- Jimin kellj fel!- hallottam édes Kookkal teli álmom közben anyum hangját.
Hm de jó...
Nyöszörögve húztam a fejemre a takarót, de lerántotta rólam és a függönyöket elhúzva engedte, hogy a kis nap, mely december közepén ilyenkor fennt szokott lenni kiégesse a retinámat.
- Anya! Nem akarok suliba menni- bújtam kezeimbe.
- Nincs ilyen. Kelsd fel az öcséd. Én elmentem dolgozni- nyomott puszit a fejemre majd távozott.
Hurrá öcskös is alszik még. Remélem azért reggeli van...
Kezeimmel a szemeimben lapuló fáradságot próbáltam eltűntetni, de inkább vízzel próbálkoztam tovább. Kezeimet benedvesítettem majd az arcomra vittem. Hamar eltűnt az álmosság, csak a kis fekete karikák húzódtak a szemeim alatt. Na ideje sminkelni. A polchoz akartam nyúlni, de az alapozóm felkerült a legfelső polcra. Kurva jó. Nyújtózkodtam, de egyszerűen nem értem el.- A rohadt életbe már!- nyafiztam.
- Nyugi van- hallottam Tae hangját és seperc alatt le is vette.
El akartam tőle venni, de elhesegette a kezeim.
- Nyugi van mondom- szólalt meg ismét majd nyomott a kezére egy pici alapozót és szépen elkente az arcomon. Utálom, hogy neki baba bőre van nekem meg nem...
- Tae nem kell- tiltakoztam szóval, de hagytam hagy csinálja.
- Nyugi van- pöckölte meg a mellkasom.
Inkább kussoltam addig míg meg nem csinálta
- Na most már szép- rakta vissza, egy lentebbi polcra a krémet, hogy én is elérjem.
- Köszönöm- fogtam meg a fogkefém. - Hogy van az állad?
- Jól. Bár a nyelvem kevésbé- kezdett fogmosásba ő is ugyan úgy ahogy én.
- De megérdemelted- köptem a lefolyóba a számban maradt mocskok és a fogkrém keverékét
- Tudom. De majd te is meg fogod tudni miért mondtam- zárta le ennyivel és miután végzett lement.
A konyhába a kajáinkat elraktunk majd én felsiettem öltözni. Kivettem egy fekete szaggatott gatyát meg egy fehér, hosszúujjú szűk felsőt. Rohadtul nem volt kedvem válogatni így ennél maradtam. Felcsaptam egy sapkát a rossz hajam miatt és már caplattam is le a lépcsőn.
- Tae meg vagy?!- kiabáltam már a bakkancsomat húzva.
- He, gyökér már itt vagyok!- kiabált vissza a kapuból
- Jó' vagy már- csuktam kulcsra a bejárati ajtót és egymás mellett elindultunk a suliba.
- Na majd tali- intett és ment tovább.
- Hé gyökér valami?- mosolyogtam rá.
- Barom- adott pacsit így már elengedtem.
Besétáltam a suliba és ignorálva az undorodó vagy esetleg gúnyos pillantásokat megkerestem a termemet.
Egy köszönést morogtam és levágtam magam a helyemre.- Szia Chim- ült le mellém Wendy az egyetlen nőnemű egyed az egész életemben.
Jogos, hogy szép meg stb, de így belegondolva sosem néztem meg magamnak. Ahogy igazából egy lányt sem...- Szia... Am... Az baj ha nem nézek meg lányokat?- kérdeztem hirtelen.
- Miért lenne baj? Fiúkat megnézel?- lendült bele a témába.
- Egyet- vallottam be pironkodva.
- Kit? A kis szerelmedet? A Jég hercegedet?- viccelődött.
- Hát... Már nem csak egy rajongó vagyok... Partnere lettem... Együtt fogunk indulni a következő versenyeken. Ha jól tudom az első páros verseny 2 hét múlva lesz- meséltem neki, ő pedig érdeklődve hallgatott.
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...