✨Negyedik fejezet✨

490 31 11
                                    

[A fenti videó nagyon édes😍 Kár hogy nem értek belőle egy mukkot sem de sebaj😂]
✖ Vigyázat! Ebben a részben egy kicsi gusztustalanság is előfordulhat! Ha nem bírod azokat, ajánlom ne olvasd el! Na igen akkor jó olvasást!✖

Taemin csak állt az ajtóban lefagyott tekintettel és testtel, nekem pedig eljutott az agyamig hogy ezt nem kéne látnia, ezért gyorsan egy törölközőt tekertem magamra.

-Sajnálom, nem tudtam hogy itt vagy.

-Nincsen semmi baj, de legközelebb kopogj légyszíves...

Már ment is volna, ki én pedig vetettem volna le az anyagot, de megjelentek a többiek is. Na ilyen az én szerencsém...

-Taemiinee! Nem szabad lányokat öltözés közben nézegetni!-mondta vigyorogva Minho.

-De hát én nem is....-szegény makogott össze-vissza.

-Ne hazudj! Láttuk amit láttunk.-magyarázkodott Jonghyun.

-Fiúk. Ez nem az aminek látszik. Én öltöztem Taemin pedig kopogás nélkül jött be ennyi az egész.-védtem meg a fiút.

-Na jó, nincs értelme ilyen későn vitázni. Ha mindenki végzett irány az ágy! Holnap hosszú napunk lesz.-mondta Jonghyun.

Mindenki elköszönt tőlem én pedig végre felöltözhettem. Már nagyon fáztam.

A szobába érve, üzentem anyuéknak és Yoonanak hogy jól vagyok, minden rendben van.
Aludni próbáltam, de egyszer csak megszólalt a telefonom. Yoona hívott aki videohívást kezdeményezett.

-Szia csajszii!! Na milyen eddig ott?

-Szia csajee! Háát kaptam saját szobát stb..

-Naaa, van még biztos olyan amit mesélned kell.

-Honnan tudod?

-Bomi... jobbam ismerlek mint bármelyik másik barátnőd te majom😂

-Na jó mesélek valamit ami most történt de igérd meg hogy senkinek nem beszélsz erről!

-Oké nem mondom senkinek ígérem.

-Rendben. Képzeld, elmentem fürdeni. Ugye utána megszárítkoztam, és éppen csak a fehérneműimet vettem fel mikor benyitott Taemin... szegénynek láttad volna az arcát...

-JÓÓÓÓÓSÁGOOOOS!!-sikoltozott-biztos felállt neki!😂-tipikus Yoona. Olyan perverz...

-Te hülye... még csak most találkoztunk, és szerinted felállna neki? Még alig beszélgettünk.

-Én azt nemtudhatom. Majd te megtudod.😂

-Na vigyázz ha hazamegyek egyszer!!😂

-Oké csak ne gyerekkel gyere haza😂 a szüleid mit szólnának?! Cc... Bomi rossz kislány vagy😂

-Neked elmentek otthonról..😂 mit szívtál?

-Igen most nincsenek pont a szüleim. És semmit sem szívtam 😂 nem arról vagyok híres hogy szívjak😂

-Helyes! Ne is!

Tovább beszélgettünk pontosan éjfélig Yoonaval. Ez a hülye tisztára perverz dolgokat mondogatott, nekem pedig piros volt az arcom. Erre ment ki a játék.
Nagyban beszélgettünk, mikor benyitott Key.

-Bocsi hogy megzavarlak de nem lehetne halkabban? A fiúk sem tudnak aludni.-mondta álmosan.
Olyan cuki volt. A haja össze vissza állt és úgy nézett ki mint egy kiscica.

-Persze... nemsokára úgyis leteszem. Jóéjt.

Kiment az ajtón és újra dumáltunk.

-Uuu Taemin volt biztos neem?

-Na jó hagyjál már öcsém😂

-Nem az öcséd vagyok hanem a barátnőd te észlény!

-Key volt az hogyha nem tudnád.

-Biztos Taemin küldte. Nem mer a közeledbe férkőzni mert attól fél hogy...

