Season Two/ One

3.6K 344 77
                                    

*JungKook PoV*

Lehetelen... De akkor miért érzem úgy, hogy nem? Beszélnem kellene vele? De ha nem is biztos? Csak... Egy véletlen...

- JungKook- Chim csillingelő hangjára össze rezzentem.

Másodpercek töredéke alatt vissza hajítottam a képet és becsaptam a fiókot. A tárcámat már rég a zsebem mélyére süllyesztettem.

- I-igen?- kurva jó, ha izgulok dadogok.

- Jól vagy? Nem zuhiztál még?- jött be meglepetten.

- Am most indultam- mosolyogtam rá picit eröltetten és elsiettem a fürdőbe.

Ólom nehéz testemet elvonszoltam a zuhanykabinig miután lehámoztam magamról a ruháim. Ezerévnyi fáradság tört rá a lelkem ami hirtelen fáradságot eredményezett. Lemostam a nap mocskait testemről és már szálltam is kifelé. Felvettem az alsót és a pólót. Vettem egy mély levegőt és vissza mentem. Megpillantottam Jimint és most valahogy nem az a kellemes érzés töltött el...

- Kook jól vagy? Olyan fehér vagy...- jött közelebb aggódva.

- Jól vagyok- toltam el a kezét mikor meg akart érinteni.

- Bi-biztos?- vörösödött el.

- Igen. Alszunk?- simítottam zavartan a tarkómra.

Csak szótlanul bólintott és elfoglalta az ágy egyik felét. Lekapcsoltam a villanyt és befeküdtem mellé. Tisztes távolság volt közöttünk, ő háttal én pedig a hátát bámultam. Izmos, szexy... Karmolni való? Mondjuk a derekába szívesebben mélyeszteném a körmeimet...

De jézusom... Miért nem önt el a vágy? Miért más most? Mert lehet az öcsém? Én... Az öcsémet csókoltam meg?? Elönt... A hányinger...

Hátat fordítottam neki és próbáltam elaludni. Hiába néz ki így akkor is... Hányingerrel tölt el a gondolata is.

****

Egész este egymásnak háttal aludtunk. Korábban felkelt és hallottam hogy lement a földszintre. Szemeimet kinyitottam és a hátamra fordultam. Beszélnem kellene vele... Vagy előbb meg kellene tudnom mi az igaz meg mi nem... A farancba azzal a köcsög képpel! Tönkre tett mindent!

Morogva felkeltem és kezeimmel végig szántottam a hajamon. Megdörzsöltem a szemeimnés lementem a kinyhába. A nappaliban láttam a Tae KiHyun párost. A kanapén ültek mint két jóbarát. Tényleg senki nem mindaná meg róluk, hogy az este mit csináltak. Huncut mosollyal Tae-re kacsintottam aki látszólak kukiig pirult. De édes kis...öcsi? Aish mindegy.

Tovább mentem a konyhába ahol hárman voltak. Az a lány is ott volt Jiminnel meg Mrs Parkkal.

- Jó reggelt- köszöntem amit vissza is kaptam.

- Am Izé.. Mr. Jeon kaphatok autógramot?- állt elém a lány.

Lenéztem törpe személyére és csillogó szemei megfogtak.

- Persze- mosolyogtam. - Am ha adsz egy tollat meg amire dedikálhatok.

- Tollam nincs- adta a kezembe a telefonját.

- Itt van- szólalt meg halkan Jimin és rám se nézve a kezembe nyomta.

- Köszönöm Jimin- köszöntem meg ránézve, de egyszerűen nem tudtam elkapni a tekintetét.

Baszki Jimin... Én...én nem akartalak...
Megráztam a fejem és a lányra néztem. Ragyogó mosolyát viszonoztam picit vérszegényebben és aláírtam a telefonját.

- Tessék kislány- adtam a kezébe.

- Köszönöm- ölelt meg.

Meglepődtem de átöleltem piciny testét.

- Jimin jössz már suliba?- jutott a lány eszébe.

- Jah- válaszolt kedvetlenül.

- Baj van szívem?- szállt be a beszélgetésbe Mrs. Park is.

- Nincs- felelte kurtán és felsietett az emeletre.

- Kook veszekedtetek?- nézett rám az anyja picit mérgesen.

- Dehogy. Fogalmam sincs mi baja lehet... De nekem mennem kell. Fontos dolgom van- vettem fel a kocsi kulcsom.

- Reggeli?- simította meg a hátam.

- Nem kérek, köszönöm. Hálás vagyok hogy itt lehettem. Nagyon köszönök mindent- mosolyogtam és felvettem a cuccaim. Intettem mindenkinek és kocsiba ültem.

Meg van a programom egy időre. Csak kérlek... Jimin ne legyen a testvérem... Nem akarom, hogy a kapcsolatunk megakadjon a testvér szinten. De azt neki is el kellesz valahogy mondanom... Vagy csak elhagyom. Igen ez lesz a helyes döntés, úgy érzem.

Oh Boii Halii :3

Meg is hoztam a második évad első részét :')
Szerintem nem lett valami fényes, de igyekeztem 😅😅

Ha tetszett hagyjatok nyomokt <3

Btw eddig, hogy tetszik a második évad?? *bizonytalan vagyok lol 😅😅*

Pussz: VALAKI

++++

Nagyon szépen köszönöm a 9000 megtekintést ❤❤❤❤❤
Ti vagytok a legjobbak 💚💚 nagyon szeretlek titeket 💞💞💞

Pussz: DOMINIKA

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now