[Egy földreszállt angyal fent🔝⬆😍]
*Reggel*🌇
-Éjjen a szabadnaaap!-kiáltott fel Key örömében.
Egész héten szabadnapjuk lesz a fiúknak, és ennek énis örülök hiszen többet tudok lenni Taeminnel.-Akkor ma kettesben lehetünk.-mosolygott rám párom, és egy puszit adott ajkamra.
-Nézzünk filmet.-hoztam fel az ötletemet.
-Rendben. Fiúk mi elmentünk filmezni.-szólt a többieknek Taemin, és felmentünk a szobába.
-Nézzünk horrort.-vigyorgott, miközben lehuppant az ágyra.
-Jaj ne.. Taemin reggel van..
-És? A horror mindig jó. Na nit nézzünk?
-Válassz te ha ennyire szeretnéd.-vágtam be a durcát.
-Most haragszol?-jött közelebb én pedig keresztbe tettem kezeimet, és elfordítottam fejem. Próbáltam nem elnevetni magam.
-Dehogy.-vontam meg vállam.
-Biztos?
-Biztos.
-Okéé... akkor nézzük meg ezt.-mutatott fel egy cdt amin a film neve volt. Amikor kialszik a fény
Taemin elindította a filmet, és visszajött hozzám. Hátam mögé ült le, és fejemet mellkasára tette.
A fele filmet eltakart szemekkel néztem. De aztán hirtelen, el is aludtam rajta.
Mikor megébredtem már nem ment a film, Taemin pedig telefonozott. Észrevette hogy ébren vagyok, és adott egy csókot homlokomra.-Mikor lett vége a filmnek?
-Kb 2 órája.
-Miért nem ébresztettél fel?
-Mert jó nézni ahogy alszol, akkor vagy a legédesebb.
A szavai hallatán annyira elpirultam hogy azt hittem hogy szétrobban a fejem. Ő csak nevetett.
Furcsa dolgokat hozol ki belőlem Lee Taemin..-Mit csináljunk még ma?-kérdeztem tőle.
-Elmehetnénk a templomba.
Furcsán néztem rá. Templomba??-Templom?
-Aha. Ott mesélek neked a múltamról. Csak ha érdekel..
-Taemin, tudod hogy én mindig meghallgatlak.-csókoltam meg.
-Ez fordítva is igaz.
Még egy kicsit beszélgettünk és el is indultunk kézenfogva a templomba.
✖✖✖✖✖✖✖✖
-Mindig ebbe a templomba jártam kiskoromban.-kezdett el mesélni amikor odaértünk-tudod, az én családom nagyon szegény volt. Ha bármi baj volt mindig ide jártam és az istentől kértem tanácsokat, és vele beszélgettem. Aztán elkezdtem táncolni, és énekelni is. Akkor azt kértem tőle hogy egyszer had lehessek énekes, és legyek híres. Úgy látszik meghallgatta szavaimat hiszen, rá egy hónapra találkoztam Onewal. Megbarátkoztunk, és bemutatott a barátainak Minhonak és Keynek. Nagyon jó barátok lettünk, és elhatároztuk hogy lesz egy bandánk. Ezután meghallottak minket és felkeresett minket az S.M. Ent. Azt mondták hogy menjünk el a válogatásra, és ha bejutunk akkor egy bandát csinálnak belőlünk. Mi elfogadtuk. Végül minden bejutottunk, és egy banda lettünk, mikor egy új tag is csatlakozott hozzánk, Jonghyun. Fel is vettük az első számunkat. Elkezdtek minket többen nézni és a nézettségen ledöbbentünk. Nagyon sokszor köszöntem meg ezt istennek hogy segített rajtam, és most azt kell neki megköszönnöm hogy rátaláltam életem szerelmére akit tisztelek és szeretek.Apró könnycsepp folyt le arcáról, amit én letöröltem. Felpipiskedtem és megcsókoltam. El sem tudtam hinni hogy Taemin kicsi korában szegény családban élt. De most már érett férfi lett belőle.
Az én érett hercegem.
Tessék egy képecske😍😘
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...