-Na jó fejezd már be!! Hülye perverz😂

-Tudod mikor fogom😂

-Tudom. Yoona ha nem baj én most mennék aludni mert hosszú lesz a napom szóval...

-Oké már énis menni akartam. Ooo hosszú?😏

-Hagyjál légyszíves még a végén perverz álmaim lesznek tőled!😂

-Ugyan.. na, jóéjt majom!

-Jóéjt csaje.

Röhögve tettem le a telefont az éjjeliszekrényre. Nemsokára el is nyomott az álom...

Egy autópályán vagyunk.... hárman... anyu, apu, és én... nem megy a kocsi.. sötétség...

-Haló 911? Kérem segítsenek lerobbantunk az autópálya közepén és kocsik ezrei mennek el a sötétségben, éjszaka is...

Anyával imádkoztam hogy éljük túl, és hogy ne legyen semmi baj...
De álmos is voltam... elnyomott az álom. Képszakadás...

-Úristen hol vagyunk megint??!-hallottam apám kiálltását.
Egyből feléredtem és észrevettem hogy egy hatalmas szakadék szélén áll a kocsi és ha valaki megmozdul, az onnan biztos hogy leesik....

-Bomi...! Meg ne mozduljatok!!-szólt eréjesen apám.

Nem mozdultunk egy cseppet sem. Szaporábban vettem a levegőt. Közben anya kezét szorítottam. Szerintem már a vért is kiszoríthattam kezéből.
Hirtelen egy hatalmas fényt láttunk meg a hátunk mögül... rájöttünk hogy egy hatalmas kamion jön a hátunk mögött..
Ez a hatalmas jármű belénkjött, mi pedig hatalmasat zuhantunk le a mélységbe.
.........................
Lassan nyitogattam szemeimet... még mindig este volt...
Mindenem csupa vér.... mellettem anya fekszik eszméletlenül... elől apa fejéből a vér szivárog, mint egy vízesés ami a lábamra folyik... sírvafakadok és próbálok a kocsiból kiszabadulni.. nem megy. A lábaim... nem érzem őket.. várjunk. A telefonom... elővettem zsebemből, ám láttam hogy be van törve a képrenyője, és már használhatatlan.. keserves zokogásba kezdtem és a jó istentől kérdeztem...

-Miért csinálod ezt velem??!
Továbbra is zokogtam, és egy ismeretlen hangját véltem hallani.
Bomi ébredj!! Bomi ébredj fel!!

Gyorsan kinyitottam szemeimet. Ziháltam, és izzadt voltam mint aki most futotta volna le a maratont. Mellettem Taemin ült aki próbált nyugtatni.
Nem kell semmi más. Csak te. Te vagy az aki meg tud nyugtatni.

-Jól vagy?-kérdezte újra.

-I...ige...n... mi történt?-reszkettem.

-Aludtam, és egyszer csak meghallottalak. Bejöttem a szobádba és láttam hogy vergődsz az ágyon és ezt kiabálod:"Miért csinálod ezt velem?!".

-Ne haragudj hogy felébresztettelek.. csak sokszor lesznek rémálmaim ha sokáig fentmaradok...

-Értem. Nos örülök hogy megnyugodtál, én visszamennék aludni.-állt fel mire én megfogtam csuklóját. Meglepetten nézett vissza rám.

-Maradj itt.... kérlek....

Nem is kellett neki kétszer mondanom. Arrébb csúsztam és mellémfeküdt.  Én a falnak fordultam, mire ő a másik oldalra.
Sok ideig forgolódtam, de sehogy sem sikerült elaludnom. Erre Taemin is megébredt.

-Sehogy sem jó?
Én csak megráztam fejem, mire ő velem szembe feküdt és kitárta karját. Közelebb mentem, és karjaiba feküdtem. Átölelt, és apró csókokat adott hajamba. Közben azt hittem hogy nemsokára hívni kell a mentőket, mert szívinfarktust fogok kapni, annyira gyorsan dobogott a szívem. El is pirultam de szerencsére nem látta. Fejemet a mellkasába fúrtam és végül elaludtam.

Itt is lennék este folyamán az új résszel! Remélem tetszik!😊💝

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now