Miután összeszedtük magunkat vissza mentünk Kookékhoz. Elment zuhanyozni engem meg egyedül hagyott. A pocim korgott és gondoltam lemegyek eszek. Nam nem volt otthon, csak az anyukája főzőcskézett.
- Ah szia Jiminie- ajándékozott meg hatalmas mosollyal. Viszonoztam a szép mosolyt és mellé totyogtam.
- Mit tetszik főzni?- pillantottam a gőzölgő edényre.
- Zöldségleves. Szereted?- nézett rám.
Oh baszki... Az ajkamba haraptam, hogy ne mondjak ki semmit.
- Kaphatok?- űztem el gyorsan a rossz gondolatokat.
- Persze- bólintott és még vártunk egy kicsit. Addig persze a számat szinte már véresre haraptam. Nem akarom elmondani, hogy nem szeretem. Meg fogom enni. És kész.
Néztem, hogy egy hatalmas tányért megszedett nekem. Oh Jézusom...
- Elég lesz vagy szedjek még?- nézett rám kérdőn.
- Elég. Tökéletes. Köszönöm- ültem le az asztalhoz és elém is került az étel.
- Jó étvágyat- ment mosogatni Mrs. Jeon.
- Köszönöm- vettem fel a kanalat és lassan belemártottam.
Az első néhány kanál még könnyen le is ment, de nem nagyon akart elfogyni. A lábamat folyamatosan áramütések sorozták, de nem nyitottam ki a szám. Nem fogom.
- Jimin?- jött be Kook.
Nem néztem felé mert a szemeim picit könnyesek voltak a fádalomtól.
- Jimin- szólitott meg újra és közelebb jött.
- Igen?- suttogtam és ettem tovább. Vagyis erőszakoltam tovabb magamba a kaját.
- Anya néhány cuccom kimosod?- szólt oda anyjának Kook aki bólogatott és ki is mert.
- Jiminie. Mond ki amit gondolsz- ült le mellém és megsimította a combom.
Megráztam a fejem és újabb áramütést kaptam.
- A kurva életbe..- nyögtem fel fájdalmasan.
- Jimin ez nem játék!- rivallt rám amitől csak rosszabb lett.
Összeugrottam ijedtemben és a forró levest is az ölembe öntöttem.
- Aahw!- kiáltottam fel most már zokogva.
- Te idióta!- ordított jobban Kook és karjaiba kapva elkezdett velem sietni a fürdőszobába.
Kényelmetlenül éreztem magam a karjaiban, de az ölem jobban fájt. Leültetett a kád szélére és percek alatt lekapta rólam az ingem. Piszkos gondolatok milliói jutottak az eszembe így a lábam újra áramot kapott.
- Aah!- nyögtem fel mégjobban és még fájdalmasabban.
- Jimin, mond ki amit gondolsz, kérlek- állított fel Kook és leszedte rólam a nadrágom.
Újra mocskos gondolatok sorakoztak fek a szemem előtt, de az istenért se mondtam volna ki őket
- JIMIN!- ordította el magát amitől csak a könnyeim kezdtek megindulni. Miért kiabál velem mindig?
- Jimin...- halkult el és megcirógatta az arcom. - Had vegyem le az alsód.
Lágy és nyugodt hangja az én ezerrel dobodó szívemet is megnyugatta. Bólintottam és hagytam, hogy meztelenre vetkőztessen. Eltakartam magam a kezeimmel, de nehezen ment.
- Na próbálkozz. Azt néha még a ruha sem takarja el- engedett a kádba vizet és kezeimet megfogva segített bele ülni.
Rettenet zavarban voltam, de csak takargattam az arcom és harapdáltam a már így is duzzadt, véres ajkaimat.
- Jimin bármi jár a fejedbe mond már kérlek. Nem akarom, hogy fájjon neked- térdelt le a kád mellé.
- Édes vagy- vágtam rá szinte egyből azt ami az eszembe jutott.
