Season Three/ Three

2.5K 272 54
                                    

Csendesen üldögéltünk és próbáltuk megszokni egymás társaságát.
Kris eléggé csendes kilány ezek szerint vagy csak nagyon fél.
Bár én sem merek tőle kérdezni. Félek, hogy megijeszteném még jobban.

- Lehet picit nagyok lesznek, de ezzel tudok csak szolgálni- jött vissza Wonho és a kezembe adott néhány ruhát.

- Köszönöm- nem néztem rá csak az ölébe adtam a kislányt majd az egyik sötétebb sarokban átvedlettem a kapott ruhákba.

A véres, szét szaggatott darabokat csak ott hagytam a földön.

- Tényleg picit nagy, de jó lesz- ültem vissza a székemre.

Néhány perc múlva egymással szemben ültünk, de egyikőnk se nézett a másik szemébe. Kris reszketett. Gondolom fázik szegény...
Levettem a nekem szánt pulóvert és rátettem a lányra.
Annak hálás szemei lehunyódtak és Wonho mellkasának dőlve elaludt.

- Kérdezz- törte meg a hosszú órára nyúló csendet a másik fiú.

Aprót bólintottam és össze szedtem a gondolataimat. Nem akartam belevágni a közepébe.

- Fogalmam sincs hol ennek az egésznek az eleje... Hogy hol kezdődött... Reménykedem te tudod- néztem rá szomorú szemekkel.

Érzelemmentes arccal aprót bólintott.

- Mint tudod, Kook a legidősebb. Ő besikerült apánknak még 18 éves korában. Ő egy véletlen volt. De örült neki. Akarta őt, nem engedte elvetetni. Az akori felesége nem nagyon akarta azt a gyereket, de bele ment mert szerette apánkat- kezdett bele az ezek szerint nagyon régre visszanyúló storyba.

- Ez nekem egyre zavarosabb- nyöszörögtem halkan.

- Ha nem vágnál közbe hamarabb kitisztulna Törpi.

- Jó na. Folytasd légyszi- vettem egy mély levegőt.

- Na és Kook után egy évre összejött nekik Lexi- folytatta az érdekes mesét. - De ezt Kook anyja már végleg nem akarta. Sajnos vagy nem sajnos kidobta apánkat. Apa még Lexit is akarta volna, de mivel miatta lett vége a házasságának meggyűlölte. Nem volt hajnaldó elhagyni az anyjukat. Erőszakos lett és folyamatosan testi fenyítéssel büntette a feleségét. Gondolom a nő megijedhetett és nem igazá volt mersze tovább akadékiskodni, de apánk lelépett így rá maradt a két gyerek. És Kookék története ennyi- tett pontot az egyik sztory végére.

- Akkor...Kook anyja ezért nem meri kidobni Namot aki amúgy egy fasz, mert fél, hogy ezek újra megtörténnek?- próbálkoztam

- Gondolom. Nem tudon- vont vállat. - De ezek szerint az évek alatt az anyjuk megszerette őket.

- Hát nem dobta ki őket

- Utánuk jöttél te 7 év múlva- folytatta. - Apánk újra házasodott 26 évesen. Örült a gyereknek stb, de miután Tae is anyukád hasába került, megijedt. Hogy újra vége lesz mindennek ezért el akarta vetetni, de anyukád akarta Taet. Szeretett titeket és nem engedett apánk kérésének. Apa újra a verés mellett döntött, de hála neked lecsukták.

- Még jó, hogy lecsukták!- kértem ki magamnak idegesen.

- Jó na Törpi- forgatta a szemét. - De arról nem tudtatok, hogy anyátok mellett volt egy másik párja is. Vagyis az anyám.

- Na ne már- húztam el a számat. - Ez most komoly?

- Igen. Addigra anya már terhes volt velem- bólintott.

- És Kris?- mutattam a szundító kislányra.

- Miután apánkat elengedték visszament anyához. És nagyjából normális család lettünk. Krist úgy ahogy elfogadta, de meglátott téged miközben jégkorcsolyázol- forgatta meg a szemét.

- És? Semmi köze hozzám!- lettem ideges.

- Nem, de nem akarja, hogy buzi legyél. Ezért akar téged helyre rakni- mondta el tulajdonképpen azt, hogy miért vagyok itt.

- Helyre rakni? Mégis hogyan?- ráncoltam a szemöldököm.

- Vagyis inkább el tesz lábalól- vont vállat.

- És te hagyod neki??- lettem ideges.

- Én nem tudok mit tenni. De ha a kis Jég Hercegednek igazán fontos vagy úgy is utánad jön- s felkapta az alvó Krist, távoztak a helységből.

Minden esetre... A vén fasz elég termékeny volt ezek szerint...

Oh Boii Halii :3

Kérlek mondjátok, hogy minden tisztult 😊 egyébként az apjuk, ha jól számoltam 42 éves 😉
Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤❤

Pussz: VALAKI

+++

Nagyon szepen koszonom a 46-47K megtekintest❤❤❤ nagyon imadlak titeket ❤❤❤

Pussz: DOMINIKA

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now