✨Negyvenkilencedik fejezet✨

220 3 1
                                    

(Sziasztok, az elején le szeretném szögezni, hogy ebben a részben felnőtt tartalmak fognak szerepelni, ha nem bírod az ilyesmit, tekerd át azt a részt!)

Taemin szemszöge

-Hyuna.. kérlek.. hagyj békén!-kértem tőle.

-Nem foglak békén hagyni macikám, ugyanis hozzám tartozol! Nem megyünk el egy hotelba? Az ikreim már kívánnak téged..-suttogta fülembe. Uhh te jó isten... belegondolok, hogy milyen ikrei vannak..

-Menjünk-fogtam meg kezét és vittem ki a bárból. Ezt lehet meg fogom bánni, de nagyon dughatnékom van!

Hyuna szemszöge

El sem hiszem hogy Taeminnel most összehozott minket a sors ezen az estén! Tuti én leszek nála a nyerő. Bomi elmehet a francba!

-Jóestét, egy szobát szeretnénk mára, és holnapra-mondta Taemin.

-Jóestét. Rendben, egy ágyas legyen?

-Igen.

-Rendben. Itt vannak a kulcsok, kellemes pihenést kívánok!

-Köszönjük!-köszöntük meg.

Megérkeztünk a szobánk elé, és Taemin az ajtóban letámadott. Nagyon fel voltunk izgulva mind a ketten. Úgy érzem ma nagyon megkefélnek!

-Akarlak Hyuna...-sóhajtott Taemin miközben a nyakam csókolgatta.

-Megkapsz macikám. Tiéd vagyok, itt és most. Csinálj velem amit akarsz!

-Nagyon meg foglak dugni Hyuna... azt akarom hogy sikíts!-súgta fülembe.

Taemin szemszöge

Már nagyon kívántam Hyunat... eszméletlenül..  jó pár hete nem csináltam Bomival a gyerek miatt, de most végre mehet. Főleg Hyunaval. Aki egy istennő..

-Macikám, ugye szeretsz?

-Igen. Téged szeretlek, és nem érdekel Bomi!

Leterítettem az ágyra, és melleit markolgattam. Nagyokat sóhajtozott.

Végül lekerült rólunk a ruha, és megtörtént az, amire mind a ketten vártunk.

Bomi szemszöge

-A hívott szám, jelenleg nem kapcsolható.-

Ki van kapcsolva.. istenem hol lehet? Megértem hogy haragszik, és bánatos, de azért kéne neki adnia egy jelet! Megőrülök!

Yoona szemszöge

Az asztalnál vacsoráztunk a fiúkkal, mikor megjött a menedzser és... mi? Várjunk. Hol van Taemin?

-Megjöttem!-lépett be a konyhába.

-Öhm főnök, hol van Taemin?-kérdezte Minho.

-Oh, ő ott maradt. Eléggé kivan.

-Micsoda? Miért? Megviselte a fellépés?-kérdezte ezúttal Jonghyun.

-Nem. Elmondtam neki hogy Bomi elvetélt.

Egymásra néztünk a fiúkkal. Hogy lehet ilyen mocsok?

-Hogy mit csináltál??-kérdezte mérgesen Onew.

-Hát ez van.  Mondom, jobb ha tőlem tudja meg. Most éppen ott sír szegényke.. nem tudom egyiket sem sajnálni..-ment ki a konyhából.

-Jézusom...-sóhajtottam.

-Nyugi, minden rendben van. Jól vannak mind a ketten-nyugtatott Minho.

Odamentem a telefonomért, és felhívtam Bomit.

Bomi szemszöge

Végre sikerült kicsit pihennem és aludnom, erre valaki hív.. Yoona az..

-Szia Yoona.
-Bomi! Minden rendben van? Hallottuk hogy megtudta Taemin..
-Hát persze, minden rendben.. csak nem velem.. amúgy azt elárulnád, honnan tudta meg?
-Elmondanám Bomi, de nem akarlak felbosszantani...
-Istenem Yoona mond már!!!!
-A menedzser mondta neki.

