Fifteen

4K 403 141
                                    

*Jimin Pov*

Furcsa, de nem bánom, hogy nem történt YoonGival semmi. Azt tudom, hogy a nyakam eléggé furcsa állapotban van, de nem akarom letakarni. Hozzám tartozik. Na jó garbó az kell!

Kook meg... Meg nem tudom mi van vele. Olyan furcsa ő is. Mikor lementem, csak úgy elviharzott.

- Ezt meg mi lelte?- nézett rám kérdőn anya.

- Fogalmam sincs- ráztam meg a fejem. - Majd később akkor felhívom, vagy nem tudom...

- Helyes. Ne most zaklasd így is zaklatottnak tűnik. Gyere segíts palacsintát sütni- ment a konyhába én meg követtem.

Elkezdte bekavarni miközben én csak ültem az asztalnál gondolkozva az előbbieken. Mitől borult ki ennyire? A nyakam miatt nem hiszem, hisz nem lenne benne logika... Neki ott vam Bam, velem miért foglalkozna? Így is... Sosem hallgat végig. Ha megint velem van baja az valószínüleg abból adódik, hogy már megint, micsoda újdonság, nem hallgatott végig....

- Anya, a szülőin mi volt?- jutott eszembe. Tegnap este nem is beszéltem senkivel csak bedőltem aludni.

- Hm... Semmi érdekes. Tae... Tudsz róla valamit amit esetleg nem mondasz el?- kérdezte hirtelen.

A szemeim kikerekedtek a meglepődöttségtől. Mit tudnék? Lehet az öcsém, de nem nagyon avatjuk be egymást belsősebb dolgokba.

- Nem... Miért?- ráncoltam a szemöldököm

- Barátnőröl tudsz?- kavargatott tovább.

- Nem. Te tudsz?- már engem is érdekelni kezdett a téma.

- Nem... És barátról?- na ez a kérdés az előzőnél is jobban meglepett. Barát? Tae meleg? Lehetetlen.

- Mi? Pasi Tae-nek? Ez nem lehet, ő hetero- ráztam a fejem.

- Talán igazad van- rakott elém egy képet egy fiúról. - De csak talán

Értetlen pillantásokkal bombáztam az elém rakott fényképet [⬆]. 4 kép össze vágva egy elég cuki fiúról.

- Anya ezzel mit akarsz mondani? Ez nem jelent semmit- raktam le a fejemet rázva.

- Nem? Fordísd meg- rakta le a tálat és a kanalat majd felém fordult.

Értetlen arckifejezéssel megfordítottam. Még én is ledöbbentem. Tae, mi a fasz? Te meleg vagy??
" SZERELMED XOXO <3 "

- Anya... Te most meglepődél?- vontam fel a szemöldököm

- Mindig lányokról áradozott- tárta szét a karját.

- Nem emlékszel, hogy mikor picik voltuk a hercegre mondta a mesében, hogy milyen helyes stb. Valószínűbb volt hogy ő meleg lesz mit, hogy én.

- De akkor is... Miért nem mondta el? És 14 éves! Ne fiúzzon még!- vette fel a szigorú anya szerepet.

- Anya elég nagyfiú már. Beszéltél már vele?

- Nem...- vallotta be.

- Akkor menj és beszélgess el vele. Csak ne eröltesd ha nem akarja az a legrosszabb- keltem fel és elkezdtem kisütni a palacsintákat.

- Jó. És veled a randin mi volt?- érdeklődött kíváncsian. - Csak nem... Nem szüzen jöttél haza??!

Gondolom a nyakamra célzott...

- Anya szűz vagyok még. Nem történt semmi. Ettünk majd elmentünk hozzá... De onnét haza hozott...

- Gondolom csók volt. Meddig mentetek el? Megsimogattad... A nyelveddel?- hucut mosolyra húzta ajkait

- Mi? Anya, nem! Aah- tiltakoztam hevesen.

- Akkor?

- Csak a nyakamat kínozta meg. Ennyi- halkultam el.

- Kook ezért lehetett ideges? Mert ő is azt hitte, hogy te lefeküdtél YoonGival?- próbálta anya megfejteni a rejtélyt.

- Nem hallgat soha végig csak az első eszébe jutott lehetőségre támaszkodik. Leszarom mit gondol. Ha érdekelné megérdezné- vontam vállat mintha ne érdekelne.

- De akkor most így veletek mi lesz?- aggódott

- Őszintén... Fogalmam sincs- sóhajtottam. - Majd csak eldönti mit akar...

Megrezdült az asztalon hagyott telefonom.

JungKook: 5 perced van ide érni Törpe

Most mi a fasz? Egyedül? Buszom sincs...

Jimin: De nem tudok menni.

JungKook: Leszarom. Ha nem jössz büntetést kapsz.

Jimin: De Kook...

JungKook: Nem érdekel. 5 perc

- Anya...- suttogtam majd felrohantam a szobába.

Akkor futok... Összedobáltam a cuccaim és vissza rohantam.

- Anya mennem kell!- rángattam fel a kabátom és a cipőmet. Megragadtam a táskám és fejemet elvesztve rohantam a stadionhoz. Nem fogok oda érni...

Az utcákon járó emberek között cikázva kb 10 perc múlva oda értem. Ott állt az ajtóban. Most az egyszer nem néztem végig rajta. Lihegve, térdemen támaszkodva megálltam előtte

- Te... Futottál?- mintha picit meglepődött volna

- Én sajnálom a késést. Igyekesztemh- ziláltam és nehezen kiegyenesedtem.

- Késtél. Jár a büntetés. Majd a gyakorlás után megkapod. Indíts öltözni- kemény hangjától össze rezzentem.

Akkor most rideg, bunkó és barátságtalan lesz? JungKook...kérlek...

Földre szegett tekintettel elindultam az öltözőhöz. Érzem ki leszek készítve...

Oh Boii Halii :)

Mégis össze tudtam ma hozni egy részt bár furcsa lett 😅 szerintem.

Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤❤

Pussz: VALAKI

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now