Thirteen

4K 407 186
                                    

- Wendy... Az egy dolog, hogy azt hiszem meleg vagyok, de nem buzi!- rivalltam rá mikor a hajamat akarta hátra zselézni.

- Ez nem is buzis! De jó! Akkor mit kezdesz a hajaddal?- tette csípőre a kezét.

- Ezt- vettem el a kedvenc sapim és a fejemre raktam.

- És ha étteremhe mentek?

- Én fizetek. A tárcám csak a mekis kaját bírja- mostam fogat.

- Te csak azt hiszed, hogy te fizetsz- mosolygott.

- Mifan?- beszéltem fogkefével a számba.

- Semmi semmi, de inget veszel fel- ment ki, hogy feltúrja a szekrényem.

Alapozót kentem az arcomra majd kimentem megnézni milyen ruhákba akar ez beletömni.

- Na nézzük... Világos gatya, meg... Nem inkább fekete, magas derekú szűk nadrág és fekete, nem inkább sötétkék ing- túrt könyékig a sok ruhámban.

- Eldöntötted?- léptem mellé.

- Igen- adta a kezembe a kiválasztott ruha darabokat.

Gyorsan felkapkodtam. Hm nem is nézek ki rosszul. A felső gombokat szabadon hagytam, míg a gallért megigazítottam és a nadrágba sem tűrtem be.

- Jézus, tök szexy vagy- lettek nagyok Wendy szemei.

- Olyat mondj amit nem tudok, de akkor nem lesz sapi- vettem le majd a fekete hajam megigazítottam. - Na YoonGi képes vagyok már?

- Igen. És határozottan ágy képes. Uuh kocsi ajtó- kapta fel a fejét és lesietett. Még szerencse, hogy anya Tae szülőijén van. Tae meg alszik mint mindig.

- Szia- hallottam köszönni a nőmet, majd YoonGi mély és hátborzongatóan nyájas hangja is megütötte a fülem.

- Szia. Kihez van szerencsém?- lassan haladtam le a lépcsőn.

- Wendy. Jimin egyetlen nője- egy ideig nem hallottam YoonGi hangját. Mintha lefagyott volna.

- É-értem. Jimin?- dadogott picit.

- Jelen- sétáltam ki lassan a földet bámulva. Éreztem a tekintetét magamon, de nem néztem fel. A tarcámat elraktam és felkaptam a kabátom majd a bakkancsom.

- Haza mész?- néztem Wendyre.

- Nem. Anyukádnak kellesz a nyugtató zöld tea ha haza jön a szülőiről- mosolyodott el.

- Igaz is. Majd előtte kelsd fel Tae-t. Ne kómasan kelljen fejmosást kapnia- megöleltem a tőlem kisebb lányt. - Köszi mindent

Fülébe suttogtam majd YoonGival együtt kiléptünk a házból. Most már megengedtem magamnak, hogy ránéztek. Mit is mondhatnék... Elegáns, de nem túlöltözött. Olyan... YoonGi.

- Szia Jimin- mosolygott le rám.

Azt hittem legalább vagyok akkora mint ő, de nem...

- Szia- suttogtam és elmentünk a kocsihoz. Kinyitotta nekem az ajtót én pedig be is ültem. - Akkor hova menjünk?

Mondj Mekit! Mondj Mekit! Léci~

- Már kinéztem egy éttermet- hirtelen felém nyúlt majd egy könnyű mozdulattal kivette a tárcám zsebem rejtekéből.

Utána nyúltam, de finoman elcsapta a kezem. De nekem nincs pézem étteremre...

- Erre ma nem lesz szükséged- dobta a hátsó ülésre az irataimat meg a kevéske pénzemet tartó tárgyat.

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now