✨Ötvenedik fejezet✨

172 3 2
                                    

Bomi szemszöge

Eltelt 2 nap.. nem eszem, nem iszom.. rosszul vagyok minden nap. De azért aludni tudok legalább. Még mindig nem dolgoztam fel hogy Taemin megcsal. Főleg Hyunaval.

Taemin szemszöge

Hyuna folyamatosan rosszul van. Minden reggel hány(ik), illetve kerül néhány ételt, és fura szagokat érez.

-Macikám, mondanom kell valamit. Terhes vagyok!

Hogy mi??? Terhes?? Ezt ne!

-Hogy m...mm...mi?-dadogtam.

-Hát ez nem csodálatos macim?-ölelt át. Hát én sokkot kaptam.

Hyuna szemszöge

-Én most elmegyek fürdeni, mindjárt jövök dögöském. Vigyázz addig a picire is-puszilt meg Taemin.

Mikor bement a fürdőbe gyorsan megkerestem a telefonját. Szerencsére megtaláltam. Gyorsan írtam Bomikának hogy mégjobban idegekedjen.

Na csá! Tegnap előtt dugtunk Hyunaval. Nagyon jo volt. És képzeld terhes! Vele fogom leélni az életem, nemsokára megyek haza és pakolom össze a cuccaim. Kiszerettem belőled. Csók
Taemin

Gyorsan leírtam, és épp akkor jött ki a fürdőből.

-Figyelj Hyuna, tudnál várni rám?

-Hát hogyne macikám. De miért mondod ezt?

-Haza kell mennem. De csak megbeszélni a túrné dolgokat a főnökkel. Hazamegyek, megbeszélem velük, és jövök is vissza-csókolt meg.

-Jólvan. Vigyázz magadra.

Taemin szemszöge

Igazság szerint nem a fiúkhoz megyek, hanem Bomihoz... látni akarom.

Bomi szemszöge

Éppen aludtam megint, mikor jött egy üzenetem. El sem hiszem, Taemin írt!

Na csá! Tegnap előtt dugtunk Hyunaval. Nagyon jo volt. És képzeld terhes! Vele fogom leélni az életem, nemsokára megyek haza és pakolom össze a cuccaim. Kiszerettem belőled. Csók
Taemin

Hogy mi? Hyuna terhes? Ez nem lehet! Úristen!

Újra zokogásban törtem ki. Mi jöhet még istenem??

Taemin szemszöge-pár órával később

Nemsokára ott leszünk a lakásunknál. Kicsit ideges vagyok.
Mikor megérkeztem, Bomit háttal állva nézte a tájat. Ahogy elnéztem, nagyon lefogyott.. istenem...

-Szia-köszöntem hangosan. Bomi megfordult. Az arcán nem látszott semmi érzés. Csak úgy volt. Hirtelen nagyot nyelt, és megszólalt.

-Te mit képzelsz magadról?? Még haza mersz állítani te állat??-ordibálta torka szakadtából.

-Hé, Bomi nyugodj le kérlek!-közeledtem felé, de ő hátrált. Hát oké.

-Nem nyugszom le! Mégis hogy van bőr a pofádon ide jönni? És leírni azt hogy megbasztad Hyunat??

-Micsoda?? Én nem írtam semmi ilyet!
-Oh, dehogyis nem! Megmutatom.

Kezembe vettem telefonját, ami rapittyára tört.. gondolom idegességében.
Elolvastam az üzenetet... ez nem igaz... Hyuna mit csináltál???

-Kicsim, ezt Hyuna irta! Én nem írnék neked semmi ilyet!

-Szóval el sem mondtad volna nekem azt hogy megcsalsz??

-Kicsim.. el kell mondanom valamit.

-Na miaz?

-Kiszerettem belőled. Jól írta Hyuna.. és terhes..

-Hah ezt annyira tudtam!!-túrt bele hajába-azért jobb mert nagyobbak a csöcsei meg nagyobb a segge mi??? Meg ő legalább kitud hordani egy babát nem mint én!! És tőle akarsz gyereket mert ő a tökély!! Elegem van belőled! Pakold össze a cuccod, és takarodj innen jó messzire!!

Idegességében elkezdett sírni. Kicsit fájt ezt látnom. De ez van. Az ember sokszor kiszeret abból a személyből akit annó szeretett.

Össze parkoltam az összes cuccom, adtam Totónak egy utolsó simit, és levettem a gyűrűt is amit az asztalra raktam. 

-Legyél jó-suttogtam Bominak aki megint csak háttal állt nekem.

Nem szólt semmit, ezért elhagytam a házunkat. Még aznap visszautaztam Hyunahoz.

Bomi szemszöge

Ennyi volt.. vége.. vége egy álomnak.. de miért?! Mit tettem?

Éppen ültem volna le, mikor valaki csengetett. Vajon Taemin jöhetett vissza?

Kinyitottam az ajtót és a menedzserrel találtam szembe magam. Ez mit keres itt?

-Szia Bomi. Bemehetek?

-Jöjjön csak.

-Csak azért jöttem, mert tudok a Taemin dologról. És mutatnék valamit.

Elővette telefonját és elindított rajta a videót.

-Ahh Taemin elmegyeeek!
-Hyuna, szeretlek!

Most ez komoly? Fel lett véve videóra ahogyan dugnak??

-És most hogy nem vagy együtt Taeminnel.. kérlek te is pakold össze a cuccod, és hagyd el a házatokat. Utazz haza a szüleidhez.

Nem akartam vele elkezdeni vitatkozni, ezért összepakoltam én is, és elhoztam Totót is... viszlát régi szép emlékek..

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now