✨Huszonnyolcadik fejezet✨

183 13 9
                                    

*Taemin szemszöge*
Az orvos azt mondta hogy ma végre hazamehetek. Végre, a srácokkal lehetek és Bomival. Úgy érzem hogy a kapcsolatunk erősebb lett, és lesz. Ma este készülök neki egy meglepetéssel. Most hívtam Minho barátomat hogy segítsen kitalálni egy tökéletes ajándékot amit adhatnék Bominak amit minden nap megemlít, vagy hogy ne felejtse el soha. Épp rá gondoltam mikor megjelent Minho.

-Csá, haver. Jól vagy?-ült le mellém.

-Persze Hyung.

-Nah, és gondolkoztál hogy mit adsz Bominak?

-Fogalmam sincs. Van ötleted?

-Hmm nincs. Habár van egy, de nem tudom tetszene e neked.

-Nem nekem kell hogy tetszen. Hanem Bominak.

-Oké. Én arra gondoltam hogy adhatnál neki szerenádot. Írjunk valami érzelmes szöveget amitől még mi is elcsöppenünk ha felolvasod neki. És még rakhatnál a szobába illatgyertyákat, rózsaszírmokat satöbbi. Utána elvinnéd egy jó kis fürdésre. Na mit szólsz?

-Ez nagyszerű! Akkor kezdjük el írni.
Minho elővett egy lapot, én pedig egy tollat és elkezdtük jegyzetelni a tervünket. Garantálni merem hogy Bomi sírva fakad ettől a szövegtől.

*Bomi szemszöge*
-Onew értsd már meg hogy nincs csirke! Majd veszünk.-akadt ki Jonghyun.

-Már megint?-vigyorogtam.

-Persze. De nem érti meg.

-Nekem ehhez még reggel van fiúk. Hagyjatok.-mentem a konyhába reggelit csinálni.

A konyhában Key volt, de amint meglátott egy kicsit megszeppent. Egész végig kérdeztem tőle mi a baja de nem szólalt meg. Végül, sóhajtott egy nagyot és belekezdett.

-Bomi, én annyira sajnálom! Én nem akartam!

-Mi? Mivan? Miket beszélsz Key?

-Az igazság az, hogy a menedzser azt mondta Onewnak hogy válasszon szét titeket, és azért sírt Onew is mert nem akarta. És mi is bementünk, és kitalált egy másik tervet, hogy az újságban elhíreszteli hogy Hyuna és Min járnak. Mi ezt mind végig tudtuk csak nem szabadott volna elmondanunk. Kérlek ne akadj ki!

Lefagytam mondatain.

-Hogy mi? A menedzser szét akar válaszni... minket?

-Igen.

-De.. de miért?

-A véleménye szerint, Taemin mióta veled jár azóta elvesztette a fejét...

Nem mondtam semmit. Már el is ment az étvágyam. Kidobtam a szendvicsem a kukába és felrohantam a szobámba. Mérgesen olyan hangosan csaptam be az ajtót hogy még a szomszédok is meghallották. Olyan mérges voltam. Hogy képes ilyenre egy menedzser? Az ilyen nem is menedzser, hanem egy ördög! Egy szemétláda. Örülhetne neki hogy Taemin boldog.. de majd visszakapja...

*Minho szemszöge*
Minnel a szöveg végét írtuk mikor megcsörrent a telefonom.

Onew:
"Bomi tudja az igazat. Key elmondta neki. Mond el te is Taeminnek. Nem lesz semmi gond, majd intézkedünk."

Hát ezt nem hiszem el! Tudtam hogy Key nem tudja magában tartani. Hogy mondjam el Taeminnek? Milyen mérges lesz? Talán annyira hogy rosszul lesz? Na jó Minho, nyugodj meg..

-Öhm Min, tudsz egy kicsit figyelni?

-Persze. Már be is fejeztem. Látod?-mutatta.

-Igen. Nos el kell mondanom neked valamit ne akadj ki rajta.

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now