✨Tizenötödik fejezet✨

282 16 6
                                    

Lágyan csókoltuk egymást. Nyelveink lassú táncot jártak. Ha így folytatja még a végén itt fogom leteperni. Gyorsítottam a csókot, és vadabbul csókoltuk egymást. Néha fogaink is összekoccantak mire mi elmosolyodtunk. Levegő hiányban el kellett hogy váljunk.

-Szeretlek.-mondta mélyen szemembe nézve.

-Én is téged.-suttogtam.

-Nem megyünk el kajálni? Éhes vagyok, és úgy látom hogy te is.

-Igen éhes vagyok. Ehetnénk csirkét.-vigyorogtam.

-Átmentél Onewba?-mosolygott miközben elindultunk.

-Igen. Én is nagyon szeretem a csirkét.

-Jobban mint engem?

-Dehogy. Téged azért jobban.-bújtam hozzá.

*Kajáldában*
-Taemin..

-Hm?-nézett fel.

-Nem fognak megismerni a rajongók?

-Nem érdekel. Legalább tudják hogy van barátnőm akit nagyon szeretek. Előbb vagy utóbb úgyis kiderülne.

Meglepődtem szavai hallatán. Odahajoltam hozzá és megcsókoltam.

-Na mit kérsz? Van itt sushi, rák...-sorolta.

-Hmm van garnéla rák is? Én nem találom.

-Ott van te vaksi-mutatott rá-ilyet szeretnél?

-Igen. És nem vagyok vaksi, kikérem magamnak!-tettem keresztbe kezeimet.

Ezen csak nevetett. Egy pincér közeledett hozzánk mikor rám kacsintott. Mi a jó...?

-Mit hozhatok?

-Nekem egy tál sushit valami öntettel, neki pedig garnéla rákot, salátát és egy kólát.

-Rendben máris hozom.-kacsintott újra rám.

-Te hallod-szólított meg Taemin-ennek a srácnak mi baja van?

-Biztos belement valami a szemébe.-vicceltem el a dolgot-amúgy honnan tudtad hogy a salátát és a kólát is imádom?

-Bomi... mondtad nekem már nem egyszer. De a csirkét emelted ki a legjobban hogy azt szereted.

-Tényleg...-esett le.

Nemsokára meg is hozták amiket rendeltünk. Az úr egy koktélt tett le a kólám mellé mire én furán néztem.

-Ne tessék haragudni de én ilyet nem rendeltem.-mutattam az italra

-A piros pulcsis fiú küldte-mutatott rá-jóétvágyat.

-Ki az?-kezdett Taemin mérges lenni.

-Nemtudom szerinted honnan tudjam?

-Nem hiszem el hogy itt sem hagynak minket békén! Mindig azt veszem észre, mitha el akarnának téged tőlem venni...

-Ne is gondolj ilyenekre. Veled maradok ha kell örökké.-mosolyogtam.

-Szeretlek.-csókolt meg. Kicsit érdekes volt hogy egy étteremben faljuk egymást az étel fogyasztása helyett, de meg akartam mutatni annak az alaknak hogy van már pasim és nem állhat közénk. Odanéztem és láttam hogy félszemmel néz minket, de gúnyos tekintettel. Én még tettem a lapátra ezért szenvedélyesebben kezdtem el csókolni. Hirtelen megjelent előttünk újra a pincér mire mi elváltunk egymástól.

-Ne haragudjanak, de ne csókolózzanak ilyen feltűnően egy étteremben. Köszönjük.-vonult el.

-Pff biztos az a mihaszna mondta neki hogy jöjjön ide.

-Engem marhára nem érdekel amúgy ez a fickó. Te sokkal jobban nézel ki ő pedig egy ilyen fiatal fasz lehet.

-Na mostmár együnk.

Elkezdtük enni a kajákat, és az a fiú le sem vette rólam a szemét. Már kezdett idegesíteni ezért gyorsabban kezdtem enni, amit Taemin is észrevett.

-Mi a baj? Miért eszel ilyen gyorsan? Még megfájdul a gyomrod.

-Nem bírom elnézni hogy az a fiú engem néz. Minden mozdulatomat figyeli.-mondtam idegesen mire Taemin felállt és felé tartott. Nem tudtam megállítani.

*Taemin szemszöge*

Nem bírtam én sem hogy Bomit nézi az a gyerek. Na most majd megtanulja.

-Mi a baj Taemin? Talán zavar hogy a barátnődet bámulom?

-Igen zavar! És honnan tudod a nevem?

-Az legyen az én dolgom.

-Ide figyelj. Ne bámuld a barátnőmet külömben nagyon megbánod.

-Micsoda férfi lett belőled Lee Taemin. Pedig milyen szegény voltál.

-Hadj minket békén! És nem szólok mégegyszer.-mentem vissza asztalunkhoz .

*Bomi szemszöge*

Taeminnek nagyon mérges feje volt.
Visszaült mellém és nagyot sóhajtott.

-Leállítottam.

-Nem hiszem, mivelhogy még mindig engem les.

-Jólvan mindegy. Egyél csak.-simogatta hajam.

Miután megettük a kajákat, gyorsan hazamentünk.

Mikor hazaértünk, két kutyus jött le az emeletről. Egy szürke, és egy barna színű.

 Egy szürke, és egy barna színű

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Jaj de aranyosak vagyok. Hol van a gazditok?-simogattam meg őket.

-Itt vagyok.-szólalt meg Key a konyhából.

-Nagyon aranyosak.-guggoltam le hozzájuk, mire mind a ketten arcon nyaltak. Mindig is odavoltam a kutyákért. Olyan édesek.

Ez azért jobb rész lett, és hosszabb is.❤😂

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang