Taemin szemszöge
-Köszönöm, de ez igazán nem kellett volna-mondta el már tizedjére Bomi ezt a mondatot a kádban ülve.
-Shh, de igen kellett-mosolyogtam.
A lány elfordította néhány percre a fejét zavarában. Megnéztem szememmel tökéletes testét, ami törékeny és gyönyörű egyben. Hosszú haját felfogta lófarokba amit tud hogy nagyon imádok.
-Tae!-csettintett egyet arcom előtt Bomi miközben nevetett-nagyon elgondolkodtál valamin.
-Csak rajtad. Megcsodáltalak.
Elmosolyodott és lehajtotta fejét.
-Nem is tudom még mindig elhinni hogy tényleg engem szeretsz-mondta kissé szomorúan.
-Hát persze hogy téged szeretlek. Hé, mi a baj?-simítottam végig arcán.
-Mostanában nagyon befeléfordultam.. szóval ezt kérlek nézd el nekem. Sokszor a gondolataim tesznek tönkre belülről..
-Azoknak a csúnya gondolatoknak ne higgy. Nem igazak. Na gyere ide-tártam ki karjaim ő pedig nem tudta hogy bújjon hozzám.
-Azért gondolod hogy hogy tudlak téged szeretni mert Hyuna sokkal másabb?-kérdeztem fülébe suttogva.
Nem szólt semmit csak némán bólogatott.
-Jaj már! Hyuna egy műanyag szar, te pedig egy természetes szépség. És ne gondolj arra hogy nem vagy jó nekem.
Nem szólalt meg. Az én hibám hogy sokkal lejjebb ment az önbizalma. Hyunat pedig el kell felejteni.. az is megviselte szegényt hogy elvetélt.
Bomi hirtelen kiszállt a kádból és rohant a wc fele. Hányt. De....miért?
Gyorsan odamentem mellé és hátát simogattam.-Bomi, mi a baj? Ettél ma rendesen a csirkén kívül? Vagy elrontottad a gyomrod?
-Nem... nemtudom mi van velem.. folyamatosan hányinger kerülget..
Biztos azokon idegeskedik amiket mondott.
Pici testét megtöröltem, utána a sajátomat is. Ezután bementünk a szobánkba és az igazak álmában voltunk.
Bomi szemszöge
-Kisasszony, egy szomorú hírt kell közölnünk.. nos, a rötgen azt mutatta ki hogy van egy rossz indulatú daganat a tüdejében. Ez a rosszindulatú daganat rák. Ha nem kezeljük időben abba bele is halhat.
Nem tudtam felfogni amit a dokor mondott.. akkor ezért hánytam olyan sokszor... és a felköhögött vér... mi lesz ha nem tudnak kezelni? Itt hagyom a srácokat? Taemint? Anyát?
Taemin szemszöge
Éjszaka közepén arra keltem fel hogy Bomi nyüszörög, és kapkodja a levegőt. Rosszat álmodik..
-Hé, Bomi-ráztam meg picit testét de akkor sem ébredt fel-Bomi! Kelj fel!-ráztam meg picit erősebben mire felkelt. Verte a víz és hangosakat lélegzett. Vajon mit álmodhatott?
-Itt vagyok. Mit álmodtál kicsim? Hm?-simogattam arcát.
-Azt... azt hogy... tüdőrák alakult ki a tüdőmben...-mondta.
Magamhoz húztam és erősen megöleltem.
Miután megnyugodott, visszafeküdtünk és nem álmodott már semmi rosszat.Bomi szemszöge
Reggel mikor felkeltem Taemint nem találtam mellettem. Viszont, erősen szédültem és megint hányingerem lett. Gyorsan kiszaladtam a toaletthez. Minho pont akkor jött volna..
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...