-Miért hoztad ide a kutyáidat?-szólalt meg hátam mögül Taemin.
-A szüleim nyaralni mennek két hétre és elhoztam őket.
Még egy kicsit simogattam őket mikor Taemin hirtelen felkapott ölébe és felvitt a szobába. Kulcsra zárta az ajtót, és ledobott az ágyra. Fölémmászott, és nyakamat kezdte el ellepni ajkával. Ingemet éppen gombolta volna ki, de én megállítottam.
-Taemin...
-Még nem lehet?
-De igen csak... csak nem voltam így senkivel...
-Oh.. óvatos leszek ígérem. Ha valami nem jó szólj.
Levette az ingemet és a szoba sarkába hajította. Nadrágom gombjaival akadt gondja amin amin elnevettem magam. Segítettem neki, és lehúzta az anyagot. Én is ugyan ezt tettem vele, és már csak fehérneműben voltunk. Ajkai újra megtalálták nyakamat, és szívni, csókolni kezdte. Közben a melltartómmal is babrált, mikor felültem és én kapcsoltam ki hátul. Lefelé haladt ajkaival és melleimet kezdte el csókolgatni. Odalent kezdtem nedvesedni. Aprókat nyögtem tettein. Visszafeküdtem, és a bugyimat levette rólam, mire én összecsuktam lábaimat.
-Ne takargasd magad. Gyönyörű vagy.-csókolt meg.
Szétnyitotta lábaimat és megpillantotta a "legféltettebb" testrészemet. Közelebb hajolt, és egy csókot adott csiklómra amire én felnyögtem. Igyekeztem nem nagy hangokat kiadni hiszen itthon vannak a többiek is. Hirtelen belenyalt hüvelyembe és onnantól nem állt meg. Megéreztem magamban az ujját. Először csak egy, utána kettő ujjal tágított. Mikor úgy éreztem hogy el fogok menni, felhúztam Taemint egy csókra.
Felállt, és levette magáról a boxert. Hosszasan bámultam férfiasságát mire ő csak nevetett. Elővett a fiókból egy óvszert, és magára tekerte az anyagot. Fölémkerekedett ismét és mélyen a szemembe nézett.
-Biztos hogy akarod? Bízol bennem?
-Igen....
Hosszát megéreztem nőiességemnél, és csak egy kicsit hatolt be, de utána ki is húzta. De aztán jött amire nem számítottam. Belémhatolt teljes hosszával. Kezemmel befogtam számat, mert nagyot és fájdalmasat nyögtem.
-E...ez f..fáj..-mondtam fájdalmas hangnemben.
-Shh.. mindjárt jobb lesz.-puszilt meg.
Megvárta míg egy kicsit csillapodik a fájdalom. Megemeltem csípőmet jelezve hogy mozoghat. A fájdalmat a jó érzés váltotta át. Taemin hátát karmolgattam. Beletúrtam hajába amire ő morgott egyet. Halk lihegésünk és nyögéseink töltötték meg a szobát. Már úgy éreztem hogy el fogok menni...
-El... fogokh....
-Énishh...
Még utolsókat lökött rajtam mikor mind a ketten egyszerre mentünk el. Kihuzódott belőlem, és levette magáról a gumit és kidobta a kukába. Ezután magunkravettük a fehérneműinket és egymásnak bújtunk az ágyban.
-Nem fájt?
-Egy kicsit az elején. De nagyon jól csináltad.-mosolyogtam rá.
Emberkék itt is lenne az új rész. Nemtudom milyen lett de szerintem béna xd de írjatok véleményt plz xd
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...