Hát persze ki más... utálom azt az a embert!!!

Taemin szemszöge-másnap reggel

Reggel arra keltem, hogy Hyuna simogatja az arcom. Kinyitottam szemeim, és egy gyönyörű arccal találkoztam, és két szép mellel. Na nem, Taemin reggel van.

-Jóreggelt macikám. Jól aludtál?-kérdezte.

-Hát persze. Egy ilyen jó este után hogyne.

-Azt elhiszem. Na én megyek, rendelek reggelit.

Hyuna feltornászta magát az ágyról. Uhh az a segg... és el sem hiszem hogy azt dugtam tegnap este...

Felültem az ágyra, és elgondolkodtam hogy mi legyen. Kezdem megszeretni Hyunat. De ott van Bomi is. És most ezért cserben hagyom mert elvetélt..

Bekapcsoltam telefonom, és rengeteg üzenetem érkezett.

Taemin, kérlek, ha hívlak vedd fel! Nagyon szeretlek, és hiányzol!
Bomi

Taemin légyszi adj életjelet magadról! Nagyon aggódunk!
Shinee

Nagyon szeretlek Taemin, nem akarom hogy emiatt veszítselek el. Gyere haza, beszéljük meg kérlek! Szeretlek.
Bomi

A többit el sem olvastam.. tudom milyen nyálas szövegek vannak még.
Éppen hívott egyik haverom akit nemrég ismertem meg.

-Na csá Min! Mizu?
-Heló. Semmi extra.
-Az nem sok. Hol vagy most épp?
-Hotelben.
-Mit keresel te még itt? Nem mentél haza az asszonyhoz?
-Áh, inkább hagyjuk. Sokkal jobb nővel vagyok most.
-Csak nem?!
-Deee!!
-Ember, menj már! Komolyan Hyunaval vagy?
-Igen igen.
-Na és sikerült meghúzni?
-Ohó, hogyne. Még kétszer is.
-Irigyellek haver. Gondolom nem semmik azok a cicik.
-Uh hallod nagyon imádom őket. Meg a seggét is.
-Azt elhiszem. Nem találkozunk valamelyik nap? Vagy meddig leszel itt?
-Még egy darabig itt leszek az biztos. Haza mostanában nem megyek.
-Ohoo, nagyon szuper. Akkor holnap este gyertek át Hyunaval. Aztán lehet tartunk közös..
-Haver, gruppent nem akarok!
-Eh, én megpróbáltam. Na mindegy, de azért várlak titeket.
-Rendben! Csá!
-Csácsá!

Hyuk egy igazi bajkeverő csávó. Lehet miatta változok meg rossz irányba? Nemtudom. De élvezem ezt a mostani helyzetet! Főleg Hyuna mellett.

-Macikám, palacsinta van.

-Tökéletes. Hyuk most hívott, holnap este átmegyünk hozzá.

-Oh, oké. Na de együnk!

Egyszerűen imádom Hyunat. Nagyon gyorsan kiszerettem Bomiból..

Miután megettük a reggelit, Hyuna ráerőszakolt hogy menjünk el sétálni kicsit.

Bomi szemszöge

Éppen néztem a tévét mikor két ismerős alak tűnt fel a híradóban. Azok..... Taemin és Hyuna???!

Rendkívüli híreink!
Most kaptuk az infót, miszerint Lee Taemin a Shinee énekese Hyuna énekesnővel randizik, és egy hotel szobában romantikáznak. Ez egy új kapcsolat kezdete? Mi lesz Taemin feleségével? Elválnak?

Azonnal kikapcsoltam a tévét... Taemin.. és Hyuna... el sem tudom hinni... mi jöhet még???

Sziasztok újra!😂
Ez megint egy rész lenne, nemtudom hogy hozok e még részt de most nagyon pörög az agyam😂
Puszi: Bogi

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now