Ten

4.2K 424 111
                                    

Legalább meleg... Vagy Biszexuális... Ez vigasztal...

Hosszas nyálcseréjüket nem követtem nyomon, mert ha a valamelyik rámnézne és látná, hogy nézem őket tuti én maradnék szarba. Inkább próbáltam érdekességet keresni a kocsi műszerfalán. Hallottam cipőjük kopogását, ahogy közeledtek a kocsihoz.

- Ülj be hátra. Van társaságunk- mondta párjának JungKook.

- Oké- szólalt meg az ezüst hajú szépfiú majd nyitódtak az ajtók és már nem egyedül gubbasztottam a járműben.

- Jimin, ő Bhuwakul. Bhuwakul ő Jimin, a partnerem a következő versenyekre- szemetszúrt, hogy neki csak a nevét mondta, amit soha az életben nem fogok tudni kimondani.

- BamBam leszel. Ez a név könnyebb- szólaltam meg hirtelen. - Nem Koreai vagy?

A kis szürkehajút meglepte az ilyesfajta viselkedésem, de még Kook szemei is picit elkerekedtek. Nem fogok vele jópofizni, ha ezt várta. Nem fogok hisztizni, de kimutatom, ha valami nem tetszik. Neki nem kötelessége velem foglalkozni.

- Oké. Mondjuk néha idegesít, hogy rosszul mondják a nevem. Kookie Nyuszi is sokszor eltévesztette- mosolyodott el Bam.

- Nem tehetek róla na. Öreg vagyok én már a Thai nevekhez- kuncogott JungKook azon az imádni való hangján.

- Szóval Thai vagy- bólintottam.

A beszélgetésnek számomra itt vége is volt. Ezek hagy romantikázzanak... Nem érdekel...

Az ablaknak hajtottam a fejem és csak bámultam a tájat. Olyan szép volt minden...
Hogy az ember sosem lehet boldog...

- Jimin te?- Kook hangja szakította meg a belsőm emóssá változását.

- Hm?- nyögtem fel oda se nézve. Mennyire érdekel is a téma...

- Nem baj, ha hamrabb befejezzük az edzést? Szeretnék Bam-mel is gyakorolni- éreztem magamon a tekintetét, de nem néztem oda.

- Felőlem- vontam vállat. Hirtelen ő is ezt a becenevet használja... Mondjuk könnyebb.

- Baj van? Fáj valahol?- váltott aggódó anya szerepbe.

Csak essünk túl az egész napon... Aztán hagy vágjam fel az érberendezésem.

- Nem. Miért lenne?- pattantam ki azonnal mikor leparkolt. Nem fogom végig nézni, ahogy neki nyitja ki az ajtót és nem nekem.

A cuccaimat felkapva siettem be. Annyira nagy lendülettel nyitottam ki az ajtót, hogy az épp kifelé igyekvő YoonGit fejbe találtam.

- Baszd meg, az életeddel játszol!- morogta a fejét fogva.

- Jézuska. Nagyon sajnálom YoonGi- fogtam meg a kezét, hogy vegye el a fejétől.

- Aish te vagy az? Talán nem veszem az életed- hallottam hangján, hogy elmosolyodott és elvette mancsát az általam megsértett területről. Alaposan szemügyre vettem.

- Nincs baj. Ugye nem érzed magad rosszul vagy ilyesmi??- néztem rá aggódva.

- Dehogy, kutya bajom. Ooh kiket látnak szemeim- nézett mögém gúnyos mosollyal. - Mondtam Kook, hogy a kölyökökre buksz

Megfordultam és BamKook párost láttam összefonódó ujjakkal. Kölyök? Mennyi idős lehet az a fiú?

- Tudod valaki érettebb a korához képest- szorította meg Kook párja kezét.

- Ez másról is elmondható. Akkor vele mi van?- keresztezte karjait mellkasa előtt  YoonGi.

- Nekünk dolgunk van. Jimin gyere- indult el idegesen maga után húzva BamBam-et.

- Menj mert kivágja a hisztit. De tartozol nekem amiért fejbe vágtál. Este elmegyünk enni valamit. Na szia- veregetett vállba és el is sietett.

YoonGi most randira hívott? MiFan??? Ez nekem sok...

- Jimin! Megcsapkodlak!- kiabált JungKook.

Te csapkodd a BamBam-edet! Sietősen utánuk mentem és átkapkodtam a ruháim.

- Mióta Korizol?- kérdezte Bam az öltözőben. Kook előre ment így a kisherceggel muszáj voltam kettesben maradni.

- 5 éves korom óta- feleltem röviden.

- És szerinted te jó vagy?- tette keresztbe karcsú lábait.

- Alábecsülöm magam Kook szerint- vettem fel a korim.

- Kookie mindenkiben csak a tehetséget látja- mosolygott.

- De jó...- motyogtam halkan és Kook épp akkor jött be.

- Jimin, mit mondott neked YoonGi?- mért végig.

- Miért? Mivel fejbe vágtam engesztelésül elmegyünk este kajálni- mondtam az igazat vállvonva.

- Nem mész. Estig gyakorlunk. Nagyon rosszul mozogsz párban a jégen és ha elengedlek béna leszel a versenyen. És sosem kaptam dobogóstol rosszabbat és miattad nem fogok. Gyere- morogta és kiment BamBam-el az oldalán.

A tehetséget...igaz? Bénának nevezett... Tudom, hogy az vagyok, de... Tőle más.

Lehúztam a korim és utánuk mentem.

- Nem indulok veled!- kiabáltam a folyosón a kézen fogva haladó párnak.

- Most minek?- fordult vissza flegmán.

- Mert csak lerontalak. Bocs, hogy elraboltam a drága időd, induljatok együtt- fordultam sarkon és az öltözőben sietősen össze szedtem a cuccaim. Könnyeimmel küszködve dobáltam a táskába mindent, de az ajtó hirtelen kivágódott.

Néhány szélsebes lépéssel Kook az ajtótól azonnal elém termett. Vállaimnál fogva lökött neki a szekrényeknek. Kezeit a fejem mellett megtámasztotta és elhatározott tekintettel nézett könnyes szemeimbe.

- Ide figyelj mert többször nem mondom el- vissza folytott hangon, szinte suttogva beszélt. - Tehetséges vagy. Világos?

Nagyot nyeltem de a gombóc még mindig ott volt a torkomon.
Aprót bólintottam.

- Helyes- engedett el. - Kint várlak- azzal nyugodtan kisétált.

A szívem hevesen vert, de a könnyeim újra elindultak. Megijesztett...

Oh Boii Halii :')

Reggelre terveztem a részt, de mivel eléggé hulla voltam, meg segítettem is ezt azt így csak most tudtam felrakni.

Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤
Ha nem tetszett, akkor miért nem?? XD mondjuk ha nem teszik, de olvasd 😌

Pussz: VALAKI

A felső képet ne kérdezzétek...😍😍
xDanaxda KJÚÚT 😍😍😍😍

+++

Nagyin szépen köszönöm a 2K megtekintést 😍😍😍😍😍😍
Imádlak titeket ❤❤❤❤

Pussz: DOMINIKA

Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now