Jonghyun is.
-Csak a többieken gondolkodtam..
-Oh...
-Yoona hidd el nekünk is borzasztóan hiányoznak.
-De legalább Taemin boldog. És a barátnőm is-nevettem, és ejtettem egy-két könnycseppet.
-Hé-guggolt le Minho lábamhoz és ujjával letörölte könnyemet-Mi a baj?
-Gyere-fogtam meg kezét és felvittem a szobámba.
Ahogy beértünk, magamhoz öleltem Minhot. Lágyan simogatta hajam, én pedig magamba szívtam illatát. A kellemes illat átjárta a lelkem is és kezdtem lenyugodni.
-Mi a baj Yoona?-kérdezte mikor elváltunk egymástól.
-Semmi csak...
-Csak?
-Csak nagyon... nagyon szomorú vagyok..
-Azt látom. És miért vagy szomorú?
-Hát.. egyrészt mert hiányoznak Bomiék. Másrészt pedig egy kicsit irigy vagyok Bomira..
-Mi..miért?
-Mert van egy helyes pasija, sőt már nem is a pasija hanem a férje... és engem mindig "eltiportak"-tettem idézőjelbe az előbbi szót.
-Hogy érted hogy eltiportak?
-Úgy mondom hogy megértsd. Nagyon sokszor átvágtak és kihasználtak és mindig ez bántott. Ha valakiket megláttam akik szerették egymást egyből elszomorodtam... hogy nekem nincs olyan társam aki megértene engem...-kezdtem újra zokogni.
-Shh ne sírj-ölelt magához újra Minho-tudod, nekem is el kell árulnom valamit..
-És mi az?-motyogtam vállába.
-Tudod... te nagyon jószívű és őszinte vagy. Merész, és nem félsz semmitől, és ha kell nem riadsz vissza semmitől. Szép vagy, stílusosak a ruháid egyszerűen gyönyörű vagy-sorolta mire nekem elakadt a lélegzetem. Ezt komolyan Minho mondta rólam? Akit már régóta szeretek?
-Yoona.. én azt hiszem hogy.. szeretlek..
Na jó. Most fagyott meg bennem a vér. Komolyan bevallotta?
-És tudod, én úgy érzem hogy te is így érzel.
-Honnan...?-váltam el tőle.
-Látom rajtad Yoona. És ennek nagyon örülök-mosolygott lágyan.
Csak mosolyogni tudtam. Már meg is nyugodtam.. de hiszen volt még valami..
-De mi lesz ha...
-Nem lesz ha.. igen is téged szeretlek-fogta két keze közé arcomat.
-Mond csak Yoona... te.. khm hát hogy is mondjam. Te sosem csókolóztál ugye?
-N...nem még nem.. miért?
Erre nem válaszolt. Egyre közelebb hajolt mikor egyszercsak összeért ajkunk. Éreztem hogy mennyire dobog a szíve. Az enyém sem volt másképp. Mintha ki akarna ugrani.
Elkezdte lágyan mozgatni ajkát. Beszálltam én is és próbáltam utánozni mire belemosolygott csókunkba. Nyelve bejutást kért amit meg is adtam neki.-Hé srácok mit csin...-hallottam Key hangját mire megugrodtunk.
-Látom dolgotok van.. akkor nem is zavarlak titeket-vigyorgott perverzen.
-Hol is tartottunk?-vigyorgott.
Elmosolyodtam, és újra belekezdtünk heves csókcsatánkba.
Sziasztok!
Bocsi bocsi hogy ennyi időn keresztül nem volt rész, de most itt voltak az ünnepek stb..
Azért remélem jó lett ez a rész is :)
Köszönöm a sok megtekintést!!
💞💞💞
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...