*JungKook Pov*
Gondolhattam volna... Neki csak YoonGi létezik és senki más.
Ingerülten mentem vissza a pályára a páromhoz.- Kookie baj van?- siklott elém.
Mély levegőt vettem és megráztam a fejem. Mosolyt eröltettem magamra és átkaroltam piciny derekát.
- Dehogy van. Játszunk~- húztam magam után.
- De Kookie itt bárki meg láthat- szavai ellentmondottak, de tettei elárulták. Boldogan siklott karjaimba és egy határozott mozdulattal az ölembe ugrott. Combjára fogtam és elkaptam.
- Nem úgy ismerlek mint akit ez zavarna- húztam cukin ártatlan mosolyra ajkaimat.
- Áh de jól ismersz- karolt a nyakamba és hosszú csókba húzott.
Elmosolyodva mozgattam ajkaimat édes párnáin. Kezeim combjain jártak és lassan haladtunk körbe a pályán.
Furcsa, hogy hiába csókolt, vagy tesz bármit... Az agyam nem kapcsol ki. Nem benne van a hiba tudom, de akkor is... Miért a másik kölyök jut eszembe álandóan? Szexy... Nem tagadom, de akkor is egy kölyök. Ő más mint a többi. Bambam 15 de csak egy gyerek aki eljátsza, hogy már érett. Jimin... Jimin nem játsza meg magát. Gyönyörű mikor elpirul, a feneke...aww... A szemei hatalmasak és a kis pufi arca elragadó. Na meg a húsos, telt ajkai...
Már majdnem megcsókoltam mikor lefejelt. Jimin nem tudtál volna aludni egy picit!!??
Így belegondolva... Nem is szerelemből vagyok a párommal... Az egész a húgom hibája!- Szerelmem. Mikor látlak újra?- álltunk már párom háza előtt.
- Nem tudom. Sok a dolgom. Jimin is hamarabb lelépett..
- Tudom. Hiányozni fogsz- adott finom csókot.
- Te is nekem Babám- karoltam át a derekát. - Szia- nyomtam puszit az arcára és elléptem tőle.
- Szeretlek- mosolygott.
Halványan elmosolyodtam és beültem a kocsiba. Nem dobálózok ilyen fontos szavakkal szavakkal. Nem tudom kimondani neki mert nem érzem.
Komótosan haza mentem és ahogy beléptem a kapunk a kis jószág letámadott.
- Na Choi nyugi- guggoltam le és megsimítottam a picike fehér kutya buksiját.
Imádom őt. Kb mint a gyerekem. Vele kezdem a napot és vele zárom. Furcsa, hogy kint van.
- A boszorka kizárt?- vakargattam a füle mögött.
Ugratott majd az ajtóhoz rohant. Kinyitottam és hagytam bemenni.
- Hányszor mondjam el, hogy a kutya a házban van?!- húztam le a cipőmet.
- Neked is szia bátyó. De össze nyálazta a Levis takarómat- mondta a tökéletes érvet.
- Jól tette- nyújtottam ki a nyelvem. - Szia Hugi
- Neked is jó estét Bátyó- nyomott puszit az arcomra.
- Milyen napod volt? Milyen volt a reggel a kis tanonccal?- mosolygott.
- Tudod, hogy nekem ott van Bhuwakul- forgattam a szemem és egy sör meg egy Tea társaságában leültünk a kanapéra.
- De azt is tudom, te őt nem szereted- kortyolgatta a gőzölgő italát.
- Nem is a húgom lennél, ha nem lenne teljesen igazad- raktam fel a lábam a dohányzó asztalra és kibontottam a doboz sörömet.
Hatalmasat kortyoltam a lehűtött italból majd jól eső sóhajt hallattam. Imádom.
- És Jiminnel mizu?- kérdezett újra.
- Mi lenne.. Min elviszi ma randizni- forgattam a szemem
- És te ezt hagyod?- vonta fel a szemöldökét.
- Mi mást tehetnék?- sóhajtottam.
- Talán jól megpakolni a kívánatos seggét hogy utána csak rád gondoljon?!- emelte fel a hangját.
- Ő egy kölyök. Még Bam-et sem rakom meg. Na meg Jiminnel minimum szeretkeznék- kértem ki magamnak.
- Jó, de Kekszuáld meg- bíztatott
- Lexi... Nem fogok vele ágyba bújni- forgattam a szemem.
- Akkor hagyod, hogy YoonGi tegye?- rakta le a csészéjét.
- Nem fogja...- inkább magamat próbáltam nyugtatni.
- Ha buta vagy és elengeded YoonGi fogja meg kekszuálni- pöckölte meg a homlokom.
- Nem fogja!
***
- Jimin indulhatunk?- álltam a nappaliban az anyukájával beszélgetve.
- Pi-pillanat- dadogta majd lejött, de valami azonnal szemet szúrt. A nyaka...
Lilás foltokkal tarkított, fehér bőre látványa összecsavarta a szívem. Tegnap... Tegnap Jimin és YoonGi...
Meg sem vártam semmit, minden nélkül idegesen sarkon fordultam és eltrappoltam. Beverem a pofáját! Bevágtam a kocsi ajtót és padlógázzal haladtam az utakon. Egy hatalmas ház előtt szinte csúszva lefékeztem. Kivágódtam és rohantam az ajtóhoz.
- NYISD KI TE SZARHÁZI!- ordítottam öklömmel verve az ajtót.
- Mi van már!?- nyitott ajtót idegesen. Haja kócos volt és álmosnak tűnt. Jobban mint máskor. Hosszú volt az éjszaka.
- Te utolsó, köcsög faszfej- szinte könnyeimmel küszködve löktem fel és derekára ültem. A hibatlan arcát kezdtem öklömmel elcsúfitani
- JungKook! Állj már... Ah!- vergődött alattam.
Megragadtam a pólója nyakát és fentebb húztam.
- Meg tetted?!- vérbe úszó, gyilkos tekintettel meredtem rá.
Leeshetett neki mire gondoltam. Elmosolyodott amit nem tudtam hova rakni.
- Sikítva nyögte a nevem- kuncogott vérző orral és feldagadt szemekkel.
Végzetem veletek...
Elengedtem majd felállva elhagytam a házat. Vissza ültem a kocsiba. Összetörtek... Elegem van...
Elhajtottam bár már koránt sem olyan gyorsan mint ahogy jöttem.Végeztem veled Park Jimin. Tévedtem. Te nem vagy más. Te is egy vagy a sok fiú közzül. Te is oda adod magad az első férfinak. Már megbántam mindent... De késő bánat tudom...
Oh Boii Halii :')
Tudom késtem a résszel, de elő jött a művész énem és tegnap az egész napot átrajzolgattam 😂😂
( a fenti kép ⬆ [ a jobb oldali rajz másik fele pocsék lett, de olyan jó érzés, mikor JungKook-ot akarsz rajzolni aztán egy lány lesz belőle 😂😂. A szemek felismerhetőek?? ( tudom ott vannak a nevek de na xDDD) az első az tudom, hogy nem 😂😂 na mindegy 😂]
Hogy tetszett a JungKook Pov? Legyen még? Vagy hanyagoljam? Bizonytalan vagyok lol 😅
Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤
Pussz: VALAKI
++++
nagyon szépen köszönöm a 4000 megtekintést ❤❤❤❤
Imádlak titeket ❤❤❤❤Pussz: DOMINIKA
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...