Season Two/ Two

3.4K 348 92
                                    

*Jimin PoV*

Tegnap óta olyan furcsa velem. Mióta egyedül feljött a szobámba... Meg változott.
Talált valamit? A pillantása olyan mintha... Undorodna tőlem. De ha ő távolság tartó én is. Reggel is inkább felmentem a szobámba, bár rossz ötlet volt. JungKook illat mindenhol. Az ágyra pillantra összeszorult a torkom. Óvatosan megérintettem ajkaim amelyeket még ő csókolt azokkal a finom párnáival. Sokkal jobb mint YoonGié.
Megráztam a fejem és rendbe raktam az ágyat.

- Téged meg mi lelt?- jött fel Wendy a telefonját szorongatva.

- Semmi- feleltem kurtán és kirángattam néhány ruhát.

- Akkor nem lennél ilyen. Mi történt tegnap?- fogta le a kezeim a pakolásban.

- Megcsókolt- vontam vállat mintha nem lenne nagy dolog pedig igen is az... Nagyon nagy dolog

- Mi?- néhány oktávval nagasabban csengett a hangja.

- Jól hallottad. Lesmárolt utána meg szinte undorodva nézett rám. Csak...átlagos- csuklott el a hangom

- Ez nem átlagos! Milyen volt? Hogy csókol?- lett izgatott a törpe lányka.

- Jól csókol, de ezek szerint én nem, hisz undorodik tőlem- sóhajtottam és bezártam a szekrényem.

- Itt tuti más van a dologban...- halkult el.

- Lehet, de nem érdekel. Menjünk abba a porfészekbe- vettem fel a táskám.

- Hú, de lelkes vagy. Erre még vissza térü- nem fejezte be mert dudáltak.

- Nyitom!- kiabáltam és lementem. - Yoyo?

- Szia Chim- mosolygott rám édesen.

- Am szia, hát te?- próbáltam mosolyogni.

- Gondoltam elviszlek suliba. Jöhet a kis barátnőd is- ölelt át és megcsókolt

- Re-rendben...- motyogtam és végleg elkészültünk. Végül, mivel anya is elment dolgozni KiHyun és Tae is velünk tartott.

- Tegnap nálatok is elment az áram?- érdeklődött YoonGi.

- Aham- bólogattam és ez ennyiben maradt. Újra, Wendy törte meg a beállt csendet.

- Jimin tudtad, hogy egy új tanár és egy új diák jön?- jutott hirtelen eszébe mint egy nagyon fontos dolog.

Bár téma terelésnek tökéletes.
Picit gondolkoztam, de nem rémlett, hogy bárki is említette volna. Megráztam a fejem és vártam, hogy folytassa.

- Elméletileg Mr. Choit lecsukták mariguána termesztés miatt. Az új tanár elvileg nagyon szexes- áradozott csillogó szemekkel.

Megforgattam a szemeim és hagytam, hagy fanolja ki magát.
Mr. Choit szerettem. Vele jó volt a tesi és a matekot is értettem. Bár nem értem mi a francnak kellett neki mariguána. A redvás suli fizet neki annyit, hogy megvegye, se aladni nem kellene neki, mert rohadt jól él. De a telhetetlenség nagy úr mindenkinél.

- Persze- horkantott fel. - Ez az "elvileg Szexes" annyit takar hogy 60 éves kiöregedett fasz

Ezen mindenki kuncogott kivéve a sértett Wendy.

- Majd ha megbámulod a seggét tesin, fejbe csaplak- húzta fel az orrát sértetten a lány.

- Minek tenném? Úgy sincs jobb segge mint YoonGinak- mooslyogtam páromra

Fájt a mosoly sajna. Nem lesz az már soha őszinte, de el kell felejteni a tegnap történteket.
Idővel menni fog. Ez érzéseimet el kell folytani és csak YoonGira koncentrálni.

- Akkor jó sulit gyerekek- parkolt le Yoyo.

- Szia- szálltak ki én meg még csókocskát loptam

- Aztan majd beszámolni a szexes matek tanár bácsiról- kuncogott.

- Majd megszámolom hány foga hiányzik- nevettem és utolsó csók után kiszálltam én is.

Furcsa érzésem támadt ahogy mentem az ajtóhoz. Mintha figyelne valaki. Megálltam és körbe fordultam, de rajtam kívül más nem volt. Ah lehet keveset alszok. Megráztam a fejem és mentem tovább.

A rég nem hallott megjegyzéseket most ismét megkaptam. Szánalmasnak tartottam őket, de belül minden egyes beszólás újabb sebet ejtett rajtam. A szekrényemből kivettem a matek cuccom és már mentem is a terembe. Wendy mögötti üres kétszemélyes pad jobb oldalát elfoglaltam és az ablakra vezettem a tekintetem. Szeretek itt ülni. Legalább alig lát a tanár. A bal oldalai székre leraktam a kabátom a könyveimet meg hanyagul lepakoltam. Egyetlen tollal jövök álltalában matekra mert nem vagyok hülye. Sőt sokkal többet tudok mint a sok barom az osztályban.

- Te, ha jön az új diák üljön melléd- fordult hátra Wendy

- Minek?- vontam fel a szemöldököm.

- Csak. Ha valami jó pasi jól járok. Nah várj ez női cipő?- lepődött meg.

Valószínüleg a folyosón haladó nő magassarkú cipőjének a kopogás behallatszódott a terembe. Mindenki kussba lett hisz ez csakis az igazgatónő lehet.

Egyre közeledett majd benyitott. Mi tettük az ártatlan formát és csendben ültünk a helyünkön adva az angyal osztály látszatot.

- Sziasztok kedves 10/B. Gondolom hozzátok is eljutott a hír, hogy Mr. Choi... Nos mind tudjátok mi lett vele. Ideiglenesen felvettünk helyette valakit. És azt is hallottátok, új diák is érkezik szóval köszöntsétek őket Normálisan- végszóra kitárult az ajtó és az álla mindenkinek leesett.

- JungKook?!

Oh Boii Halii :3

Na Szexy Matek Tanár Bácsi életbe lép 😂😂 meg majd a szexy tesi tanár címet is felveszi 😂😂
Nem tudom mennyire tetszett de igyekeztem 😅😅

Ha tetszett hagyjatok nyomokat <3

Pussz: VALAKI

++++

Először is szeretném megköszönni a 10K megtekintést 😍😍😍 el sem hiszem, komolyan ❤❤❤❤
Szerizlek titeket ❤❤❤

És kis helyzet jelentés a jövőre ( avagy jövő hétre xD)
:

~ sajna nem valószínű, hogy minden nap, fogok tudni ide részt írni.
~ Fogok írni egy rész Vkook-ot mert már esedékes lenne ( Lakatlanul egymásra találva)
~ néhány rész Ereri ( ma este akarok egyet írni)
~ Új sztory:
Vannak itt Monsta X rajongók??? Mert tervezek egy KiHyun .x. Wonho ff-et 😍😍😍

Nos ennyi lenne így előre. Hamarosan tali

Pussz: DOMINIKA

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now