- Jimin állj már meg!- sietett utánam Wendy, de rövid lábaival nem nagyon tudott beérni.
Nem foglalkoztam vele csak haladtam előre egészen a büféig. Hála az égnek sor nem volt így a büfés néni zavartalanul tudott nekem adni forró csokit.
- Te állat!- ordított rám és ahogy beért ligehve támaszkodott meg a térdén.
- Csak néhány métert kellett gyorsan lesétálnod. Mi lesz veled Kibaszott Jeon óráján?- vontam fel az egyik szemöldököm és belekortyoltam a forró italomba.
- Neki futok- zilálta. - Mi történt?
Fáradt tekintete aggódásra változott. Megvontam a vállam és a műanyag poharamat leraktam az ablak párkányára.
- Semmit, csak, hogy ne beszélgessek az óráján. Ja meg, hogy jövő órán felelek
- Ohm... Nem lehet, hogy félté...- szavába vágtam.
- Nem. Miért lenne? Csak a tanárom- tettettem a hülyét.
- Ne játsz itt nek! Az a csók nem volt se- befogtam a száját megint belé folytva a szót.
- Kuss, jó? JungKook a tanárom, én a diákja. Ennyi. Világos?- szorítottam tenyerem a szájára.
Kapálózott és érhetetlenül nyögdécselt. A folyosón elhaladók furán néztek ránk ezért elengedtem
- Mivan??- suttogott ordibálva.
- Jól hallottad. Semmi nem volt. Vagyis szerinte én meg sodródom az árral. Ő csak egy tanár. Meg amúgy is. Nekem ott van YoonGi. Ennyi- húztam le a forró csokim utolsó cseppjeit és kidobtam a poharat.
- De Jimin... Boldog vagy így?- nézett a szemeimbe őszinte választ várva.
- Ez a helyes- egyenes kérdése elől kibújtam és mentem a szekrényemhez a cuccaimért.
Megbökte a vállam.
- Wendy hagyj már!- csattantam fel megfordulva
- Olyan lányos vagyok?- mosolygott vissza rám Wonho.
- Oh, sajnálom. Azt hittem a törpe terroristám zaklat- sóhajtottam és kivettem a töri cucccom.
- Nem vagyok törpe, de még semmi sem biztos- kuncogott. - Nincs keved délután elmenni sétálni? Nyugi szigorúan csak barátok ként. Nem tudom milyen az identitásod, de bocsi van egy tippem- kacarászott kínosan. - szóval legyél nyugodtan csak azé a YoobGié.
Teljesen ledöbbenve néztem rá. Megszólalni, se bírtam.
- Valami rosszat mondtam?- lett rémült a tekintete.
- Mi? Dehogy- ráztam meg gyorsan a fejem. - Szívesen elmegyek veled. Csak Wendyn kívül más nem nagyon szokott elhívni sehova haverkodni- mondtam el a szomorú valóságot.
- Oh.. Hát akkor én más vagyok- mosolygott. - Am körbe tudnál most vezetni? A töri tanár csak megérti
Ismét kínos kacagásba kezdett.
- Persze. Biztis értékeli- vontam vállat. - Na gyere, nem nagy ez a pokol
Mosolyogva haladtunk egymás mellett.
- Mit szeretett volna az új tanár?- érdeklődött.
- Hogy miattad jövő óran felelhetek- húztamfel az orrom sértődöttséget tettetve.
- Jimin tényleg nagyon sajnálom. Beszélek Mr. Jeonnal és hátha felelhetek én helyetted mert az én hibám- kezdett azonnal bocsánat kérésbe.
- Oh Wonho hagyd már- legyintettem mosolyogva. - Nem lényeges. Nem érdekel JungKook
Megleptem ezzel, de továbbra is tudtunk feszengés nélkül témát váltani.
A nap további részében sikerült elkerülnöm JungKook-ot és szerény kétszemélyes táborunk hármomra bővült. Wendy is meg ismerte újdonsült padtársamat és a nap végén hárman léptünk ki a suli kapuján.
- Írtam YoonGinak, hogy nem kell értem jönnie. Wendy biztos nem jössz?- néztem le a lányra aki felvette fekete sapiját mert elkezdett esni a hó.
- Igen, anyával sütit sütünk- mosolygott.
Integetett és el is ment.
- Na akkor mehetünk?- néztem fel Wonhora
- Persze- mosolygott le rám, de mielőtt elhagyhattuk volna a sulit, egy nagyon irritáló hang kiabált utánunk.
- Álljatok meg! Jimin neked még dolgod van- ért be minket JungKook
- Mi lenne?- vontam fel kérdőn a szemöldököm.
- Segíteni fogsz neked- mondta egyszerűen.
- Nem. Nem mondta óra után, nekem meg programom van- mutattam Wonhora
- Tudtommal barátod van, de ahogy téged ismerlek össze fekszel fűvel-fával. Hoseok meg menj haza tanulni, mert holnap nem csak Jimin felel
- De Ju- akartam volna ellenkezni, de feleslegesnek bizonyult
- Neked Mr. Jeon. Indíts vissza- mutatott a suli felé.
- Holnap bepótoljuk- mosolygott rám Wonho bíztatóan.
Bólintottam és kedvesen rápillantottam. Csúnyán ránéztem Mr. KibaszomAzAblakon JungKook-ra és puffogva beindultam. Várhatja hogy segíteni fogok.
Meg össze fekszem fűvel-fával? Őt már bottal se piszkánám!Oh Boii Halii :33
Nem lett esemény dús, de ahogy elképzeltem a második évadot muszáj ilyennek lennie 😅😅😅 majd meg fogjátok érteni 😅
Ha tetszett hagyjatok Nyomokat ❤❤❤
Pussz: VALAKI
++++
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A 12K MEGTEKINTÉST ❤❤❤❤
IMÁDLAK TITEKET ❤❤ÉS A WONHO KIHYUN SZTORY KÉSZÜLŐBEN, A BORÍTÓ KÉSZÜL A SZTORY ALAPJA MEGVAN, AZ ELSŐ RÉSZ ÍRÓDIK. LEHET, HOGY A HÉTEN MÁR KINT IS LESZ 😊
AKI LÁTTA A BEAVATOTT C. FILMET ANNAK A TÖRTÉNET EGY RÉSZE ISMERŐS LESZ CSAK YAOI PERSZE 😊😊 NA DE MAJD EZT AKKOR HA KÉSZ LESZ :')
És azt hiszem ha ezzel a sztoryval végzek ( nyugi még messze van :') ❤) akkor a fő sztorym a Wonho KiHyunos lesz, és ha azzal végzek akkor a Vkook. Azokat is fogom persze tovább is írni csak na fő a fő sztory 😊😊
Na de nem pofázok tovább❤❤
Pussz: DOMINIKA
YOU ARE READING
Jég Herceg [JIKOOK/ BEFEJEZETT]
FanfictionPark Jimin. 16 éves Gimnazista. Van egy példaképe, egy sport és egy álma... Na meg egy minden lében kanál Kisöccse • JIKOOK FF! • 18+, 16+ RÉSZEK, VIDEOK (moans) ELŐSZORDULHATNAK [ NEM ÍROM KI A RÉSZ ELÉ ] • HARD YAOI!! • Nem kötelező olvasni, ha...