Five

4.5K 453 296
                                    

A buszra felszállva első dolgom volt helyet keresni. Fájnak a lábaim, nem is kicsit. De ha a fenekem fájna... Ohohoo...

Jó nem gondolunk ilyenekre. Nem szabad!
Az megállómnál leszálltam majd komótosan haza sétáltam. A nyakamban lógó medált forgattam ujjaim közt. Minden edzés ilyen lesz? Mindig ilyen..közel lesz majd hozzám? A kellemes hideg lehheletét fogom érezni a nyakamon, vagy a kulcs csontomon... Vagy a hatalmas tenyereit a derekamon...
Elveszi az eszem....

- Megjöttem- kiabáltam a házba belépve.

Lehúztam a bakkancsom és a táskámat csak lehajítottam.
A konyhából nagyon finom illatok szállingóztak ki így oda vezetett első utam

- Szis Anya- nyomtam cuppanós puszit az arcára.

- Szia ChimChim. Na milyen volt az edzés?- kérdésétől picikét elpirultam. Megköszörültem a torkom és felpattantam a konyha pultra.
Nem tudtam, hogy kezdtem.

- Na nagyon szótlan vagy. Történt valami?- nézett felém aggódva.

- Nem, dehogy. Csak fura az edzés. Furcsa jégre állni, főleg úgy, hogy most párban- félénken beszéltem közben egy pillanatra sem nézet rá.

- Jimin meg fogod szokni. Ne aggódj ezen. Ő tudja mit csinál. És ha nem lenne biztos abban, hogy te ebben a számban jól fogsz teljesíteni, akkor nem ajánlotta volna fel- mosolygott anya bíztatóan.

Ezt nagyon szeretem benne. Ha letört is vagyok, mindig fel tudja dobni a kedvem.

- De anya... A gondolataimat mellette nem tudom szabályozni- pirultam el.

- Oh Jimin tudom én- mosolygott minden tudóan.

- De te nem is haragszol?- lepődtem meg.

- A fiam vagy. Én elfogadlak úgy is ha a kukira buksz- ettől újra csak pislogtam vörös fejjel mint hal a szatyorban.

- Oké~...- húztam el a szó végét. - De az sem baj... Ha én Kookie Kukijára bukom?

- A szívednek nem fogsz tudni parancsolni- simította meg az arcom. - De még is mi történt azon az edzésen?

- Hát furcsa dolgok... De nem olyan mielőtt olyanra gondolnál. Csak furcsa érzés volt mikor a derekamra fogott...

- Jimin ez nagyon cuki- fanolt anyu.

- Nem az~ Ciki~- takartam el az arcom.

- Na~- csapott finoman fakanállal az arcomat takaró kezeimre. - Nem ciki. Inkább cuki. Nagyon.

- Neked. Nekem ciki róla beszélni...

- Miről ciki? Hogy majd JungKook fog elsőnek seggbe rakni? Szerintem jó az ágyban- jött be Tae és lazán oda vágta nekem ezt a néhány szót.

- Mifan veled?!- néztem rá nagy szemekkel.

- Meg kockás a hasa. Meg csak úgy domborulnak az izmai. A lányos testedhez tökéletes- mosolygott gúnyosan.

- Tae fogd be!- néztem rá mérgesen.

- Csak az igazat mondom- vont vállat.

- Nem tehetek róla- morogtam durcásan.

- Tudom. Szar géneket örököltél- vont vállat.

- TaeHyung fogd vissza magad!- rivallt rá anyám.

- De ő is tudja. Inkább lány mint férfi- mondta gúnyos hanglejtéssel.

- Öcskös... Vagy befogod vagy beverem a szádat- szorultak ökölbe kezeim.

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now