- Am..Kook...- motyogtam halkan és egész testemben remegni kezdtem.
- Jimin...- hasonlóan ejtette ki a nevem és újra átfutotta szemeit a sorokon.
Feladó: Játékvezető
Címzett: Játékosok
Tárgy: Egyetlen éjszaka"Oh látom, még nen ittátok, le kellően magatokat, na de mindegy. Ezután már csak inni lesz kedvetek. Nos a következő feladat, elég egyszerű. Kook, dugd meg Jimint. Ott ahol akarjátok, úgy ahogy akarjátok. Ez rátok van bízva, de egy feltétel, kell egy összebújós kép, amit aztán a létező összes közösségi oldalra kiraktok. Világos? Na jó szórakozást Bogárkák "
- Miért?- nyögött fel Kook gondterhelten mikor a végére ért.
- Nem...- motyogtam félve.
Én még, szűz vagyok... Egy bolond játék miatt veszítsem el? Ráadásul olyannal aki csak muszájból tenné? Soha...
- Jimin muszáj- fordult felé.
- Nem- ráztam meg a fejem hevesen.
- Jimin, nincs választásod!- mordult rám.
Ijedtemben hátra húzódtam. Könnyes szemekkel néztem a pultot. Ha elmegyek akkor feladom? De legalább ő megmenekül.
Lepattantam a székről és kifutottam a bárból. Amennyire rövid lábaim engedték rohantam a hűvös éjszakában. Egy ideig közeledő lépteket nem hallottam, de ezek a nyugodt percek nem tartottak sokáig.- Jimin várj!- kiabát Kook, akire jelen pillanatban nagyon nem voltam kíváncsi.
Csak gyorsítottam tempómon, hogy még véletlenül se érjen utól. De a francba a tacskó lábaimmal.
Megfogta a vállam és megállásra kényszerített. Vergődtem keze alatt, de erős karjait a derekamra kulcsolta.- Hagyj!- kiabáltam és csapkodtam.
Inkább féltem, hogy a játék miatt akaratom ellenére képes lenne megdugni. Ráadásul most ivott is...
- Jimin...- suttogta nyugodtan és hiába tartott erősen a teste nem volt befeszülve.
- Nem akarom!- sírtam el magam most már teljesen.
Tenyereimbe temettem az arcom és forró könnyeimet kiengedtem. Nem mozdult. Ugyan úgy ölelt magához. Miért nem enged?
- Én feladom az életem miattad. Nem szeretsz, nem szerelemből feküdnél le velem. Én úgy nem akarom- szipogtam.
- Jimin, ha én nem tudom miattad az életemet eldobni, neked sem engedem. Nem lenne tisztességes. Végig kell csinálnunk. Kérlek Jimin...- halkan beszélt, de mivel a fülem mellett így tisztán hallottam.
- Nem. Nem akarom egy játék miatt elveszteni- rázom a fejem.
- Elveszteni? Te most vesztenéd el? De hát..- akadt el a szava és elengedett.
Lassan felé fordultam és a homály ellenére a szemeit kerestem. Láttam rajta az értetlenséget, de nem terveztem magyarázkodni, hogy mi meg, hogy történt YoonGival.
- Én szűz vagyok Kook- sütöttem le a szemeim.
- De YoonGi?- motyogta elhaló hangon.
- Nem. Vele nem. Más...volt- talpamig elpirultam, de most az egyszer hálát adok a sötétnek, hogy nem látszik.
- Oh...- esett le neki. - De nekem azt mondta, hogy ti...
- Nem- ráztam hevesen a fejem és a kezeimmel is tiltakoztam. - Én még teljesen szűz vagyok.
- Na baszki...- nyögött fel.
- Most már érted?- pislogtam a földre.
- Jimin én igyekezni fogok- fogta meg a kezem.
Félve felpillantottam a szemeibe.
- Vigyázz rám- motyogtam halkan.
- Minden erőmmel azon leszek- kezei közé fogta arcom és lágy, de annál érzelmesebb csókba invitált.
Lehet meg fogom bánni, de az élet nem tündérmese...
- Rendben- bólintottam rá és sarkon fordulva elmentünk keresni egy hotelt.
Kook kivett egy szobát egyetlen éjszakára. Legalább nem a házukban veszi el azt amit utána úgy se kapok vissza.
Kinyitotta előttem az ajtót és hagyta hogy először körbe nézzek.
A kabátom ledobtam és a cipőim- Akkor?- állt meg mögöttem, veszélyesen közel. Megfordultam és felnéztem a szemeibe.
- Csináljuk...
Oh Boii Halii :33
Na sokat késtem tudom, de a kövezkező résszel kiengesztellek titeket ❤❤
Ha tetszett hagyjatok nyomokat.Pussz: VALAKI
++++
Köszönöm a 30 illetve 31K megtekintést <3 imádlak titeket ❤❤
+++
Köszönöm Ebay xD
⬆⬆⬆⬆
JungKook 😍😍😍😍
Pussz: DOMINIKA
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...