*JungKook PoV*
Vannak pillanatok mikor le kellene sokkolódnod, de az agyad akkor sem áll meg és agyalsz valami jó kifogáson. Na ez az ami nekem nem megy. Teljesen lefagyva meredtem a folyosó piszkosfehér csempéjére és imádkoztam, hogy hagyja és menjen tovább. Persze ez nem ilyen egyszerű.
- JungKook- szólított meg újra az igazgató nő.
Jimin pici mancsa mozgolódott a kezemben. El akarta húzni a kezét.
Mintha égető parázs lett volna, úgy dobtam el a kezét. Magam sem értettem hirtelen kirohanásomat, de nem tudtam még mindig rendesen gondolkozni. Mintha az agyam szabadságot vett volna ki. Magamban reménykedtem Jimin hamarabb észbe kap.- Am.. Igazgató nő. Én...- szólalt meg remegő hangon Jimin és már szinte hallottam szapora szívverését. Oh csak el ne ajuljon... - JungKok rajta kapott engem és Wendyt miközben a mosdóban...
Nem folytatta, de elég is volt ennyi. Amint minden szó szép lassan eljutott az agyamig, a jégbörtön melyben bentragadt fokozatosan olvadt fel. Jimin.. Magára válalta? Ilyen nincs..
- Jimin, Wendy hol van?- az igazgatónő a hangja alapján is elég ideges lehetett.
- Jimin?- néztem rá értetlenül.
- Sajnálom. Wendy nem tudom hol van. De nem fog többször előfordulni- próbálta menteni a menthetetlen és segítségkérően nézett rám.
Ja, hogy ideje lenne segítenem? Igaz is.
- Am figyelmeztetést kapsz- próbáltam össze szedni a gondolataim. - De ha még egyszer ilyen előfordul annak már tényleg következménye lesz
Jimin mintha picit megnyugodott volna és bólintott. Az igazgatónőre néztünk aki szintén bólintott.
- Az ilyen ügyeket legközelebb a barátnőddel ne az iskola mosdójaban végezd el. További szép napot- s azzal eltipegett a nagyon hegyes tűsarkújában.
- Jimin?- néztem rá kérdőn, hogy magyarázatot várok.
- Ne nézz így, én legalább megszólaltam- emelte fel védekezően a kezét
- Jimin!- harsongta egy nagyon éles lány hang a nevét a folyosó másik végéből.
- Na őt is megtalálta az a banya- fehéredett el
- Na sok szerencsét- kuncogtam és mielőtt ott tarthatott volna elsiettem. Elég ha őt szedi szét az a nőszemély.
Felsiettem a tanáriba és megnéztem milyen órám is lesz. Eh matek. Sóhajtottam és ledobtam a magam a székembe.
- JungKook- tipegett oda egy ceruzaszoknyás, elegáns nő az asztalom elé.
- TaeYeon?- néztem fel rá.
- Elkérhetem ma az órád? Látom mennyire fáradt vagy- rebegtette hosszú pilláit.
- Tudod, hol tartanak?- vontam össze a szemöldököm
- Persze. Az unoka öcsém oda jár- bóligatott hevesen.
- Hát jó- adtam a kezébe a könyvet. - De amint beértél Jimint küld fel ide. Vele versenyre készülök.
- Oh ilyen okos?- lepődött meg.
- Nagyon az, de inkább ügyes- csillogtak a szemeim, hisz a gondolataimban nem éppen egy matek feladatot megoldo Jimin jelent meg... Mondjuk azt is csinálhat, csak a mutató pálcámmal hagy csapjak a formás kis popsijára...
- Értem. Akkor küldöm. Remélem majd meghálálod- kacsintott és elsétált.
*Jimin PoV*
- Am... Sziaa~- fordultam felé és próbáltam oldani az idegességét
- Szia Jimin- morogta vérben forgó szemekkel.
- Am..mizu?- nevettem kínosan.
- Mizu?! TE MIT MONDTÁL AZ IGAZGATÓNAK?!- ordítozott.
Csepp szájára szorítottam a kezem és behúztam a mosdóba.
Kapálózott, de mivel ő legalább kisebb mint én, nem ért vele sokat.- Jimin!- visította.
- Fogd már be! Megmagyarázom- próbáltam nyugtatni.
- Hallgatlak- vett néhány mély levegőt.
- Tudod Kookal..együtt vagyunk és valahogy ki kellett magyarázni előtte, hogy miért jártunk kézen fogva- próbáltam picit hazudni, de az igazságot félig- meddig elmondtam.
- Jimin...megcsapkodlak...- morogta
- Ne lopd a pasim szövegét!- rivalltam rá teljesen oktalanul.
- Nyugi van. Most én haragszom rád!- visitott szinte.
- Azt akarod újra rajta kapjanak?- fontam mellkasom előtt keresztbe karjaim.
- Fogd be! Ezt meg vissza kapod- morogta és hátra dobta a haját.
- Tch, bitch- forgattam a szemem.
- Mit vinnyogsz?- fordult vissza.
Megadóan felemeltem a kezeim és elballagtunk a terembe. Kinyitottam előtte az ajtót, de amint bementem, fordulhattam is vissza.
- Park, JungKook hivat. Wendy a helyedre- nézett ram TaeYeon és már folytatta is az órát.
Nos az osztály inkább nézte őt, minthogy a tananyagra figyelt volna. Na mindegy.
Intettem Wendynek és felballagtam a tanáriba. Kettőt kopogtattam az ajtón majd bementem.- Mr. Jeon?- kukucskáltam be.
- Ah szia- motyogta a gépéből fel sem nézve. Ő volt az egyetlen ember aki a nevelőiben tartózkodott így könnyedén becsuktam az ajtót és közelebb mentem.
- Mi jót csinálsz?- csücsültem az asztalra
- Jelentkezek. Verseny- pötyögött valamit.
- Ah újra jégre állsz?- csillogtak a szemeim.
- Igen. Figyelj csak.. Neked nincs kedved?- nézett rám reménykedve.
Picikét elhúztam a számat. Nem tagadom, lázba hozott a jégkorcsolya gondolata, de mégis vannak gátlásaim.
- Nem is tudom... Már nagyon nagyon~ rég álltam utoljára jégen...
- Tudom, de a tehetséget az ember nem felejti el- fogta meg a kezem.
- Hát.. Párban rossz vagyok- szomorodtam el.
- Nem vagy rossz. Hidd el nekem- nézett mélyen a szemembe.
- Hát..rendben- bólintottam.
- Köszönöm- ölelt át és csipogni kezdett az órája.
- Ne már- nyafiztam.
Feladó: Játékvezető
Címzett: Játékosok
Tárgy: Bye Munka"Jiminie, szépen kimagyaráztad magatokat. Egész büszke vagyok rátok. Na de a nevelői asztal elég kényelmes. Tudjátok a feladatot. Csak ne legyetek hangosak 😉"
- Na jó, nem!- tiltakoztam azonnal.
- Nincs olyan, hogy nem. Nyugi, rendben?- állt fel és megsimította az arcom
- De..kurvának fognak nézni- hajtottam le a fejem.
- Nem vagy az. De legalább az én kurvámnak fognak nézni- emelte fel a fejem és hosszú, forró csókot kezdeményezett.
JungKook...félek...
Oh Boii Halii :3
Tudom picit későn, de minden nap írtam egy picit és mára tudtam csak befejezni. Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤
Pussz: VALAKI
++++
Nagyon szépen köszönöm a 35K illetve 36K meg tekintést ❤❤❤ tényleg imádlak titeket ❤
Pussz: DOMINIKA
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...