✨Ötödik fejezet✨

453 27 7
                                    

[Ezaz ember megöl azzal a cuki hangjával😭💝 Titeket nem?😏😂]

*Reggel*🌇

Kora napos időre ébredtem el reggel. Elvettem a telefonomat és megnéztem mennyi az idő. Fél hét.
Viszont, két kart éreztem derekamon, a lábaink összevannak kulcsolva. Hátranéztem és Taemin édes arcával találtam szembe magam. Ő hogy kerül ide?!
Az éjszaka... a rémálom...
Ekkor bevillant minden... pedig a menedzser azt kérte hogy ne feküdjek össze a srácokkal.
A mellettem lévő mocorogni kezdett. Végig tökéletes arcát néztem, végül lassan kinyitotta szemeit. Kezeire nézett ijedten, amik a derekamon volnak.

-Én... hogyan kerültem ide?-kérdezte álmos hangján, mire én azt hittem ott olvadok el az ágyban...

-Hát éjszaka rosszat álmodtam, és te bejöttél. Mondtam hogy maradj mellettem és végül ez lett belőle.

-Komolyabb ugye nem történt?

-Jaj dehogy is!-nevettem.

Felült és csipáit kezdte szemeiből kidörzsölni. Én csak nézni tudtam őt.

-Mennyi az idő?-kérdezte.

-Fél hét múlt.

Még egy kicsit az ágyban maradtunk, és felkeltünk. Lementünk a konyhába, ahol a többi tag ült az asztalnál és reggelizett.

-Jóreggelt.-köszöntünk nekik mire ők is kórusban jóreggeltet kívántak.

Leültünk az asztalhoz, hát persze hogy Taemin mellém ült. A többiek összenéztek ami egy kicsit zavart de nem foglalkoztam vele.

-Srácok-szólalt meg Jonghyun-ma kemény napunk lesz. 3 helyre kell mennünk fellépni és valószínűleg csak este felé fogunk hazaérni. Világos?
Mindenki egyértelműen bólíntott.

-Hé, Bomi-szólított meg Onew-mi történt az éjszaka? Vagy nem téged hallottalak?
Hatalmasra nyíltak szemeim, és félrenyeltem a kaját. Minho azonnal odajött és segített.

-I....igen. Én... voltam az-nyökögtem ki.

-Rosszat álmodtál vagy mi történt?

-Rosszat álmodtam ennyi az egész.
Sunyiból Taeminre pillantottam akinek arca kezdte felvenni a pirosas színt.
Tovább reggelizünk..

✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖

-Ügyesek voltatok!-adtam pacsit nekik miután mind a három fellépést megcsinálták. Erős fiúk.
Eszembe jutott hogy nem is köszöntem meg Taeminnek az éjszakait.. ezért elkezdtem keresni, és meg is találtam.

-Taemin. Szeretném megköszönni hogy megnyugtattál és ott maradtál este.

-Semmiség. Ha esetleg még rosszat álmodsz akkor állok rendelkezésedre.-mosolygott.

Éppen menni készült volna de odafutottam háta mögé és szorosan átöleltem.

-Köszönöm....

Megfordult, és megsimította hajam. Ajkával közelített, és megcsókolta lágyan homlokom. Elpirultam, ő pedig felnevetett.

-Ti mi a fenét csináltok?!-kiabált valaki hátulról.
A menedzser...

-Uram.... ez nem...

-Az irodámban találkozunk...-távozott el.

Ezt nem hiszem el. Még csak nem is ölelhetem meg egyik tagot sem? Komolyan már utálom ezt az ürgét.

-Akkor megyek is...

-Rendben, sok sikert.

Elindultam az iroda felé.
Mikor odaértem, láttam rajta, hogy nem tetszett neki hogy megöleltem Taemint.
Beljebb haladtam és leültem.

-Mi volt ez az előbb?! Meg nem mondtam hogy ne csinálj semmi olyat? Mi lesz ha megtudják az újságírók és világszerte pletykák járnak mindenhol?

-Bocsánat...

-Még elfogadom. De ha megtudom hogy összefekszel bármelyik taggal.... repülsz innen és hívok másik sminkest.. menj!

Könnybelábadt szemekkel mentem vissza a fiúkhoz. Ott álltak és dumáltak mindenféléről. Mikor észrevettek, minden felnéztek.

-Mi történt??-jött oda Onew.
Nem tudtam megszólalni annyira sírtam. Tudtam hogy ha eljövök nekem valami bajom esik vagy leszidnak.

-Én tudom-jött előbbrébb Taemin.

*Taemin szemszöge*

Nem bírtam sokáig nézni ahogy szegény lány csak itt sír. El kell mennem a menedzserhez ha tetszik, ha nem.

-Taemin hova mész?-kérdezték a fiúk de nem válaszoltam.

Mikor odaértem, kopogás nélkül benyitottam, és mérgesen ránéztem.

-Taemin mi a francot keresel itt? Nem a többiekkel kellene hogy legyél?

-Nem! Most kurvára nem!

-Mi bajod van?!

-Hogy mi bajom? Az a bajom hogy szegény lányt megríkattad! Ő pedig nem tehet semmiről! Csak megnyugtattam.

-Az oké, de belegondoltál hogy ebből baj is lehet?

-Legyen! De én Bomit meg fogom védeni bármi áron.

-Minek? Ő erős lány megtudja magát védeni!

-Erősnek erős lány, de legbellül látszik hogy érzékeny.

-És? Engem nem érdekel.

-Hogy lehetsz ilyen bunkó??!

-Ne feleselj velem Lee Taemin! Áruld el nekem minek véded azt a lányt!!

-Mert szeretem nem érted???!

Bocsesz hogy ez ilyen rövid rész lett de le van szívva az agyam😋




💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now