Season Two/ Three

3.4K 363 122
                                    

- JungKook?!

Egyaltalán nem halkan szólaltunk meg Wendyvel együtt. Az említett felénk kapta a tekintetét és mintha meg sem lepődött volna. Tudta?

- Bemutatom nektek JungKook-ot az új matek és tesi tanárotokat és Shin Hoseok, új osztálytársatok. Még egyszer megkérlek titeket fogadjátok őket normálisan. Hoseok ülj le- nézett végig a banya az osztályon majd megakadt a szeme szerény személyemen. - Jimin mellé. Kook vigyázz a gyerekekkel. További szép napot- hajolt meg majd olyan hangosan ahogy jött, el is tipegett.

A tekintetemet végre sikeredett elszakítanom Kook-ról és újdonsült padtársam méreteztem végig. Magas, izmos, helyes? Hm...
Elgondolkozva figyeltem az arcát mire felém fordult és elindult az asztalhoz.

Tekintetemmel végig követtem minden lépését. Határozott. Kihúzta a széket és megcsodálhattam kezein dagadó ereket.
Arca hibátlan, de mégsem idézi elő bennem azokat az érzéseket mint a tanári asztalnál lévő új tanárom és régi edzőm. Mit keres ő itt?

- Nos sziasztok. Gondolom sokótoknak ismerős vagyok. De azért bemutatkozok. A nevem Jeon JungKook, az új matek és testnevelés tanárotok. Nem a jégkorcsolya bajnok, rendben? Átlagos tanár vagyok. Igen?- mutatott az egyik lányra aki felnyújtotta a kezét.

- Mit szól a tanár és diák közötti kapcsolatokhoz?- csavargatta fekete fűrtjeit SeoHyun.

- Egyéb értelmes és válaszra méltó kérdés?- emelte égnek a tekintetét majd újra végig nézett az osztályon.

Félenken felnyújtottam a kezem, de nem szólított fel.

- Rendben akkor kezdjük az órát- rakta le a cuccait.

Ledöbbenve néztem rá, de észre sem vett. Egész órán csak átnézett rajtam. Míg én azzal voltam elfoglalva, hogy elkapjam a tekintetét, addig új padtársam beszélgetést akart velem kezdeni.

- Szia, Wonho vagyok- mosolygott rám.

A mosolya is vonzó, csak nem számomra.

- Wonho? Ez valami bevenév?- ráncoltam a szemöldököm.

- Olyasmi. Jobban szeretem mint a sablonos tömeg nevemet- kuncogott halkan és kínosan.

- Akkor én mit mondjak? Van még 3 Park Jimin ebben az osztályban. És abból 2 lány- forgattam a szemem mosolyogva.

- Részvétem haver- kuncogott.

Mosolyogva megráztam a fejem.

- Jimin, elismételnéd azt amit az előbb mondtam?- szólalt meg Kook

Az osztályban lévő másik 3 Jimin elmondta a helyes választ.

- Az- mosolyogtam kicsit szemtelenen.

- Tőled kérdeztem- nézett rám mérgesen. - Ne beszélgessetek

Vissza fordult a táblához és magyarázott tovább.

- Ah olyan jó segge van- a terem másik feléből hallottam SeoHyun vágyakozó sóhaját.

Kook-al együtt mindenki felé fordult, de ahelyett, hogy elpirult volna inkább vigyorgott. Aish ribanc.
Megforgattam a szemem

- Ő ki?- fintorgott Wonho SeoHyun felé

- Ő a drága Lee SeoHyun. Most a matek tanárt nézte ki magának, de idő kérdése és tuti rákerülsz a listájára- emeltem égnek a tekintetem.

- Miért?- értetlenkedett.

- Aish mintha nem tudnád, hogy jól nézel ki- sóhajtottam

- oh köszönöm- kuncogott.

- Jimin bent maradsz- mondta mérgesen Kook mikor megszólalt a csengő.

Wonho elkezdte összepakolni a cuccát és még egy bíztató mosolyt küldött felém. A helyemen ülve megvártam míg mindenki kimegy és kettesben maradtunk Kook-al.

- Jimin, örülnék ha nem az én órámon ismerkednél- nézett rám ridegen.

Lesütöttem a szemeim.

- Miért vagy ilyen velem? Mit tettem?- szólaltam meg halkan.

Azt hittem megenyhül, de nem. Ugyan olyan ridegen válaszolt.

- Mert. Már a tanárod vagyok nem az edződ. Jövő órán felelsz. Elmehetsz- pislogott a földre

- Akkor most játszod a bunkót, meg a rideget?- csattantam fel. - És a csók? Az neked nem jelentett semmit?

- Nem történt semmi köztünk- nézett komolyan a szemembe.

Kikerekedtek a szemeim és csak sokkolva pislogtam rá. Mivan? Neki akkor az a csók.. Semmi volt?
Újra csak a csalódok. Nem kellene hinnem és nem lenne ilyenben részem.

Remegő térdekkel felálltam és felvettem a táskám.

- Távozhatok... Mr. Jeon?- nem kis gúny volt a hangomban.

Bólintott és hagyta, hogy az ajtóhoz menjek.

- JungKook... Ugye tudod, hogy ha ne talán ezt megbánod...- kezdtem de nem hallgatott égig.

- Nem fogom!- vágta rá hevesen.

- Belátom hiba volt hinnem bennünk- azzal kiléptem az ajtón  egyben minden kapcsolatot megszakított Jeon JungKook-al.

Ő ezentúl már nem az egyik barátom, nem az edzőm. Csak egy tanár. Csak tudnám miért ilyen velem...

Oh Boii Halii :33

Késtem, de még így se volt Ihlet 😅😅 rettenetesen fáradt vagyok mostanában így agyam rész íráshoz nem nagyon van..😔
Nézzétek el nekem léci

Nos a tervem picit változott.
A Wonho  x KiHyun ff instán lesz megtalálható. Egy fél ( igen xD) rész már kint van és készül a többi is 😊 Az Ererit picikét hanyagolom mert nincs egyszerűen energiám 😢😢 sajnálom...

Ha tetszett a rész hagyjatok nyomokat ❤❤

Pussz: VALAKI

++++

Nagyon szépen köszönöm a 11000 megtekintést ❤❤❤❤
Annyira imádlak titeket és annyira ti vagytok a legjobban ❤❤❤

I love Boii ❤❤❤

Pussz: DOMINIKA




Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now