Seventeen

4K 391 62
                                    

- Olyan... Szavak nicsenek rá- méretezte testem minden szegletét vágyakozó tekintettel.

Számomra a gátlások és a kételyek megszűntek. Akarom, hogy örömet szerezzen nekem. Erre vágyom. Hogy ha egy picit is, de boldog legyek. Bármilyen módon. De ezen kívül vágytam YoonGira és ha úgy gondolja ez jó.. Akkor rendben.

- Milyen?- simítottam meg jobb kezemmel arcát.

Egy pillanatra lehunyta a szemeit és belebújt az érintésembe.

- Túl tökéletes. Vétek fájdalmat okozni ennek a tökéletességnek. Bízol bennem?- nézett mélyen a szemembe.

- Teljesen...- suttogtam megbabonázva.

- Terülj el, lazulj el és menj el...- húzta huncut mosolyra ajkait majd apró csókokkal indult el az egész testemen.

Minden porcikám feltöltődött adrenalinnal hála neki. Jatékos puszijai hamar forró csókokra változtak. Kezeivel simításokkal kényeztette kifáradt testem bizonyos helyeken.
Hála ügyes munkálkodásainak a boxeremen lévő dudor eléggé nagy lett.

- Ha nem bánod, ezt itt eltűntetném- akasztotta ujját boxerem korcába és óvatosan kezdte lehúzni rólam a zavaró ruha darabot.

Megemeltem a derekam és elködösült tekintett fixíroztam a mennyezetet. A légvételem egyenletlen volt, akár a szívverésem. Egyenletlen és YoonGira hangolva.

Meredező tagom előbukkant amire perverz mosollyal fogott rá mancsával. Már az apró érintésre felnyögtem. Óvatosan kezdte mozgatni kezét.
Ajkait még nem szándékozott használni nemesebbik részemen, inkább csak az alhasamat kínozta kívanatos ajkaival.

Minden érintése maga volt a megtestesül mennyország. Még nem volt részem ilyemben egészen eddig, de ez az érzés... Leírhatatlan.
Ajkai fokozatosan haladtak lentebb végül megízlelte már elég merev férfiasságomat. Forrósag mely körbe fogadta nyögéseket könyörgött ki belőlem. Hangos voltam, de mintha ez őt egyre jobban ösztönözte volna további tettekre.

A tetejétől az aljáig könyeztette tapasztalt nyelvével. Szívta, néha harapta és a többi. Ezekkel mind engem a megőrülés határára küldve. A szemeim nem egyszer fent akadtak az élvezettől, de falakat megrengető nyögéseim közepette egyszer csak a szájába löveltem magam.
Hallottam sűrű nyelését, hogy lenyelte minden vágy cseppem.

Én mit csináltam? Lihegtem mint egy ellésre kész ló. De komolyan...

- Na Jiminie~- húszott fel hozzám, s végig csókolta nyomait melyeket lefelé úton hagyott.

- Igenh?- pihegtem.

- Semmi. Csak imádom a neved. Olyan gyönyörű- csillogtak a szemei.

- Jah meg rajtam kívül az egymillió Park Jiminnek is ezt mondod?- forgattam a szemem.

- Jó gyenge próbálkozás volt. Nézd el nekem, túl finom vagy- rá kaptam a tekintetem és szinte kukiig pirultam.

- Oh Gyönyörű- csókolt a nyakamba és leszállt rólam.

Rám adott egy boxert és betakart minket.

- Holnap doki. Aludj Babó- ölelt magához

- Jó... De bejössz majd velem?- kérdeztem reménykedve

- Persze, de most szundi. Jó éjszakát- adott a hajamba puszit.

- Neked is- hunytam le a szemeim és mellkasába fúrtam a buksim

****************************

- Hála az égnek csak megzúzódott- mosolygott megnyugodva

- Az is elég...- motyogtam a gipszemet piszkálva.

- Tudom. Nem is azért mondtam- simította meg a combom.

- Szeretlek- hajtottam fejem a vállára.

- Én is téged- kaptam puszikát a hajamba.

Leparkolt az otthonom előtt.

- Mikor látlak?- kísért a bejárathoz

- Nem tudom... Most elterveztem valamit amit meg is fogok tenni... De az nem tudom meddig fog tartani. Holnap reggel el tidsz vinni a stadionba? Kook nem hiszem hogy értem jön- bámultan a földet.

- Persze. Sok sikert. Imádlak. Holnap reggel jövök- csókolt meg finoman majd elment.

Mosolyogva integettem és bementem a házba. Levettem a cuccaim és felmentem az emeletre.

- Tae beszéni fogunk- léptem be a szobájába és magam után becsuktam az ajtót.

Oh Boii Halii :3

Össze hoztam még ma a részt :33
A 18+ nem lett nagyon részletes, de bocsi fáradság.

Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤

Pussz: VALAKI

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now