*JungKook PoV*
Félénk testét a derekánál fogtam meg és a hotel ágyára döntöttem.
Szerencsére nem beszélt, hagyta.A homályban semmit nem láttam tisztán csak csillogó szemeit melyek égtek a vággyal megfűszerezett félelemtől.
Heves szívdobogása és hatalmas nyelése szinte vízhangzott a szobában.
Ha ezt elrontom... Utálni fog. Minden érzelmemet át akarom neki adni, de félek nem fog menni...Lepillantottam telt ajkaira melyeket annyiszor pirosra csókoltam már.
Jobb alkaromon támaszkodtam es bal kezemmel végig simítottam testén.
Érintésem jóleső borzongást váltott ki belőle, amin jót mosolyogtam.Lentebb hajoltam es pufi ajkaira helyeztem a sajátomat. Óvatosan mozgattam párnáim, hogy majd az ismerkedő csókot, heves nyelvcsata váltsa fel.
Hamar beszállt a játékba és eddig tétlen kezeit a nyakam mögött keresztezte. Nem akartam tolakodó lenni, de óvatosan labai közé helyezkedtem. Hagyta, hisz magától rakta terpeszbe lábait, hogy utána a derekamra kulcsolhassa.
Ajkaitól elválltam, de nem kellett sokáig türelmetlenül zilálnia. A nyakára vándoroltam és az eddigi hibátlan, puha és fehér bőrét elkezdtem még gyönyörűbbé varázsolni lilás foltokkal.
Zilálása erősödött és néha egy halk, félénk nyögést megengedett. Azon voltam, hogy több hangot kicsaljak ebből az angyalból ezért lenge inge gombjait egyesével szabadítottam fel.Nem hittem soha, hogy hasonló lenne a teste egy lányhoz, de az eddigi elképzeléseimet is felül múlta. Tisztán látható kockák a kemény hasfalán, alakja gyönyörűbb mint a lányok többségének és a bőre sem az utolsó. Remegésemet vissza fogtam, ahogy az éledező Kookiet is mert nem akartam letámadni. Felső testére hajoltam, mivel az lehet én élveztem a látvanyt, de ő nem nagyon, hisz addig se nyúlt hozzá senki.
Finom csókokkal borítottam ott ahol értem.
Mellkasát, azon belül a kulcs csontját hasonlóan szépre csináltam mint a nyakát, de mivel nem fájdalmas, hanem élvezetteljes és többre vágyó hangokat hallatott tovább haladtam.
Mellbimbóinál a kezemet is használatba vettem. Míg az egyiket nyelvemmel, számmal és fogaimmal gyötörtem addig a másikat az ujjaimmal. És ha ez egyik kellően megkeményedett cséréltem.
Kemény hasfalát végig nyaltam és ott is hagytam kisebb nagyobb foltokat amikkel azt szeretném kifejezni ő az enyém és senki másé.
Alhasánál már több jelet adott. Már a mellkasa is sűrűbben süllyest, s emelkedett. A hangja is hangosabb lett és nem nagyon bírt megülni. Édes, hogy így élvezi.Picike kezét a hajamba vezette és lentebb nyomott. A kis türelmetlenkém. Kuncogtam és nadrágjával együtt a boxerét is leszedtem róla.
- Huh nem tudtam, hogy ennyire merev már- bukott ki belőlem ahogy előbukkant égnek alló tagja.
Felnyüszített és eltakarta mancsaival. Bár a két kicsi keze se tudta eltakarni azt a bestiát. Jézus Jimin, mivel etettek téged??
Elmosolyodtam és elvéVe kezét ráfogtam. Picit mozgattam a kezem rajta és szemeibe néztem, várva a reakciókat. Élvezetbe torzult arca még jobban felhúzott.
Lehet őt is zavarta, hogy ő már meztelen de én szinte teljes öltözetben tornyosulok felette.Vállaimnál fogva nyomott le a puha matracra és a derekamra vágódott. Tagja majdnem csapdosta az arcom de ő még közelebb ült.
