- Jimin...- hallottam meg Kook lesokkolt hangját miután kidobtak minket az autóból és elhajtottak. A szememre tett kendőt levettem és hozzá siettem.
- Kook ez mi?- estem térdre mellette kétségbeesetten.- Hol vagyunk?
- Fogalmam sincs..- idegesen túrt a hajába és elővette a telefonját.
- Ah a város szélén- mondta picit megnyugodva.
- Akkor menjünk haza- indultam volna el, de vissza fogott.
- Jimin, nem emlékszel mit mondott az előbb? Hogy ő a játékvezető mi a játekosok. Ez- mutatott a csuklójá lévő, órára hasonlító szerkezetre. - nem véletlenül került ide. Valamit tervez...
- mit? Csak ránk akart valaki ijeszteni- sóhajtottam
Abban a percben csipogni kezdett a kezén lévő nyomkövető.
Összeráncolt a szemöldököt és rányomott.
Feladó: Játékvezető
Címzett: Játékosok
Tárgy: 24 csók
"Na drága Játékosok, a játék megkezdődik. Kaptok egy feladatot, amire van 24 órátok, hogy teljesítsétek. A nyomkövető álltal látni fogjuk, hogy megcsináltátok-e vagy nem. Ha sikeresen megcsináltátok tovább léphettek a következő szintre. Ha az összes szintet teljesítitek megszabadultok tőlünk, de ha elbuktok, veszítettetek, és soha nem szabadultok. Amelyikőtök feladja, az veszit a másik megszabadul. Remélem világos.
Az első feladat, 24 csók. Amint elindul az időzítő, minden egyes órában el kell csattannija egy csóknak, a helyzettől függetlenül.Feladjátok, vagy játszottok?"
Sokkoltan olvastuk végig az üzenetet. Ha egy elbukik a másik megmenekül.
- Én feladom, te menj haza- nézetem komolyan Kookra.
- Te megőrültél? Azt hiszed engedem? Elfogadjuk és lesz ami lesz- vont vállat.
- Te hülye vagy? Ilyen feladattal kezdődik, kitudja mi lesz a többi?!- akadtam ki teljesen.
- Jimin, ha nem működünk együtt elbukunk- fogta meg lágyan a kezem. - nem akarsz megcsókolni?
Veszélyesen közelhajolt, de nem hátráltam. Szerencsére a sötétedő utcán a vörös arcom nem látszódott.
- Ja igazis..YoonGi- gúnyosan megforgatta a szemeit és el akart lépni, de a nyaka köré csavartam a kezeim.
- Nincs YoonGi- megfogtam az egyik kezét és elindítottam a jétékot.
"1. CSÓK" elkezdett újra csipogni.
Megragadtam Kook felső ruházatának a nyakát és lehúztam magamhoz. Kezei a derekamra vándoroltak és közelebb húzott. Lágyan mozgatta ajkait az enyémen amit próbáltam viszonozni. Kábulatba estem a csókjától. Hiába kényszer, jobb volt mint az első. Sokkal jobb. Lassan kibontakoztunk egymás szájából, de nem eresztett. Centikre egymástól, pihegve néztük a másik szemeibe.
- Rgy pipa- csillogtak gyönyörű szemei.
- maradt 23- engedtem el és egy lépést hátra léptem
- Gyere buszozzunk haza- fogta meg a kezem és elundultunk. Csendesen telt az út haza felé.
- Adj egy csókot- fordult felém a buszon.
Rajtunk kívül még egy idős házaspár és egy velem egykorú lány volt a buszon.
- De buszon vagyunk...- motyogtam.
- Nem emlékszel? Helyzettől függetlenül- kezét combomra tette és elszántan nézett szemeimbe.
- Aigoo- nyafiztam.
- Awwh de cuki vagy- csillantak meg a szemei és minden előzetes nélkül az ajkaimra mart, most sokkal szenvedélyesebben.
A néni és a bácsi fújtattak, gondolom, hogy nézhettek ránk a lányt meg fél szemmel láttam, hogy majd szét veti a boldogság. Próbáltam vele tartani a tempót és néhány perc nyálcsere után elengedett.
- Az órad csipogott?- néztem rá kérdőn.
- Nem, de a gyakorlás sosem árt- húzta pimasz mosolyra ajkait
JungKook....én kibaszlak az ablakon!!
***
- itt alszol?- álltunk meg a kapunkban.
- hát, mivel óránként kell a csók és csak 3-nák tartunk, igen- bólintott.
- 4- pirosodtam el
- jah, hogy te azt is számolod- mosolygott hucutul. - lehetne 5?- kérdezte cukin és pont csipogott az órája
- de csak mert kell- hajoltam oda.
- a csókod mindig kell- suttogta ajkaimra majd birtokba vette azokat
Ha így folytatjuk, ez a feladat nem is olyan rossz...
Oh Boii Halii :)
Na, hogy tetszik a feladat? 😏😏
Ha tetszett a rész hagyjatok nyomokat ❤❤Pussz: VALAKI
+++
Nagyon szepen koszonom a 22K megtekintest ❤❤
Imadlak titeket ❤❤❤Pussz: DOMINIKA
[ felül Kris milyen szexuális 😍😍😍]
أنت تقرأ
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
أدب الهواةPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...