Eighteen

4K 397 73
                                    

Gépéből felnézve értetlenül pislogott rám. Lecsukta a tetejét és félre rakta. Akkor minden figyelmét nekem szenteli. Szuper.

Leültem a székébe és hátra dőltem. Percekig csak szemeztünk míg én össze szedtem a gondolataimat.

- Mit akarsz?- törte meg a közénk beállt csendet.

- Beszélgetni- mondtam az egyszerű választ. - 14 vagy. A te korodban már mindenki néz meg valakit. Van kiszemelted?

Próbáltam óvatos lenni, de ez már elég volt neki, hogy teljesen lefehéredjen. Össze vissza pislogott, de a szemeimbe nem nézett volna.

- Nincs...- hm.. Tae szarul hazudsz.

- Valóban? Biztos?- könyökölten a térdeimre

- Jimin mond mit akarsz, őszintén?- eléggé kényelmetlen lehetett neki már most a téma.

- Kíváncsi vagyok, hogy az öcsikémnek van-e valakije- tártam szét a karom.

- És ha van? Zavar?- lett picit idegesebb.

- Nem zavar. Csak tudni akarom ki az.

- Valaki. Hagyj ezzel- még mindig makacskodott.

- Oké, csinálhatjuk máshogy is. Ő ki?- mutattam felé a képet amit anya talált a szülőin.

Szinte hallottam, hogy egy pillanatra leállt a szíve. Kikapta a kezemből.

- Ez honnan van? Nem a tiéd!- rivallt rám.

- A tiéd?- vontam fel a szemöldököm.

- Igen- mondta határozottan, de meggondolatlanul.

- Fordísd meg. A párod ez a fiú?- nem voltam, se heves se ideges. Nyugodt és lágy voltam.

- Jimin...- halkult el. - Anya tudja?

- Igen- bólintottam.

- Mit mondott?- nézett rám ijedten.

- Azt vele beszéld meg. De Tae, melegnek érzed magad?- kérdeztem rá.

- Nem tudom... Ő az egyetlen fiú akit megnézek. Aki tetszik- suttogta, s a képet megbabonázva nézte.

- Mit érzel?- folytattam dilidoki szerepemet.

- Szerelmet? Nem tudom. Furcsa, de jó ez az érzés- nézett rám. - Ez baj?

- Nem. Erre sose gondolj úgy, hogy baj. Anya sem fogja bajnak tartani- bíztatóan mosolyogtam rá.

- Köszi Bátyó- mászott oda és megölelt

- Szeretlek Öcsi- ölelgettem

- Mi lett a kezeddel?- tűnt fel neki.

- Elestem. Nem lényeges- legyintettem.

- Mikor aludtál utoljára? És mikor ettél?- lettek nagyok a szemei a hatalmas korgó hasam miatt.

YoonGinál sem ettem mert nem voltam éhes, de most sem vagyok az.

- Rég- vontam hanyagul vállat.

- Jimin lemész és eszel- mutogatott a földszintre

- Nem kérek. Jól vagyok, hagyd- nem hallgatott rám hanem kihúzott a szobából le a konyhába

- Annyi éven keresztül te csináltad nekem a kaját. Most én jövök. Mit kérsz?- ültetett le a konyha asztalhoz.

- Semmit- makacskodtan még mindig.

- Tojás? Oké. Mennyit?- keresett tojást.

- Egyet sem

- 3? Rendben. Hogy szeretnéd?- vett ki 3 tojást és a serpenyőt.

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now