Nyeltem egy picit és felnéztem rá.- A kicsi Jimin nagyobb mint te- nyaltam meg ajkaim.
- Haha- sóhajtott és az ingemet egyetlen mozdulattal ketté tépte.
Meglepődtem, de tetszett vadsága. Teljesen elengedtem magam és hagytam, hagy tépkedje a ruháimat.
Egyetlen ép textil nem maradt ami a testemet fedte. Mind darabokban került a hotelszoba legtávolabbi sarkába.Húsos ajkaival a számtól végig csókolt egészen tagomig, de nem vett a szájaba. Csakis a kezét mozgatta rajtam és inkább három ujjamat vette kezelésbe a nyelvével. Körbe nyaldosta, hogy kellően nedves legyen majd hagyta magát, hogy újra magam alá nyomjam és nedves ujjaimmal anuszát tagitsam.
Az első ujjamnál csak élvezettel felsóhajtott, de miután már kettő ujjam mozgott és ollózott benne, akkor már picit nyöszörgött. Próbáltam a legfájdalom mentesen előkészíteni, de férfiasságomat hasonlóan nehezen fogadta.
- Ahhw!- kiáltott fel picit hangosan.
- Bocsánat- álltam meg gyorsan. - minden rendben lesz. Higgy nekem
Kezeinket összekulcsoltam és miután érzelmes csókot nyomott ajkaimra bólintott.
- Élvezni fogom. Veled mindent élvezekh- suttogta és a végét el is sóhajtotta.
Elmosolyodtam és lehunyt szemes arcát nézve lentebb hajoltam. Fejecskéje a párnába süllyest és láttam rajta nagyon koncentrál. Homlokára nyomtam hosszú puszit és nagyon lassan mozogni kezdtem.
Onnantól kezdve nem volt csend.Változtak a hangok. Hol halkabb, hol hangosabb. Hol mélyebb, férfiasabb, hol magasabb, de nem nőies. Volt élvezetet, de fájdalmat kifejező hang is, ami többnyire Jimin nyögése és az én fel szisszenésem volt, amikor a hátamba vájta vadmacska körmeit.
- Elh..fogokh..AH JUNGKOOK!- ordított fel hangosan és minden egyes csepp élvezetét közénk lövelte.
A hirtelen jött érzésre képes volt izomgyűrűjét körém szorítanija amitől ő felszisszent, de én egy óriasi morgás után életem legnagyobb orgazmusán estem túl. Ez egy sex isten..
Izzadságtól sós és fényes testét lenyalogattam miután képes voltam össze szedni magam és kihúzódni belőle. Utána való néhány percre is csak remegve feküdt, de már tisztán.
- Jimin- dőltem le mellé és megsimítottam a hasát.
Felszusszantott és karjaimba bújt. Kifáradhatott szegényke.
- Jimin- szólitottam meg újra, de már egyenletesen szuszogott
- Azt hiszem megtaláltam a hercegnőmet, akár a herceg a mesében- suttogtam az este csendjébe és puszit nyomtam a hajába.
Oh Boii Halii :3
Na elég jó 18+ lett, vagy feljlődjek még? 😂😂 tudom tudom az utóbbi 😂😂
Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤Pussz: VALAKI
+++
Nagyon szépen köszönöm az azóta felgyülemlett megtekintés számot. Annyira hálás vagyok nektek ❤
32-nél tartunk ha jól láttam és awwh 32000 😍😍😍
Imádlak titeket ❤❤Pussz: DOMINIKA
++++
Tudom mostanában eltűntem, de nézzétek el nekem. 18+-hoz hangulat is kellett meg nem is volt minden mostanában olyan jó. Mindegy a lényeg, hogy igyekezni fogok a folytatással ❤ mégegyszer ilyen sok időt nem fogok késni
++
Utólag is boldog születésnapot NamJoon-nak <3 imádunk Leader Papi <3
+++
A fent megtalálható videóért felelőséget nem válalok 🔞🔞🔞😏😏😏
Pussz: DOMINIKA
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...