- Engedj!- morogta egy túlságosan ismerős hang. A testemben a vér is megfagyott, de WonHo ajkai tovább mozogtak ajkaimon. Meg fogja látni... De Jézusom...
- Fogd be!- üvöltötte valószínűleg apánk és a fények amilyen gyorsan elmentek, olyan gyorsan ki is gyulladtak.
- Mi a...- akadt el a behozott embernek a szava ás amint levágták mellénk el is löktem a felettem tornyosuló férfit.
- WonHo te mit csináltál?- vonta kérdőre a fiút apánk.
Nem nagyon figyeltem a kettőjük „vitájára". Inkább a mellém ledobott, döbbent férfira emeltem tekintetem. Mit gondolhat? Rólam és az egész helyzetről? Újra látja az apját. Mi járhat a fejében?
Eddig üveges tekintetébe újra visszatért az élet és nekem szentelte azoknak a gyönyörű sötétbarna íriszeknek a figyelmét. Értetlenség tükröződött hibátlan arcán. De nem fél. Hogy hogy?
- Jimin, mióta jár le hozzád ez a senkiházi?- ragadta meg fogva tartónk a pólóm nyakát és felrántott magához egyáltalán nem gyengéd mozdulattal.
- Ne- nem tudom- remegett meg egér vékony hangom
- Ne hazudj nekem!- csattant hatalmas keze az arcomon, amitől visszacsuklottam a földre. Összehúztam magam, de még így is belém rúgott, amit már nem tűrtem hang nélkül. Fájdalmasan felordítottam.
- Hagyd már békén!- kiáltotta el magát WonHo.
- Takarodj fel és meg ne lássalak többet ide lent- ragadta meg a karját apánk és felrángatta a gorilláival a nyomában. Ránk csapták az ajtót és valószínűleg kulcsra is lett zárva.
Csodálatos, most már ketten poshadhatunk, idelent kitudja meddig.
***
Azt hittem a hallgatást nem fogja sokáig bírni, de alá becsültem. Lehet, az időérzékem eltűnt mióta itt vagyok, de az biztos, hogy már nagyon rég nem szólalt meg. Semmilyen jelet nem adott a pislogáson kívül, hogy még életben van. Nem bírom tovább... Beszélnem kell vele. Még ha abból veszekedés is lesz.
Már összeszedtem volna magam, amikor a hasa hatalmasat kordult. Oh, éhes? Megkerestem a Wonhotól kapott segély csomagnak nevezhető táskát és meg volt benne egy hamburger.
Elé raktam. Meg sem mozdult továbbra sem.
- Egyél- szóltam hozzá parancsoló hangon
- Nem vagyok éhes- rekedt hangját jó volt hallani. Megmosolyogtatott.
- lehet te nem, de a szervezeted kiabál valami táplálékért- toltam hozzá közelebb.
Nem nagyon kellett szerencsére tovább győzködni. Teljesen magához húzta a táskát és kihalászta belőle a benne lévő ételt majd csendben elfogyasztotta. Újra több órás csend lesz? Én nem fogom kibírni....
- JungKook... beszélgetnél velem?- bámultam a földet és nem mertem a reakcióját megnézni.
- Miről?- reménykedtem, hogy nem csak kényszerből teszi...
- Bármiről...Hogy kerültél ide?- jutott eszembe a legelső dolog.
- Apánk elfogott- feltűnt, hogy többes számban használja. Akkor már nem kertelek.
- Miért nem mondtad el?- néztem fel és találkozott kíváncsi tekintetem az ő üveges tekintetével.
- Te nem tudod, hogy mik történnek körülötted. Nem figyelsz a történésekre soha- rezzenéstelen arccal és semmilyennek nevezhető hanggal vágta a fejemhez.
- Én igen is figyelek!- kértem ki magamnak hitetlenkedve.
- Persze-, nevetett fel keserűen. – Meg mások érzéseire is, igaz?- gúnyos mosollyal ajándékozott meg, amit már végleg nem tudtam hová rakni.
- Én figyelek mások érzéseire! És másokra is! Rád is mindig figyelek!- emeltem fel a hangom mert lenéző stílusa nagyon idegesített.
- Aha, akkor nem ez lenne. Mindegy. Hagyj békén. Majd lesz valami- koptatott le hasonló szöveggek mint Wonho.
Az lenne a baja? Hogy úgy látott minket? De mindegy. Úgy sem akarok tőle többet. A féltestvérem. Undorodnék magamtól. Már nem ugyan olyan. De akkor Wonho csókját miért élveztem?
Nem értem magam...Oh Boii Halii :3
Na ez a rész már át volt nézve 😉
Remélem tetszett, de vannak rossz híreim...
Viszont ha tetszett ez a rész hagyjatok nyomokat ❤❤Pussz: VALAKI
++++
Nagyon szépen köszönöm a 49K megtekintést ❤ nagyon hálás vagyok nektek, de vészelyesen közeledik a vég.
A következő héten szeretném befejezni ezt a történetet.
De ne aggódjatok, már egy új történet érlelődik a fejemben, csak az nem Bts shipp-ből lesz sajna. Az Exo rajongó jelentkezzenek 😅😅Na de ennyit így előre. Igyekszem.
Pussz: DOMINIKA
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...