*Jimin PoV*
Álmosságom győzött így hamar kidőltem, de reggel eddig nem tapasztalt, vagy csak ritkán érzett dolgokra keltem fel. Egy forró testhez simultam és a fenekem fájt. Picit agyaltam míg nyitogattam a szemeim, de a tegnap este történtek minden apró képe vissza tért.
Mondanom se kell, hogy azonnal éreztem az arcom égni. Kook izmos mellkasába bújtattam a fejecském, de sajna ennek hatására felkelt.- Szia Jiminie- köszöntött reggeli álmos hangon.
Felpillantottam és a sötétitőn keresztül beszűrődő fény megcsillant gyönyörű szemeibe. Az eddig se természetes színű arcom még pirisabb lett.
- Meleged van Chim?- simított végig az oldalamon amitől összeugrott a gyomrom.
Picit megráztam a fejem és felbújtam a nyakába. Rekedtes kuncogást hallatott és magához ölelt. Elmosolyodtam és legszívesebben tovább élveztem volna az ölelését, de inkább nem mondtam semmit. Baj lett volna?
A bokámra került kis nyomkövető áramot vezetett a testembe amitől felugrottam.
- Mi a rák?- fogtam összeszorított szemekkel a bokám.
- Mi a baj?- kérdezte aggódva JungKook s nem hiszem, hogy tudta volna mit kellene tennie.
- Ráz- utaltam a bokámon lévő cuccra.
Az órája csipogni kezdett. Na akkor gondolom választ kapok.
Feladó: Játékvezető
Címzett: Játékosok
Tárgy: Mocskos gondolatok"Jiminie titkolózni nem jó dolog. Bár egy ilyen forró este után vajon mik járhatnak a fejedbe? Nos ma kiderül. A rajtatok lévő nyomkövetők mind érzik és mutatják az érzéseiteket, vágyaitokat, gondolataitokat. Most Jimin minden egyes apró gondolatodról be kell számolnod. Amennyiben nem teszed meg hasonló érzéseket fogsz érezni. És csak megsúgom. A tested nem bír olyan sokat ebből. Nem fogsz tudni sokáig ellenállni. Na, jó szórakozást bogárkák"
Hatalmasokat pislogtam először az üzenetre, majd Kookra.
- Jimin mire gondolsz?- kérdezett rá azonnal.
- Hogy vajon mennyitől dobom fel a talmap- hajtottam le a fejem.
- Ide figyelj- ült fel így az izmos testét már nem takarta semmilyen textil.
Alsó ajkamba haraptam. Olyan sze...
- Ahh!- kiáltottam fel mert újra a bokámhoz kaptam.
- Mond ki!- nézett rám mérgesen.
- Szexy a tested- vallottam be nyöszörögve.
- Na, de Jimin- hallottam a hangján, hogy elpirult.
- Bocsánat- bujtam el jobban.
- Bármit gondolsz mond el kérlek. Nem akarok, hogy fájjon neked
Bólogattam hevesen, de a fejemen volt a takaró.
- aranyos vagy- így könnyebb volt kimondani, hogy nem kellett a szemébe néznem.
Lasan előbújtam és gyönyörű mosolyával nézett vissza rám. Közelebb hajolt és puszit nyomott az arcomra. Felkelt így teljesen ruhátlanul állt előttem.
Ismételten megfogalmazódott bennem valami amit már tényleg muszáj volt kimondanom
- Jó nagy- lazán ejtettem ki, de utána égett arcom takartam a kezeimmel.
- Jiminie~- gondolom újra zavarba hoztam.
Elkezdett öltözni, de nem nagyon tudta felvenni a ruháit.
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...