Season Two/ Sixteen

2.9K 310 70
                                    

- Na otthon édes otthon- hangjából csöpnyi gúnyt véltem felfedezni.

- Szép ház- dicsértem meg illedelmesen.

Sóhajtást hallatott majd kiszálltunk és a cuccaink is kivettük.

- Anyukádnak szóltál?- mentünk lassan az ajtóhoz.

- Nem, kellett volna?- nézett rám teljesen nyugodtan.

A szemeim elkerekedtek, de már csengetett is. Léptek zaját hallottuk majd az ajtó kitárult.

- Ah Fiam- ragyogott fel a nő arca és szoros ölelésbe vonta Kook-ot.

- Szia anya- Kook befeszült izmai nem engedtek, de átölelte anyja csepnyi termetét.

- Gyertek beljebb- nyitotta ki előttünk az ajtót.

Az első ami megcsapott cigi füst és alkoholtól büzlő pizza szag. Ez..az apja lenne?

- Maradhatnánk két napot?- kérdezte Kook és összkulcsolta ujjaink.

- Ha megtudom kit tisztelhetek benned, akkor igen- fordult felém mosolyogva Kook anyja.

- Park Jimin- hajoltam meg tisztelet tudóan.

- Jeon Eunni, de csak Mrs. Jeon- mutatkozott be és ölelésbe húzott.

Gáz, hogy még ő is magasabb.. Na mindegy.

- Anya ő itt a Jimin, a párom- könnyedséggel ejtette ki ezt a pár szót és őszinte mosollyal.

- Nagyon örülök Jimin- kaptam újabb kedves mosolyt.

- Szintúgy- bújtam Kookie oldalába.

- Nam?- picit elváltozott JungKook boldog hangja és inkább gondterhelt lett.

- A nappaliban...- felelte kurtán anyja. - Megyek csinálok nektek ebédet- simította meg fia arcát és el is tűnt.

- Nam a testvéred?- érdeklődtem, de nemlegesen rázta a fejét.

- Akkor?- kérdezősködtem tovább.

- Most jön a "kellemetlen dolgok" rész. A nevelőapám. Bemutatlak neki utána menj fel a szobámba, rendben? Ki lesz írva rá a nevem- cirógatta meg hatalmas kezével pufi arcom.

- Rendben- bólintottam bizonytalanul és összekulcsolta ujjaink. Bíztatóan mosolygott rám majd elindultunk a nappaliba.

Ahogy közeledtünk a pia szag és a cigi füst úgy erősödött. Amit elsőnek megláttam egy férfi volt aki dohányozva ült a hatalmas kanapén. A sör az asztalon volt, amibe néha bele is ivott.

- Nam- szólalt meg halkan Kook.

- Hányszor mondjam el, hogy apa vagyok?!- picit kiabált amitől még jobban bújtam JungKook-hoz.

- Nem foglak úgy hívni. Nekem nincs apám- felelte higgadtan.

- Dehogy nem, csak ő okos volt és lelépett. Nem kellettél neki sem- nevetett fuldokolva a nevelő apja.

- Fejezd be... Nam ő Jimin a párom. Jimin ő a nevelő apám- hadarta el gyorsan Kook. - Menj

A fülembe suttogott majd bólintottam. Félve elengedtem kezét és felsiettem az emeletre. Kerestem a szobákat majd bementem abba amelyiken Kookie neve díszelgett. Hm, gyerekszoba.

*JungKook PoV*

- Párod? Buzi vagy?- hüledezett Nam.

- Meleg vagyok és igen. Valami bajod van vele?- néztem rá szúrós szemekkel.

Nem fogok eltántorodni. Szeretem Jimint… és remélem ő is.

- Menjetek el! Buzik az én házamban nem fognak tartózkodni!- rivallt rám, de rezzenéstelen arccal tűrtem. Ha eddig nem mertem neki elmondani mit gondolok, itt a remek alkalom.

- Ez még véletlenül sem a te házad. Anya vette mivel ő dolgozik és nem egész nap csak itthon mereszti a seggét! Jobb lenne, ha valami munka után néznél vagy anyám kidob!- kezdtem bele hatalmas lendülettel és folytattam is volna, ha anya nem fog vissza.

- Kook, gyere, segíts nekem. Nam...nyugi- anya egy futópillantást vetett férjére majd elhúzott engem a konyhába.

- De anya!- néztem rá kérlelően.

- Nincs de! Hagyd. Ő ilyen…- pillantott a földre. – Jimin?

- A szobámba küldtem, hogy ne kelljen semmit hallania- ültem le gondterhelten az asztalhoz.

- Megértem, ha nem nagyon fogtok ide járni- sóhajtott anya szomorúan.

- Téged fogunk elvinni hozzánk- mosolyogtam rá bíztatóan.

- Reméltem is- mosolygott és tipegett vissza ebédet csinálni.

- Neked szimpatikus Jimin?- érdeklődtem reménykedve, hogy majd a játék után se lesz gáz ha látja.

- nagyon kis édes. Meg jó a segge- kuncogott, de csak egy elborzadt tekintetet és arcot kapott.

- Anya.. NE- hangsúlyoztam ki a második szót és a fejemet fogtam.

- Te kérdeztél- emelte fel védekezően a kezeit.

- Inkább megnézem, mi van Manóval- kuncogtam és felmentem a szobába.

Lefagytam az ajtóban és nem hittem a szememnek. Ha eddig nem ismertem az igazi Jimint… Talán most megfogom

Oh Boii Halii :)

Na következő részben lesz a 3. Feladat 😌😌
Ha tetszett a rész hagyjatok nyomokat ❤❤

Pussz: VALAKI

+++

Nagyon szepen koszonom a 27K megtekitest ❤❤ imadlak titeket ❤❤

+++

Hepi börzdély Kuki oppa!!!

Majd Vé Oppa megkukiz 😂😂😂❤❤

Szárángnye 😂😂

+++

Na ugye elkezdodott a suli... Nem tudom garantalni, hogy mindennap fogok tudni reszt hozni, de igyekszem majd. De most lettem 8.-os es na tudjatok felvi ( meg levi xD) meg ilyenek 😂 de fogok irni igerem amikor csak tudok ❤❤❤

Pussz: DOMINIKA

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now