✨Huszonegyedik fejezet✨

226 12 5
                                    

-Szia.-köszönt.

-Hyuna te mit keresel itt?

-Csak jöttelek megköszönteni. Vagy talán már azt sem lehet?-kérdezte flegmán.
Hogy lehettem ennyire balfasz hogy régen ezzel a nővel jártam.

Hirtelen megjelent mellettem Minho.

-Te már megint mi a francot keresel itt?

-Utoljára mondom hogy Taemin macikámat jöttem köszönteni.

-Az oké, de ha Bomi meglát hát azt hiszem lesz cicaharc.

-Itt van azaz anorexiás? Jézusom akkor már itt sem vagyok. Tessék fogadd sok szeretettel.-vágta hozzám az ajándékát és eltávozott. Ennek a nőnek valami baja lehet.

-Haver, hogy fogod elmondani Bominak hogy itt járt megint az a nőszemély?

-Hát valahogy megkell neki mondanom.

-Mi kell megmondania?-jött le a lépcsőről a hercegnőm.

-Hát öhmm.. Hyuna itt járt. És felköszöntött.

-Aham. Ugye nem tervezted megenni a desszertet amit vett neked?-nézett bele a táskába.

-Dehogy is. Odaadom a fiúknak.

Ahogy ezt meghallották ott is teremtek előttem. Mint az óvodások amikor kapnak cukrot vagy csokit..

*Bomi szemszöge*
Nem hiszem el. Már megint itt járt az a nő, és fogadjunk hogy valamit tenni fog a kapcsolatunkkal.
Egy kicsit rosszul is voltam, ezért leültem a kanapéra. Sápadt arcomat a többiek is észrevették.

-Jól vagy?-guggolt le Taemin.

-Persze csak a fejem fáj egy kicsit.

-Várjatok-jött oda elém Onew és homlokomra kapasztotta kezét-Bomi te lázas vagy.

-Pont a szülinapján..-válaszolt szomorúan Key.

-Gyere menjünk fel a szobába.-fogta meg Taemin a kezem és vezett fel a hálóba. Nagyon rosszul voltam.
Talán Hyuna átkozott meg.

Taemin betakargatott, és befeküdt mellém. Őszintén, nem is éreztem magam betegnek mellette. Ő a gyógyszerem. Tőle leszek jobban.

*Taemin szemszöge*
Mikor Bomi elaludt, hirtelen elkezdett csörögni a telefonom. Megnéztem ki az. Hyuna. Mit akarhat? Kinyomtam, de aztán utána legalább ötször keresett még. Hatodszorra fel vettem.

-Na végre, csakhogy felvetted..

-Mit akarsz?

-Ma este nyolckor gyere a Light Night Clubba. Beszélnem kell veled.

-Minek? Nem akarlak látni, és megmondtam hogy soha többet nem leszünk egy pár.

-Nyugodj már le ember. Ha azt akarod hogy békén hadjalak akkor eljössz és nem dirigálsz.

-Beszélhetnénk róla ki dirigál..

-Na mindegy akkor este várlak.

Mikor letette, nagyot sóhajtottam. Elgondolkoztam azon hogy elmenjek e oda. Ha elmegyek akkor Bomival megint összeveszünk, de ha nem akkor örökre a nyakamon fog ülni ez a nő. Legszívesebben itthon maradnék Bomi mellett, és addig maradnék itt mellette míg meg nem gyógyul.
Döntöttem. Elmegyek és kész.

✖✖✖✖✖✖✖
-Nemtudom mikor érkezem.-simogattam Bomi elbágyadt és hideg kezét.

-De nem ért volna rá Minhyuknak az a baráti találkozó holnapra?

-Hát látod hogy nem. Na majd jövök baba. Gyógyulgass.-csókoltam meg.

Bevette amit mondtam neki. Megéri hazudni neki? Hát ha nem tudja meg akkor az a jó..

A clubba érve megpillantottam Hyunat egy széken ülve a kiszolgálóval beszélgetni. Leültem mellé és vártam hogy észrevegyen.

-Oh, Jongin ő a barátom Taemin.

-Nem vagyunk sehogy barátok... Öhm légyszi hozz nekem egy jó erős whiskeyt.

-Rendben hozom.

-Nah rátérsz a lényegre hogy miért kellett eljönnöm ide?-fordultam Hyuna felé.

-Csak látni akartalak. Tudod, hiányzol és meg kellene beszélnünk mindent.-simított végig mellkasomon amitől felállt a szőr a hátamon.

-Na ne-vettem el kezeit-nem kell semmit sem megbeszélni, én már kapcsolatban vagyok egy szép okos és helyes lánnyal akinek nincsen póthaja, és nem rak magára 10000 kg sminket.

Közben meghozták a whiskeymet is és azt iszogattam.

-Jaj ugyan már. Felejtsd el őt. Ő csak a pénzedért van veled. Nem veszed észre?

-Ez most komoly? Még te mondod? Csak mondom Bomi a sminkesünk. Kap annyi fizetést amennyit mi kapunk.

Kezdett elegem lenni amiért Bomit szidta ez a mihaszna nő. Soha nem bántottam nőt de most majdnem. Tovább rendelgettem a whiskeyket amikor kezdtem részegedni..

-Taemin macikám igyál még egy kicsit.-itatott meg Hyuna aki józan volt. Tényleg nem tudtam semmit sem tenni, ellene hiszen én hulla részeg voltam.

-Mit szólnál hozzá haa, felmennénk hozzám.-simogatott.

-Hmm jó ötlet...-nyaltam meg szám szélét.

✖✖✖✖✖✖

-Mi lenne ha játszanánk egy kicsit? Mint a régi szép időkben. Vannak ezközeim is.-kacsintott.

Letámadtam ajkait és az ágy felé vezettem. Néhány perc múlva már semmi sem volt rajtunk.

Életem legnagyobb hibáját követtem el.
Lefeküdtem Hyunaval...

És még csak most kezdődnek az izgalmak!!!

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now