Miután egy kicsit anyuval voltam, gondoltam egyet és eljöttem az uszodába. Még jó hogy hoztam magammal bikinit.
Belementem a kissé hideg vízbe. Élveztem a pillanatot, habár egy kicsit még aggódtam.Szerelmem:Na hol vagy? 😘
Én:Eljöttem az uszodába. Majd mesélek..
Szerelmem:Baj van baba?
Én:Mondom, majd mesélek.
Szerelmem:Rendben. Vigyázz magadra. Szeretlek 😍😘
Én:Énis. 💜
Visszaraktam a telefonomat a táskámba.
Néhány perc múlva ki is mentem a vízből mert elkezdtem fázni. Lefeküdtem a napágyra, és élveztem a napsütést.
Oldalról két ismerős személyt pillantottam meg. Neee. Ez nem igaz!! Valaki mondja már hogy nem igaz ez amit látok!!!Apa és Hyuna
Komolyan apa... Te is... Ahh.
Most ez halálkomoly? Vele? Hyuna is hol él, hogy elcsábítsa az apámat?!
Odasétáltam hozzájuk,mire felnéztek mind a ketten. Apa arcán döbbenet volt, Hyuna pedig...na tudjátok a szokásos gúnyos vigyor.-Bomi te itt..?
-Igen én itt. Te meg ennél kisebb bikinit fel sem vehettél volna ugye? -mutattam Hyunara.
-Ugyan, mi bajod van ezzel? -kérdezte nyálas hangon.
-Csak az, hogy az apámat megbolondítod a nagy csöcseiddel.
Igyekeztem mind kettőjüket zavarba hozni.
-Gyere egy kicsit Bomi. Te addig maradj itt.
Apámmal elvonultunk egy olyan helyre ahol kevésbé hall minket ez a hárpia.
-Miért kell ezt csinálnod? -kérdezte felháborodott hangon.
-Neked miért kell ezt csinálnod? Hm? Miért pont ő?
-Mi bajod van vele? Szép, kedves és gyönyörű lány.
-Az a bajom hogy megkeserítette az életem. Mindíg szét akart minket választani Taeminnel.
-Jól is tette.
-Figyelj apa. Voltam anyánál és tudod hogy néz ki? Mint egy zombi! Rá sem lehet ismerni, rengeteget fogyott és ez mind te miattad van!
-Nem vagyok kíváncsi se anyádra, sem rátok azzal a Taemin gyerekre. Haggy minket békén, most mi szépen elvagyunk ne tedd tönkre.
-Majd elmúlik...
-Nekem erre nincs időm. -indult vissza.
-Apa még egy percet várj-mentem hozzá-ha te ezzel akartál jönni az esküvőre, nyugodtan maradj otthon mert Hyunaval nem akarlak látni ahogy egymást faljátok.
-Úgy sem akartam elmenni.
-Hah, kössz hogy most szólsz. Remélem boldogok lesztek. De most mondom, hogy nem vagyok a lányod. Szóval tegyünk úgy mintha nem is ismernénk egymást. Viszlát.
Nagyon meglepett apa viselkedése. De nem is csodálkozom rajta mert Hyunaval van együtt, és ő maga az ördög. Most jöttem rá valamire. Hyuna tönkretette a családomat. És énis tönkre fogom tenni. Lelkileg és mindenhogyan!
Nagy csapásként ért amikor azt mondta hogy nem akart eljönni az, esküvőre. Jobb is lesz így. Legalább nem rontják a levegőt. Jézusom miket mondok?!Szerelmem:Kicsim, odamegyek érted ha végeztél. Elmegyünk a fiúkhoz is.
Én:Jöhetsz most.
Szerelmem:Oké.
Megálltam a sarkon hogy észre tudjon venni. Percekkel később meg is jelent a fekete BMW autó.
Beszálltam és egy csókot nyomtam ajkaira, és megöleltem. Annyira hiányzott már ez.-Mi a baj kicsim? -simogatta hátam.
-Minden... -váltam el tőle.
-Otthon majd elmesélheted ha akarod.
Bólintottam, és elindultunk a fiúkhoz.*Otthon*
A fiúk próbáltak felvidítani, ami sikerült is. Most itthon vagyunk, Taemin pedig teát főz hogy jobban megnyugodjak. Ott mindent elmeséltem ami ma történt, a fiúk is alig hitték el.
A fürdőbe mentem ahol kerestem egy pengét. Megtaláltam Taemin borotválkozóját amiben pont új pengék voltak. Kiszedtem belőle de vigyáztam hogy ne vegye észre. Felhúztam felsőmet, és vágni kezdtem magam. Nem vágtam olyan mélyre csak felszíni "sérülés"lesz. Néhányat még vágtam magamon mikor meghallottam hogy Taemin bent van a szobában. Gyorsan elrakodtam felsőmet pedig lehajtottam.
Mosolyogva mentem ki a fürdőből, tettetve hogy boldog vagyok.
Hirtelen valami csikizni kezdte kezemet. Láttam, hogy a vér lefelé folyik kezemen. Taemin azonnal elment fertőtlenítőért. Mikor visszaért rendberakta a kezem.-Köszönöm.
-Bomi..ne hazudj. Láttam ahogyan kiveszed a pengét.
Upssz...
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...