- Jimin...- motyogta Kook a párnába.
- Hm?- bámultam a plafont, miután ledőltem mellé. Szerencsére a pirulásom elmúlt egy idő után.
- Te...te nem félsz a következő feladatoktól?- pillantott rám.
Most az először láttam valami félelmet a szemeibe. Most nekem kellene erősnek lennem? Ha már annyiszor erős volt mellettem...
- De, de tudom, hogy nekünk menni fog- fordultam felé.
- De ha... Te feladnád, hogy én megmeneküljek?- sütötte le a szemeit.
- Kook... Ha olyan lenne... Amitől te teljesen tiltakozol akkor képes lennék feladni- bólintottam magabiztosan.
- Én erre miért nem vagyok képes?- ült fel hatalmas lendülettel és tenyerébe temette az arcát
- Tessék?- ültem fel lassan.
- Én nem tudom ezt megtenni... Nem tudnám feladni az életem...- bújt el jobban. - Rossz ember vagyok...
- Kook, nem vagy az... Egyszerűen csak... Nem szeretsz annyira mint én téged...- elcsuklott a hangom és remegő kezekkel megsimítottam a vállát.
- Sajnálom..- ennyit tudott benyögni, amire már tényleg semmi reakcióm nem volt.
Vettem egy mély levegőt és bólintottam. Az eddigi felgyülemlett érzelmek... Kiakartak törni, de vissza fogtam. Ő nem szeret, ő nem adná az életét értem. Ő... Ő nem akar tőlem semmit... El kell fogadnom.
- Bocsáss meg Jimin- szipogott.
- Ne... Ne sírj.. Nem... A te hibád...- haraptam ajkaimba.
Néhány percig csendben ültünk, de az órája csipogott. Megnézte miután a szemeit megtörölgette.
Feladó: Játék vezető
Címzett: Játékosok
Tárgy: Hosszú éjjelek"Naa gyerünk buliznii!! Inni, csajok stb. Ja hogy eggyikőtök nem tenné meg...Naah az egy porbléma, de ez van 😉 feladat: keressetek egy szórakozóhelyet, menjetek oda. Mindkettőtöknek kötelező inni. Na majd kapjátok a következő utasítást. Ne feledjétek a neheze még csak most kezdődik 😉😉 "
- Olyan bíztató- motyogtam halkan.
- Az biztos...- nézett ijedten az órára.
- Jimin... Én nem bírom a piát...- nézett félelemmel a szemeimbe újra.
- Keveset iszol, akkor is iszol- vontam vállat.
- Hogy tudod ilyen könnyen kezelni?- akadt ki egy picit.
- Vajon hogy? Én bízom magunkban- forgattam a szemem.
- Csodállak- motyogta az orra alatt majd felpattant. - Akkor készüljünk.
- Hova?- ráncoltam a homlokom.
- Készülődni te barom...- forgatta a szemét és elkezdett ruhákat keresni.
Felkeltem és addig elmentem a fürdőbe. Gyors letusoltam, megcsináltam a hajam és nagyon pici sminket tettem fel.
A tükörből végre, nem egy megfáradt tizenéves pillantott vissza rám, hanem egy fiatal, sexy fiucska.- Jimin?- jött be Kook, de megállt az ajtóban.
- Jó így?- fordultam felé.
Látszólag nagyot nyelt majd bólintott.
- Szedtem elő ruhákat, nézd meg melyik jó- köszörülte meg a torkát.
- Rendben- tipegtem át a szobába és elkezdtem felprobálgatni mindent. Végül amik jók voltak rám az csak egy rettentő szűk nadrág és egy lenge fehér ing. Belenéztem a tükörbe és mwg voltam elégedve a látvánnyal. Kook hasonlóan kicsípte magát amitől a szívem akaratlanul majd ki ugrott...
***
- ide- állt meg egy hatalmas, neon fényekkel kivilágított szórakozó hely előtt.
- Innét ha részeg leszel haza is tudlak vinni- vontam vállat.
Megfogta a kezem és bementünk. Nem voltak sokan, de a hangulat elég magasan volt. Voltak akik csak ittak és akik közben táncoltak is.
Mi megcéloztuk a pultot ahol sorra kértünk ki minden félé alkoholt. A cigi füstöt nem nagyon bírtam így JungKook izmos karjába temettem az orrom és a szám.- Menjünk ki?- nézett rám.
Megráztam a fejem és míg ő nem, én lehúztam még egyet. A hagulatunk nekünk is kezdett megjönni a bulihoz.
- Csipog?- néztem az órára. Felhuzta inge ujját és elolvastuk az üzenetet...
Két percig csak meredtünk rá majd egymásra. Ilyen nincs...
Oh Boii Halii :33
Eloszor: elirasok lehetnek!! Sok!
Nem megolni 😏😏 tudom reg volt resz, de igyekszem 😔 ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤
Pussz: VALAKI
+++
Koszonom szepen a 29K megtekintest ❤❤❤
Imadlak titeket ❤❤❤Pussz: DOMINIKA
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...