*JungKook PoV*
Nem bírtam megállni. Szükségem lett volna akarat erőre, de nem csak a film játszott közbe a két srác kis romantikus pillanataival, hanem a mellkasomon pihenő, halkan szuszogó Chim is aki árgus szemekkel figyelte az eseményeket. A csók jelenetig bírtam. Elvesztettem az önkontrolt. Kezem akaratlanul csúszott a derekára majd csak annyit vettem észre, puha párnácskáit csókolom. Olyan finom, olyan édes, olyan Más. Más mint BamBam csókja. Az övé nem váltott ki belőlem ilyen reakciókat. Ez nem puszán jó, ez maga a tökéletesség. Mintha felhők felett lebegnénk. Csak ő és én. Csak mi ketten és senki más. Eldöntöttem, ezentúl mindig ezt akarom érezni. Ezzel kezdeni a napot és ezzel zárni, étkezések helyett ez kell, mert ezzel tökéletesen jól laknék, bár nem tudok vele betelni. Többet és többet akarok.
Finoman felé kerekedtem és eldöntöttem az ágyon. A csokikat egy szép mozdulattal lesepertam a földre, a laptop meg nem zavart a nagy ágy végében.
A gyertyafényben csillogó kíváncsi szemei érdekes tűzben lobogtak. Nem tudtam beazonosítani, de tisztán láttam, nem az mint az ényém. Én vágyat éreztem míg ő bizonytalanul sodródott csak az árral és várta, hogy mi lesz a következő lépésem.
Elválltam a csóktól pirosas ajkaitól és egyik kezemmel az alkaromon támaszkodva tartottam magam a feje mellett a másikkal meg óvatosan végig simítottam testén. Összerezzent, de kellemesen meg is borzongott.
- Jiminh...- suttogtam a fülébe amibe gyengén bele is csókoltam.
- Ko..okh..- tartott szünetet mert elnyomott egy a sóhajt.
- Tetszik a neved- kuncogtam és újabb csókba húztam.
Szegény pára, tehetetlenül viszonozta azokkal a húsos, telt párnákkal engem a mennyországba repítve tettével.
- Ju-Jung...- nem tudta befejezni mert megkordult közben a pocija. - Éhes vagyok...
Piruló pofival és boci szemekkel pislogott rám aminek nem tudtam ellen állni. Utolsó puszit nyomtam ajkaira és lekászálódtam róla.
Tisztán látható volt, hogy enyhén remegett. Rosszat tettem volna? Nem ellenkezett..Felényújtottam a kezem amit elfogadt. Halkan és összefont ujjakkal mentünk le.
- Hallod ezt?- álltunk meg a lépcső alatt. Figyelmesen fülelten mert furcsa hangokat hallottam.
- Ez mi?- kérdezte suttogva Jimin is.
- Ah..Kih...hah...KiHyun~ aaha...- nyögdécselt Tae.
Jimin és én tágranyílt szemekkel néztünk össze
- Tudják, hogy kell?- tettem fel az első eszembe jutó kérdést.
Chim vissza fordult és lábujjhegyen elindult majd követtem. A zárt ajtó mögül erotikusabbnál erotikusabb hangok szűrödtek ki, de nem olyan hangosan, hogy a földszinti szobában alvó Mrs. Park felébredjen arra, hogy a kisebbik fiát épp jól seggbe rakják.
Jimin fülét óvatosan az ajtóra helyezte ezzel jobban utat adva a kiszűrődő hangonak, hogy bejussanak hallo szervebe. Látszólag kíváncsi volt, de szemeiben picit aggódás volt észrevehető. Bár megértem. Az öccséről van szó...
Kicsi kezét a kilincsre helyezte majd halkan, szinte hangtalanul lenyomta azt és bekukucskált a félhomályban úszó szobába.
Orromat megcsapta a verejték orrfacsaró szaga.
Mi komolyan kételkedtünk Tae-ben? Nem vettek minket észre, zavartalanul folytatták.Tae kezei a feje mellett pihentek, arca élvezetteljes grimaszokba torzult és egy két hangosabb nyögés is kiengedett. Meztelen teste lábaiban végződött ami KiHyun nyakába csüngtek. Hm..nem rossz technika. A seme fél kezei Tae kecses derekán pihentek és erőseket lökött az Ukébe. Tae lászólag nem a fájdalomtók nyöszörgött, vagyis erről árulkodott a "még" és ehhez hasonló sóhajai.
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...