- Miért sírtál evés közben?- kérdezgetett tovább.
- Mert... Nem akartam az anyukádnak elmondani, hogy nem szeretem a zöldséglevest és nem akartam, hogy főzzön mást- vallottam be.
- De Jimin szólj ilyenkor. És majd akkor is szólj majd ha már nem lesz ez a lábadon- fogta meg a kezem.
- Rendben- nem akartam ellenkezni így kimerülten csak ennyit nyögtem ki.
- Helyes- nyomott puszit a hajamba és elhagyta a fürdőt. Hagyta, hogy megmosakodjak meg ázzak ahogy szeretnék.
***
Másnap reggelre még mindig nem múlt el a "feladat". Ugyan úgy jöttek a rázások, ha nem mondtam ki valamit. Anyát nem nagyon foglalkoztatta, hogy mennyit beszélek, de azért nem akartam KiHyunt leszexizni...
- Na tartsd távol magad tőle- védte meg öcsém a párját.
- Jó, na- forgattam meg a szemem és reggeliztem tovább.
Amint bekaptam az utolsó falatot is, a csengő megszólalt. Na Kook is ideért.
- Nyitom- mentem ki és kitártam előtte az ajtót.
- Szia Chiminie- puszilt meg.
- Szia Kookie- öleltem meg.
- Hogy vagy?- jött bentebb és miután köszönt a család többi tagjának meg KiHyunnak, felementünk a szobámba.
- Furcsa lesz, hogy miután ennek az egésznek vége nem fogsz puszival köszönteni- vallottam be és keresgéltem a ruháim.
- Ezt honnan szülted?- vágódott le az ágyamra.
- Tudom- feleltem kurtán és bementem a fürdőbe elkészülni. Nem akartam, hogy sokat várjon ezért 10 perc alatt már vissza is értem
- Jimin- fogta meg a kezem mielőtt elhagyhattuk volna a szobám. - Tudtad néhány hete, hogy ez lesz?
Megráztam a fejem és lesütöttem a szemeim.
- Akkor?- próbálta elkapni a tekintetem, de inkább kimen, én pedig utána siettem.
***
Egészen az 5. Óra végéig nem történt semmi. A hangulatom ingadozó volt. Próbáltam minden gondolatot kizárni az agyamból. Többé- kevésbé sikerült is.
- Jimin- ragadta meg a kezem Kook a folyosón.
- Igen?- néztem rá értetlenül.
Elhúzott egy csendes sarokba és az óráját mutatta felém.
Feladó: Játékvezető
Címzett: Játékosok
Tárgy: Folyosó"Jimin, meg kell hagyni a lábad erős. De vajon a diákoknak/ tanároknak mennyire van jó szeme? Következő feladat. Sétáljatok végig a folyosón kézenfogva. Hajrá csibék"
Végig futottam a sorokat és az elfogyasztott csokim papírját a kukába dobtam.
- Végre- sóhajtottam fel. - nincs erős lábam.
- De ügyes voltál- simította meg a hajam. - van ötleted?
- Nincs- ráztam meg a fejem és a szemébe néztem.
- Oké. Akkor kövess- megköszörülte a torkát és picit távolabb állt. - Ennek súlyos következménye lesz Jimin!
Megragadta a kezem és miután ezt az egy mondatot elharsongta fennhangon, elkezdett húzni a folyosó másik oldalára.
Kelletlenül mentem utána és reménykedtem elfogadható lesz. A diákok tekintete szinte átégette a testem, de nem ez volt utána a legnagyobb bajom.
- JungKook, mi történt?- az igazgatónő értetlenül nézett ránk és összekulcsolt ujjainkra. Na Kook magyrázz ki minket...
Oh Boii Halii :3
Na azért szerintem elég gyors voltam 😅
Ha tetszett hagyjatok nyomokat <3Pussz: VALAKI
+++
Nagyon szepen koszonom a 35K megtekintest ❤❤❤
Imadlak titeket ❤❤Pussz: DOMINIKA
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...